Kapı sesini duyduğunda panikleyen Feris, Serkan'a sessiz ol işareti yapıp kapıyı açmaya gitti. Karşısında Dicleyi gördüğünde daha çok şaşırdı.
"Dicle hayırdır, bir şey mi oldu?"
"Feris hanım aradım size ulaşamayınca ben de buraya geldim."
"Şarjım bitmiş noldu bir sıkıntı mı var?"
"Siz ajansa gelmeyince merak ettik bir de yeni gelişmeler oldu, herkes şoku atlatamadığı için size bakmaya ben geldim."
"Ay Dicle taksit taksit anlatma söyle noldu? "
"Mayda hanım ajansı satmış."
"Kime satmış, sektörden biri mi ?"
"Şeyy "
"Ne Dicle söyle artık!"
"Ajansı Serkan Bey satın almış ama kendisi de ortada yok."
"Serkan mı, tamam Dicle sağ ol buraya kadar geldiğin için sen şimdi ajansa git yapılacak işleri hallet ben de gelicem."
"Siz iyi misiniz Feris Hanım renginiz soldu."
"İyiyim Dicle hadi görüşürüz ajansta."
"Tamam Feris Hanım görüşürü.z"
Feris kapıyı kapattığında ne tepki vereceğini bilemez, içeride konuşulanları duymuş olan Serkan da Feris'in vereceği tepkiyi bekliyordur. Feris en sonunda onun yanına gider.
"Bana ne zaman söylemeyi düşünüyordun?"
"Doğru zamanı bekliyordum."
"Doğru zaman çok güzel gerçekten, çık Serkan, ajansının başına git."
"Feris lütfen yapma böyle."
"Serkan bundan sonra sen patronsun ben de çalışan o kadar. Ben böyle bir ilişkinin içinde bulunamam."
"İlişkimiz bitti diyorsun yani."
"Bizim aramızda doğru düzgün bir ilişki yoktu zaten Serkan, bundan sonra da olamaz. Şimdi müsaade edersen ilk günden işe çok geç kalıp patronumu kızdırmak istemiyorum."
Serkan Feris'e yaklaşır kokusunu içine çeker ve hiçbir şey demeden evden dışarı çıkar.
Feris derin nefes alıp kendine gelmeye çalışır, biraz sakinleştikten sonra hazırlanıp ajansa geçer. Serkanla aynı anda ajansa gelmişlerdir. Feris hızlı adımlarla ilk önce odasına sonra da toplantıya geçer.
"Evet arkadaşlar herkes geldiğine göre toplantıya başlayabiliriz. Siz haberi almışsınız zaten. Bundan sonra ajansın yeni sahibi benim. Ajansın içinde bulunduğu sıkıntılı durumu biliyorum o yüzden hepinizden biraz daha dikkatli olmanızı rica ediyorum. Oyuncu kaybetmek gibi bir lüksünüz yok. Oyuncu kaybeden gider. Şimdi önünüzde duran sözleşmeleri okuyup imzalamanızı istiyorum. Bir sorunuz var mı?" diyerek odadaki herkese tek tek baktı Serkan. Kimseden ses çıkmıyordu.
Feris imzasını atıp sert bir şekilde kalemi masaya vurarak "Toplantı bitti herhalde benim çok işim var çıkıyorum" diyerek gürültülü bir şekilde odadan çıktı. Dicle de onun arkasından çıktı.
Herkes yavaş yavaş çıktığında Kıraçla Serkan odada tek kalmıştı. Sessizliği bozan Kıraç oldu.
"Oyunun bu muydu, ilk ajansa girdin sonra ajansı satın aldın. Çok etkilendim gerçekten."
"Gerçekten etkilenmiş duruyorsun ama daha yeni başlıyoruz. Bence bu kadar çabuk etkilenme. "
"Ajansı senden geri alıcam bunu biliyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
RomanceBelki de anı yaşamak lazımdır, hesap etmeden, yarını düşünmeden kendini ana bırakmak...