Bölüm 5

323 15 15
                                    


Normalde yarın atacaktım bölümü ama keyfim yerindeydi o yüzden şimdi attım. Keyifli okumalar.


Çınar'ın telefonuna gelen mesaj Serkan'dandır, aynı mesaj Feris'e de gelmiştir. Acil toplantı mesajı.

"Feris hayatım kalk!"

"Çınar noldu, uyuya mı kalmışım?"

"Evet acil toplantı varmış, ajansa gitmemiz lazım."

"Ne toplantısı bu saatte Çınar, rüyanda mı gördün?"

"Telefonuna bakarsan anlarsın hayatım."

"Patronu kızdırmayalım o zaman hadi gidelim."

Herkes toplantı odasında Serkan'ın acil toplantı isteğinin sebebi hakkında konuşuyordu. O sırada içeriye Kıraç ve Serkan geldi.

"Yıllar önce Serkan'ın Ego'dan ayrılmasının sebebi bendim. Antalya'ya gitmiştik festivale orada görmemesi gereken bir şeyi görmüştü. Korktum, panikledim. İstanbul'a döndüğümüzde ajansın herkesin ulaşamayacağı bilgilerinin olduğu dosyayı Serkan'ın çantasının içine koyup bunları rakip ajansa sattığına dair bir izlenim oluşturdum. Nadir abi o dosyaları Serkan'ın çantasında görünce kıyameti koparttı. Böyle yapacağını adım gibi biliyordum zaten. Ben de bu sayede Serkan'dan kurtulacaktım. Öyle de oldu, Serkan Amerika'ya gitti."

"Bana gelip adam akıllı konuşsaydın sırrını kimseye söylemeyeceğimi de öğrenirdin ama sen kolay yolu seçersin di mi Kıraç ? Her şeyden bütün sorumluluklarından kaçma yolunu."

"Evet doğru. En büyük hatam da kızımı bırakmaktı. Onun hiçbir anında yanında olamadım, baba diyişini duyamadım. Bütün hata benim. Dicle ile yaşayamadığımız her şeyin sorumlusu benim. Dicle benim kızım."

Kıraç'ın art arda gelen itirafları karşısında herkes şok olmuş gibi, Dicle, Kıraç ve Serkan arasında bakışlarını gezdiriyorlardı. Hangi olaya şaşıracaklarını bilemedikleri için kimse söze giremedi. En sonunda Serkan "Bu kadarını ben bile beklemiyordum Kıraç, şaşırttın beni. "

Feris hiçbir şey söylemeden odadan çıktığında Dicle de arkasından gitti.

"Feris hanım!"

"Dicle şu an konuşmayalım olur mu? "

"Ben size söylemek istedim ama yapamadım."

"Ağlama bu olanların hiçbirinin sorumlusu sen değilsin, sorumlu sadece Kıraç. Sana kızgın olmamın sebebi o kadar şey olduğu halde söylememiş olman. O yüzden şu an konuşmayalım yarın konuşuruz, sen de kendini üzme."

Feris odadan çıkar kapıda Serkan ile karşılaşır.

"Feris konuşalım mı biraz ?"

"İntikamını aldın işte, ne konuşacağız. Buraya gelme sebebin de bu değil miydi zaten ? Kıraç'ın bu kadar ileri gitmiş olabileceğini tahmin etmemiştim. Gerçi Kıraç bu, çıkarları uğruna yapmayacağı şey yok. Şimdi beni rahat bırakırsan eve gidip uyumak istiyorum, çok yorgunum. Bu arada yaşadığın durum için gerçekten üzüldüm. İyi geceler."

Aradan 2 hafta gibi bir süre geçmişti. 14 Şubat. (DicBar sevgili) Bu sürede her şey daha kötüye gitmişti, Feris ve Serkan'ın arası Kıraç'ın itiraflarından sonra daha kötü olmuştu. Kıraç ile Mayda ayrılmış, Beren de annesiyle gitmişti. Kıraçla Dicle ise kendi aralarında büyük bir yüzleşme yaşamışlardı. Tek yolunda giden şey Dicle ve Barış'ın ilişkisiydi ama onlar da gizli saklı görüşmekten sıkılmıştı. Peride herkesin moralinin bozuk olduğunu bildiği için 14 Şubat için bir parti organize etmişti, kimsenin sevgilisi olmadığı için bu daha çok yalnızlar partisiydi.

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin