A két szerelmes pár boldognak érezték magukat. Boldogok voltak, hogy kibékültek, hisz mindketten jól tudták, hogy egymás nélkül már nem tudnak élni. Az a pár nap, hét, amit egymás nélkül töltöttek, mindkettejük számára sok sok éveknek tünt.
Jungkook jól tudta, hogy hibázott alkalmazottjával, de már túl késő volt, mert párja kapta rá, amit nagyon féllre is értett. Jungkook már hiába próbálta kimagyarázni magát, Taehyung nem hitt neki, ami Felixnek hála változott meg.
Persze Taehyung a Felixel való beszélgetés után sem bízott Hyunjinban, de minden porcikája férje után sóvárgott, és szíve sem hagyta nyugodni. Folyton azt sugallta neki, hogy férje mellett van a helye. Taehyung ezeket az érzelmeket a szakítás elején próbálta figyelmen kívűl hagyni, de szerelme sokkal erősebb volt amit férje iránt érez, és ezt ő maga is nagyon jól tudta, ezért is döntött úgy, hogy nem hagyja, hogy ez a kis probléma közte és szerelme közé álljon.
Jungkook azon az estén amikor Taehyung elment hozzá részeg volt, de elmondhatatlan boldogságott érzett a szívében, hogy vissza kapta élete szerelmét. Szavakba nem tudta önteni mennyire boldog volt, és, hogy mennyire sajnálja ami történt. Párja viszont azt javasolta, hogy felejtsék el ezt az egészet, és kezdjenek egy új történetet.
Ami csak kettejükről szól, és szeretteikről. Zárják ki az összes rossz dolgot ami velük történt és mindent hagyjanak a múltban, és így is tettek. Boldogan élték az életüket, minden rosszat a hátuk mögött hagyva.
A házukban csend honolt a mai nap, mivel Taehyung legjobb barátjával volt, Jungkook pedig valami romantikus meglepetéssel készül férjének. Taehyungot Jimin rángatta el magával, ugynais a YoonMin páros esküvője nagyon közeledett, és Jimin már nem bírt magával, öltönyt ment el magának nézni, és ebben legjobb barátja segítségére is szüksége volt.
Jimin mindig is válogatós volt, és kontrol mániás. Mindent tökéletesre szeretett volna, ami érthető, ki ne szeretné, hogy tökéletes legyen az esküvője élete szerelmével, nem igaz? De viszont, Jimin minden kis részletre oda figyelt, a legkisebb dolgokon is órákon átt el tudott gondolkodni. És a saját megjelenése volt számára a legfontosabb.
Gyönyörű akart lenni, olyannyira, hogy párja úgy érezze, újra belé szeretett. Leakarta venni Yoongit a lábáról a kinézetével. Csábító, és szexi is akart lenni egyszerre. Azt akarta, hogy azon a napon párja csakis őt nézze és senki mást. Tökéletes akart lenni párja számára.
Amit viszont Jimin nem tudott, az az, hogy Yoongi számára nem létezett más a szőkén kívül. Nem létezett szebb, vagy csinosabb, hiába férfiak mindketten. Már csak egy pillantással el veszi az eszét, a mosolyával, az érintésével. Yoonginak ő volt a mindene, csak ezt nem mindig hangoztatja, ezért is akart Jimin azon a napon a legjobb, legszebb, legszexibb lenni.
Azt akarta, hogy párja szép szavakkal illesse őt, na nem mintha Yoongi nem szokta volna, de soha nem beszél sokat a Jimin iránti érzéseiről, és Jimin ezen változtatni akart. Ami Taehyung szerint sikerülni is fog neki.
Jungkook kihasználta azt a pár órát amit párja barátjával töltött. Már rég szeretné meglepni őt valami romantikussal, de se ötlete nem volt, és még alkalma sem, de most sikerrel járt. A szobájukat szerette volna szépen ki díszíteni, de el vetette ezt az ötletet, nem akarta megint a szobájukat egy romantikus buborékká varázsolni, hisz azt már számtalanszor megcsinálta, így úgy döntött, hogy a fürdőt célozza meg.
Na nem mintha ott nem romantikáztak volna már számtalanszor.
Rengeteg gyertyák, rózsa szirmok, és pezsgő. A kádat megtöltötte vizzel, amit fel habosított, ruháit le vette magáról és csak egy köntöst vett fel. Pontra lett kész mindennel, ugyanis szerelme megérkezett.
YOU ARE READING
𝐼 𝐹𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️
Fanfiction✦B̶E̶F̶E̶J̶E̶Z̶E̶T̶T̶✦ ~{- 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘ℎ𝑜𝑧 𝑗𝑜̈𝑡𝑡𝑒𝑚, 𝑏𝑒𝑛𝑡 𝑣𝑎𝑛 𝑎𝑧 𝑖𝑟𝑜𝑑𝑎́𝑗𝑎́𝑏𝑎𝑛? 𝑁𝑒𝑚 𝑠𝑧𝑜́𝑙𝑡𝑎𝑚 𝑛𝑒𝑘𝑖, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑗𝑜̈𝑣𝑜̈𝑘, 𝑠𝑧𝑜̀𝑣𝑎𝑙 𝑛𝑒𝑚 𝑡𝑢𝑑𝑜𝑚 ℎ𝑜𝑙 𝑣𝑎𝑛.- 𝑛𝑒́𝑧𝑡𝑒𝑚 𝑒𝑔𝑦 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑎𝑛𝑎𝑡�...