!Új pasi?!

494 16 4
                                    

Jungkook:

- Na, hogy nézzek ki?- álltam meg barátaim előtt, büszkén ki húzva magam.

- Jól.- válaszolt Yoongi szűkszavúan. Bár mondjuk tőle nem is vártam többet.

- Szexi.- nézett végig rajtam, Jimin és még a száját is be harapta. Ez csak mégjobban növeli az egomat.

- Induljunk már! Jimin, te meg ne harapdáld a szád, ha nem akarod, hogy az elött el váljak mielőtt még el vennélek!- nézett szigorú tekintettel párjára. Yoongi nagyon féltékeny ha Jiminről van szó, ezt már rég észre vettem.

- Mi?! De én nem is harapdálom!- tagadta minden erejével a kis törpe.

- Aha, én meg lány vagyok.- forgatott szemet Hyungom.

- Mi lenne ha otthon beszélnétek meg ezt?- kerültem ki őket.

A bejárathoz mentem, fel kaptam a cipőmet és a kabátomat, majd mit sem törődve velük ki mentem a lakásból.

- Az ajtót nem akarod be zárni?- rázta meg előttem Yoongi a lakás kulcsait, mikor már ők is ki jöttek.

- Ja, de.- nevettem el magam. El vettem tőle a kulcsot és be zártam az ajtót.

- Remélem autóval jöttetek, nincs kedvem vezetni.- sétáltam vissza hozzájuk.

- Istenem, olyan vagy mint egy 5 éves kölyök. Mindenért nyafogsz.

- Nem is nyafogok. Chim, szólj már rá, mindig gúnyolodik.- fordultam Jiminhez. Vállat rántva hagyott figyelmen kívül és be szált az autójukba.

- Ch.- forgattam szemet, és én is be szálltam kicsit durcásan.

Miért nem vagy itt, Édesem?
Nélküled minden olyan elbaszott.

Sóhajtva hajtottam fejem az ablakra, és a mellettünk el suhano házakat, vagy éppen fákat bámúltam.

Hiányzik a jelenléted. A nyugtató hangod. Az illatod, a törődésed, a csókjaid...

Már megint ezt csinálom, pedig el döntöttem, hogy legalább ma nem fogok rád gondolni.

De képtelen vagyok ki zárni téged. Nem bírok, nem rád gondolni.
Meg őrjít a hiányod.

Bárcsak minden olyan lenne mint régen. Bárcsak újra az enyém lehetnél.

Vajon van még remény számunkra?
Vagy te már teljesen le mondtál rólunk?

Ha le mersz mondani rólunk, nagyon mérges leszek!

Egy keserű mosoly csúszott ajkaimra. Annyira fáj, hogy ezeket nem tudom el mondani neked.

Fáj, hogy nem vagy nekem.
És félek, hogy végleg el vesztettelek.

- Jungkook!

- Jungkook!!

- Hogy az isten verne hallást a füledbe. Jungkook!- Yoongi erőteljes hangjára kaptam fel a fejem, és értetlenül néztem az ő dühös szemeibe.

𝐼 𝐹𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️Where stories live. Discover now