Igazából...nagyon meg lepődtem....
Az év fórdulónkat, az egyik nyaralójában töltöttük. Amiből van neki egy pár. Jungkook-nak van egy saját cége, ami a Jeon-nevet kapta. Így kurva gazdag.
Soha nem a pénzéért akartam vele lenni, félreértes ne essék, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor meg mondom, hogy amikor meg ismertem, tiszta szívemből gyűlöltem Őt.
Mert egy kanos kis köcsög volt. Nem változott sokat. Csak kevésbé lett köcsög, de annál inkább, egy kanos állat.
Fura, ebben a nyaralójában még nem voltam, pedig ahányszor ki akarunk kapcsolódni, vagy egy kis időt kettesben tölteni, midig az egyiket választjuk- mert mint mondtam, van neki egy pár- de itt még nem jártam.
Mint mindegyik ez is nagyon szép, és modern, de ez a ház valahogy különlegesebb mint a többi, még nem tudom, hogy miért, de így érzem.
Első nap mikor ide jöttünk, nagyon meg hatódtam, és meg is lepődtem. Az egész ház tele volt piros rózsa szirmokkal. Gyertyák, meg ilyen romantikus cuccok.
Jungkook nem az a romantikus fajta, ezért is lepődtem meg, De nagyon tetszett, úgy érzem újra belé szerettem. A szeretettem felé napról-napra növekszik. És érzem, Ő is így érez irántam.
Az egész házat ki dekorálta. A szoba tetszett a legjobban, meg a fürdő. A szobában is tele volt szórva rózsa szirmokkal. Az ágyon szív alakú formában volt el helyezve. Sok gyertyák, és egy óriási maci volt az ágy mellé téve, rajta egy piros masnival.
A fürdő is gyönyörű volt, a kád meg volt töltve vízzel, és tele volt habbal. Na meg persze innen sem maradhatott el, a piros rózsa szirom, és a gyertyák. A kád szélén egy kis vödör féliség volt el helyezve, amiben jég volt, és egy elég drága pezsgő, mellette két pezsgős pohár is.
Az egész napunk csak sexből állt ki. Még most is imádom vele csinálni. Olyan jól néz ki a teste, hogy az már bűn.
Egy hete itt vagyunk, és minden percét ki használva, csak egymással törődünk. Ami abból állt, hogy; szexeltünk, ettünk, fürödtünk, aludtunk, és újra szex, és még több szex.
De nem bánom, sőt élvezem. Mert Jungkookal dugni maga a menyország.
- Min gondolkodsz, édes?- szerelmem édes, egyben lágy hangja zavarja meg álmodozásom, amiben most is engem kényesztett kezeivel, és ajkaival.
A nappaliban fekszünk, és a Tv-t bámuljuk. Már este nyolc óra van. A ruháinkat már be pakoltuk, hogy ne szenvedjünk vele reggel mikor indulunk haza.
Én ülök, Kookie meg egy párnát rakva ölembe, hajtotta oda fejét, és úgy van el terülve a kanapén. Valami akció filmet nézünk, vagy inkább néz, mert engem nem nagyon izgat. Jobban el vagyok, a haja játszadozásával.
- Kettőnkön.- válaszolok mosolyogva le nézve rá. Ő is rám mosolyog majd tarkómnál fogva húz le magához egy csókra.
Egyből viszonzom édes csókját, és egyik kezemmel arcát, míg másikkal a fejét simogatom. Bele túr a hajamba, amit imádok így bele sóhajtok szájába.
Kook huncutul el mosolyodik, amit nem értek. De leesik, amikor másik kezével valahogy hozzá fér ágyékomhoz, és rá fog farkamra. Fel nyögők a hirtelen ért gyönyör miatt, és el is válok Kook ajkaitól.
Fel egyenesedik, és a párnát el hajítva ölemből, mászik, és helyezkedik el, hogy velem szemben legyen. Perverz mosolyát meg mutatva hajol ajkaimra.
Kívülről lehet, hogy úgy nézünk most ki, mintha én lennék a kapcsolatunkban a domináns fél, pedig ez nem igaz.
Mindig ezt csinálja, tudja, hogy mennyire akarom Őt. Mármint, úgy, hogy én legyek felül. Ebben a hétben, ahányszor csináltuk, mindig meg kértem, hogy; hadd domináljak most én.
YOU ARE READING
𝐼 𝐹𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️
Fanfiction✦B̶E̶F̶E̶J̶E̶Z̶E̶T̶T̶✦ ~{- 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘ℎ𝑜𝑧 𝑗𝑜̈𝑡𝑡𝑒𝑚, 𝑏𝑒𝑛𝑡 𝑣𝑎𝑛 𝑎𝑧 𝑖𝑟𝑜𝑑𝑎́𝑗𝑎́𝑏𝑎𝑛? 𝑁𝑒𝑚 𝑠𝑧𝑜́𝑙𝑡𝑎𝑚 𝑛𝑒𝑘𝑖, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑗𝑜̈𝑣𝑜̈𝑘, 𝑠𝑧𝑜̀𝑣𝑎𝑙 𝑛𝑒𝑚 𝑡𝑢𝑑𝑜𝑚 ℎ𝑜𝑙 𝑣𝑎𝑛.- 𝑛𝑒́𝑧𝑡𝑒𝑚 𝑒𝑔𝑦 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑎𝑛𝑎𝑡�...