- Binnie? – blondyn szepnął w stronę siedzącego obok chłopaka, który na zdrobnienie swojego imienia od razu spojrzał na przyjaciela.
- Hm? – nie dostał odpowiedzi, gdyż młodszy wpatrywał się w coś na drugim końcu korytarza. – Lixie?
Chłopak nadal nie zareagował, a zirytowany Seo spojrzał w tym samym kierunku, co drugi.
Na jego twarzy wymalowane było zdziwienie.
- Udało mu się. Wiedziałem, że mu pomogłeś Binnie.
- Nic takiego nie powiedziałem – szepnął, wpatrzony w dwóch innych chłopaków.
Seungmin i Hyunjin szli za ręce środkiem korytarza, ignorując wszystkie spojrzenia i szepty. A tym bardziej wiercącego spojrzeniem w nich dziurę Minho, którego usilnie próbował zabrać stamtąd Han.
- Jak to nic takiego? Słyszałem całą rozmowę i wiem, co powiedziałeś. Bardzo mu pomogłeś, uwierz.
- Nie praw- Czekaj. Słyszałeś całą rozmowę? – Felix uśmiechnięty przytaknął. – Lixie, mówiłem, że nie ładnie podsłuchiwać.
- Ale to bardzo kusiło. Po za tym Min to mój przyjaciel i wiedziałem, że powiesz coś o nim. Bo to o niego ciągle chodzi? I o tą sprawę z wypadkiem w parku? – mówił chyba za głośno Lee.
- Skateparku i to nie tam był wypadek, nieważne – Changbin machnął ręką. - Ale tak to o to cały czas chodzi. To jest skomplikowane, przecież wiesz. Do tego Hyunjin chyba nadal nie wie jak do niego doszło. Ta cała akcja z zakładem była w ogóle nie potrzebna.
- C-co?
...
Wszystko zaczyna mieć większe znaczenie, dodawać nowych tropów, możliwości, wyjść z tej sytuacji.
Myślałem, że sprawa jest prosta.
Że to był zwykły wypadek.
Że nikt nie jest temu winny.
Znów się myliłem.
Może to dlatego, że pominąłem niektóre fakty?
A może dlatego, że byłem zbyt zajęty chłopakiem z rysunków i zapomniałem, o tym o co głównie chodziło?
Zgubiłem się we własnych myślach. Zapomniałem o najistotniejszym, skupiając się na dawnej miłości.
Byłem głupi.
Nadal jestem.
Muszę to wyjaśnić.
Ale żeby to zrobić muszę z kimś porozmawiać. Z osobą, z którą nie chce rozmawiać.
Przepraszam, Minnie...
~~~~~~~~~~~~~
Nie wiem czy dam radę wstawić jesscze jeden rozdział w tym tygodniu (postaram się), bo pojechałam dzisiaj od raxu po lekcjach na mazury (nadal nie tam jadę, bo mieszkam daleko) i strasznie słaby internet tam będzie
~Mia
CZYTASZ
sɪᴅᴇ ᴇғғᴇᴄᴛs || sᴇᴜɴɢᴊɪɴ
Fanfic| zakończona | ✎𝘈𝘮𝘯𝘦𝘻𝘫𝘢: - 𝘥𝘺𝘴𝘰𝘤𝘫𝘢𝘤𝘺𝘫𝘯𝘢 - ... - 𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘪𝘤𝘻𝘯𝘢 - 𝘤𝘢ł𝘬𝘰𝘸𝘪𝘵𝘺 𝘭𝘶𝘣 𝘤𝘻𝘢𝘴𝘰𝘸𝘺 𝘻𝘢𝘯𝘪𝘬 𝘱𝘢𝘮𝘪𝘦̨𝘤𝘪... ✎ | Stray Kids nie istnieje | zmieniony wiek | fluff | angst(?) | S...