Bölüm 16

209 15 36
                                    

"Çınar yardım etsene oturma orada."

"İblis koş Serkan'a yardım et hadi."

"Tamam Çınar Bey."

"Çınar çok kötüsün sen niye yardım etmiyorsun?"

"Ben şu an yeme kısmıyla ilgileneceğim. Yapsınlar da yiyelim." Herkes güler. Yemekler yenilir ve sıra konuşmaya gelmiştir.

"Sizi bugün toplamamızın bir amacı vardı. Aslında iki haber vereceğiz ama hangisini önce versek bilmiyorum."

"Önce güzel haberi verelim Feris."

"Tamam o zaman. Biz bir bebek bekliyoruz. Kızımız olacak."

"Kahve içmemeniz falan ondandı, çok tebrik ederim Feris Hanım." der Emrah.

"Sağ ol Emrahcım." Herkes tebrik eder.

"Şimdi sıra geldi asıl ajans içinde önemli olan konuya, öncelikle özellikle Çınar senin sakin olmanı istiyoruz."

"Niye özellikle ben Serkan?"

"Hepimizi ilgilendiriyor bu olay ama sen biraz daha hassas olabilirsin. Gökçe Bahadır olayını Japonlara kimin söylediğini yani senin programını kimin verdiğini öğrendik."

"Kimmiş o şerefsiz?"

"Çınar sakin!"

"Tamam Feris sakinim ben."

"Programı veren Kıraçmış. Yani son gelişmeyi de o yaptı büyük ihtimalle."

Herkes bir tepki verir ama Çınar'ın tepkisiz kalması üzerine ona odaklanırlar.

"Ne bakıyorsunuz? Bir şey yok tamam. Kıraç'ın ağzını burnunu dağıtmak istiyorum sadece o kadar."

"Çınar!" Feris, Dicle de burada diye işaret eder Çınar'a.

"Kusura bakma Diclecim ama yani."

"Önemli değil Çınar Bey bende çok kızgınım ona."

"Sonuç olarak ajansın ortağı olduğu için Kıraç'ı kovmam bir işe yaramaz o yüzden şu an en mantıklı şey onunla yüzleşmek. Ama yine de önce hep birlikte konuşalım dedik. Ajansın işlerinin kötü gitmesinin sebebi de Melisa ve Kıraç. Melisa şu anlık bizimle uğraşacak halde değil Kıraç yalnız kaldı. Siz ne diyorsunuz?"

"Ben konuşucam Kıraçla."

"Çınar sen tek konuşamazsın." dedi Feris.

"Merak etmeyin bir şey yapacak halim yok. Ama çok istiyorsanız biriniz daha gelirsiniz."

"Ben de gelmek istiyorum." Geldiğinden beri sessizliğini korumuştu Dicle. Sadece bir kere Çınar'a bir şey demişti. Şimdi ise duygusuz bir tonla ağzından bu laflar çıkmıştı.

"Emin misin Dicle?"

"Evet Feris Hanım."

"Bakın onun derdi benimle tamam ucunun nerelere geldiğini o da farkında değil ama en doğrusu bizim ikimizin bunu halletmesi. Zaten yeterince etkilendiniz bu olaydan. Ben sadece fikrinizi almak istedim."

"Bir tanem artık bu olay ikinizin arasında olmaktan çıktı. Böyle olmasını hiç istemezdim ama maalesef durum bu. O zaman en doğrusu üçünüzün gitmesi. Şimdilik bu konuyu kapatalım. "

MelisaKıraç

"Nasıl yani şimdi Serkan durumu öğrenmiş mi ?"

"Bilmiyorum Kıraç ama babamın durumlardan haberi olmuş. Serkan bilmese babam nasıl öğrensin. Buradan haber gittiği belli."

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin