Bölüm 27

221 17 36
                                    

Serkan'ın evden ayrılması üzerine Dicle ve Feris evde yalnız kalmıştı. Feris uyuduğu için Dicle de bir kitap alıp onu okumaya başladı. Serkan ise telefonuna gelen mesaj üzerine karakola doğru yol almıştı. Karakola vardığında hem endişeli hem de sinirliydi.

"Nasıl tutuksuz yargılanmasına karar verilir. Kamera kayıtları var bariz Feris'i kaçırıyor."

"Haklısınız ama inkar etmiş, Feris Hanım da hiçbir şey hatırlayamadığı için görüntü yeterli olmadı. Mahkeme de yeri yurdu belli olduğu için tutuksuz yargılanmasına karar vermiş."

"Bir şey yapamaz mıyız?"

"Feris Hanımın şikayetçi olması lazım. Ama bu şartlarda olmaz."

"Anladım kolay gelsin size."

"Serkan Bey isterseniz bir koruma talep edebilirsiniz. Ama biraz prosedürleri uzun."

"Anladım sağ olun."

......

"Yalnız mı bıraktın Feris'i?"

"Dicle yanında bir de bir arkadaşım var polis ondan rica etmiştim o bekliyor kapının önünde."

"Geri gelir mi diyorsun?"

"Bir süre ortada gözükmez herhalde ama yine de korkuyorum Çınar."

"Feris'in hatırlamaması da işi bozuyor. Sen Feris'e Sedat'tan bahsetsen mi? Yani gelirse falan haberi olsun ona göre hareket eder. Bilmemesi daha kötü."

"Doğru haklısın iyi hadi gidelim sen de gel."

"Yalnız kalsanız daha iyi olmaz mı?"

"Bana karşı çok soğuk bazen de çok yakın davranıyor. Hiçbir şey hatırlamıyor biliyorum ama bu durum canımı çok yakıyor. Siz de olursanız daha iyi olur."

"Gidelim o zaman."

......

Feris uyandığında etrafına bakar, yatakta yattığını görünce buraya nasıl geldiğini tahmin eder. Suratında oluşan gülümsemeye anlam veremese de yavaşça odadan çıkıp aşağı indiğinde salonda Serkan yerine Dicle'yi görünce şaşırır.

"Dicle senin ne işin var burada?"

"Feris Hanım, Serkan Bey'in acil çıkması gerekince ben geldim. Yalnız kalmayın diye."

"Anladım. Serkan nereye gitti yani? Bir şey mi olmuş?

"Bilmiyorum bana bir şey söylemedi."

"İyi tamam sen anlat bakalım. Bir problem var mı?"

"Hiçbir problem yok. Bütün oyuncularınıza ve sanatçılara durumu anlattım. Bir problem olduğunda ben ilgileniyorum. Şu ana kadar hiçbir sıkıntı olmadı."

"Bu süreç ne kadar sürecek bilmiyorum o yüzden iş her şeyden önce gelir." Dicle gülümser.

"Hafızanızı kaybetseniz de işe olan aşkınız hep aynı Feris Hanım." Feris de güler.

"Sen anlat bakalım hangi oyuncuları temsil ediyorum. Şu an hangi projelerde hangi oyuncular var?"

"40 oyuncu, 15 sanatçı, 6 senarist, 4 de yönetmen temsil ediyorsunuz. 20 oyuncunuz aktif projelerde oynuyor, projelerde olmayıp reklam çekimleri olan oyuncularınız var. Senaristlerinizin 4'ü aktif, yönetmenlerden ise 3'ü dizi 1'i ise film yönetiyor." Hangi oyuncuların hangi projelerde olduğunu anlatır ve önemli olan bilgileri verir.

"Diclecim sen bunlarla ilgili daha ayrıntılı bilgilerin olduğu bir dosya hazırlar mısın. Ben onları inceleyerek olaylara tam hakim olayım."

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin