Bölüm 28

199 15 35
                                    

Normalde hep erken uyanan Feris olurdu ama hamilelik onun uyku düzenini biraz bozmuştu. Sabahın ilk ışıklarının yüzüne gelmesiyle gözlerini ilk açan Serkan oldu. Yanında uyuyan kadına bakıp gülümsedi. 1 aydır aynı evde 2 yabancı gibilerdi. Son zamanlarda daha yakın gibi olsalar da Feris'i incitmekten korktuğu için başka odada yatma olayına devam etmişti ta ki Feris'ten hamle gelene kadar. Hala hiçbir şey hatırlamasa da sevdiği kadının onu tekrardan sevmeye başlaması ve onun ağzından uzun zamandan sonra o lafı duyması değişik bir mutluluk vermişti Serkan'a. Her zamankinden daha mutlu uyanmıştı o sabah. Feris'i uyandırmaktan korkarak sessizce yanından kalkıp aşağıya inip kahvaltıyı hazırladı.

"Efendim Çınar, noldu bir problem mi var ?"

"Var acilen ajansa gelmen lazım."

"Biraz geç gelecektik bugün ne oldu?"

"Feris gelmese de olur da sen gel."

"Çınar söyler misin."

"Gelince görsen daha iyi galiba."

"İyi tamam geliyoruz birazdan."

"Tamam görüşürüz."

Yukarıya çıkıp üstünü giydikten sonra Feris'i uyandırdı.

"Günaydın Serkan, saat kaç olmuş. Niye uyandırmadın beni?"

"Bugün biraz geç gideriz dedim. Kahvaltıyı hazırladım ama çıkmamız lazım Çınar aradı. Artık ajansta bir şeyler yeriz."

"Aç değilim zaten. Bir problem mi varmış?"

"Anlamadım ki söylemedi bir şey. Giyin sen ben aşağıdayım."

"Bugün doktora da gidelim, şu hafızam için."

"Doktorlar da bir şey yapamıyorlar ki. Beklemekten başka bir çaremiz yok."

"Her şey çok boş bir türlü dolduramıyorum." Serkan Feris'e yaklaşır,yüzünü avuçlarının içine alır.

"Merak etme her şey düzelecek ve eskisinden daha güzel olacak. Ben hep sizin yanınızdayım." Feris ikisinin dudaklarını birleştirir.

"Bu ne içindi?"

"İyi ki varsın öpücüğü." Serkan da Feris'i saçlarından öper.

......

Ajansa el ele girerler. Herkes toplantı odasında olduğu için direkt oraya giderler. Herkes onları el ele görünce sevinse de ortamdaki kişi yüzünden bunu yaşayamazlar. Feris de Serkan'ın yerinde oturan kadına bakar ama tanımadığı için bir şey demeden yerine oturur. Serkan ise Melisa'nın gelmesini beklemediği için bir süre bir şey diyemez.

"Hoş geldin demeyecek misin Serkan?"

"Melisa senin ne işin var burada."

"Hoş bulduk ben de seni gördüğüm için çok sevindim."

"Dışarıda konuşalım hadi."

"Niye ben de bu ajansın bir ortağıyım. Ajansın toplantı odasında herkesin içinde konuşabiliriz. Bundan sonra buradayım zaten. (Feris'e bakar) Doğum olmadan yetiştiğim için mutluyum. Hediyemle geleceğim merak etmeyin. Ee Feris nasıl gidiyor hamilelik? Gerçi biz seninle net bir şekilde hiçbir zaman tanışmamıştık."

Feris ise zaten hiçbir şey hatırlamadığı için gülümsemek ile yetinir.

"Ne istiyorsun Melisa? Niye geldin?"

"%5 hissesinin sahibi olduğum ajansın durumunu merak ettim. Bir süre buralardayım. Bir oda ayarlarsın artık Serkancığım. Ee ne de olsa o kadar eskiye dayanan bir hukukumuz var dimi? Gerçi düğününe çağırmadığın için hala sana kırgınım ama olsun eski karınım sonuçta. Doğru olmazdı." Melisa'nın bu tarz konuşmaları üzerine Feris'in suratındaki ifade değişmişti. Bakışlarını Melisa'dan alıp Serkan'ın üzerine yoğunlaştırdı.

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin