1.3

84 10 2
                                    


   Huzurlu bir uykunun ardından güneşli bir güne gözlerimi açtım. Göğsünde uyuduğum Junkyu ise hala uyuyordu. Onu uyandırmamaya özen göstererek yattığım yerden kalkıp banyoya ilerledim. Hızlıca duşumu alıp üzerime rahat bir şeyler giyip Junkyu'yu uyandırmak için yanına gittim. Tek gözünü açıp bana bakarken ona doğru geldiğimi görünce gözünü kapamıştı. ''Kalk hadi uyanık olduğunu biliyorum.'' dediğimde ''Hayır uyuyorum ben hala. Hatta rüyamda seni görüyorum.'' demişti.

   ''5 saniye içinde kalkmazsan günaydın öpücüğünü alamazsın." Yataktan hışımla kalkıp karşıma dikilmiş dudaklarını büzmüş yüzlerimizi aynı hizaya getirmek için biraz da eğilmişti. Bu haline gülüp yanağına minik bir öpücük kondurdum.

   Gözlerini şaşkınlıkla açmış ''Ama ben kabul etmiyorum bunu! Haksızlık bu resmen! Kandırıldım!'' deyip kendini yatağa attı. Oh drama queen Junkyu moodu açılmıştı! Yanına uzanıp yanaklarını avuçlarım arasına alıp sıkmaya başladım. Dudakları bükülmüştü. Tanrım onu neden bu kadar güzel yarattın?

   Bir süre öyle durduktan sonra Junkyu üzerime çıkıp tam kasıklarımın üzerine oturmuş yüzüme masum masum bakıyordu. ''Tatlım oraya oturmasan daha iyi olur aslında.'' dediğimde aynı bakışlarını atmaya devam ediyordu. '' Güzelim sende dün onca insanın içinde kucağıma çıkıp öpmüştün. Çok güzel bir andı değil mi?'' Sorduğu soruyu anlamama rağmen kafa sallamıştım. Ondan bu kadar çok etkilendiğimi daha önce fark etmemiştim.

    Çünkü daha önce hiç böyle bir pozisyona gelmemiştik! '' Mashiho, güzelim seni deliler gibi öpsem ve devamını getirmek istesem bana kızar mısın? Bunu sormak zorundayım çünkü seni öpersem durabileceğimi düşünmüyorum.''

   Kalbim bağımsızlığını ilan etmek istercesine atıyordu. Şuan bu yaşadıklarımız rüya değil mi? '' Mashiho o bembeyaz vücudunda bana ait izler bırakmak istiyorum.'' Duyduklarımla sertçe yutkundum. '' Güzelim ben seni istiyorum...'''

   Kendini şimdiden belli eden erkekliği yüzünden düşünemiyordum.

   ''Canımı fazla acıtmamaya çalış ama...''






  Selamlar! Bölümde de gördüğünüz gibi işleri ileriye taşıyorlar. Şimdi size sorum diğer bölümde smut olup olmaması. Bu konudaki düşüncelerinizi lütfen belirtmeyi unutmayın. Baiiiiii!!!!


Roommate / MashiKyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin