Sabah Ajans/Toplantı Odası
"Bugün kimin programı daha sakin ?" dedi Serkan.
"Benim çok yoğun değil buradayım bugün." dedi Feris.
"Biz Kıraçla oyuncularımızın reklam film i için görüşmeye gideceğiz, bazı sıkıntılar çıkmış. "
"Bir tanem ben de Şerif'in yeni filmi için görüşmeye gideceğim."
"Tamam o zaman Feris sen Aslı Enver ile ilgilenebilirsin. Bugün beni aradı, menajeri ile yollarını ayırmış bizim ajansla çalışmak istiyor ama kimi seçeceğine daha karar vermemiş. Bugün de bir reklam çekimi var, reklam çekimi için kıyafetler konusunda bazı sıkıntılar varmış. Sen eşlik eder misin ?"
"Tabii Dicle ile ikimiz hallederiz."
"Tüh kaçırdık Aslı Enver'i, ee şimdi böyle olunca Feris'i seçer." dedi Çınar.
"Orası belli olmaz ama tabii ki önemli olan Ego'yu seçmiş olması. Toplantı bitmiştir, hepinize kolay gelsin." Serkan odadan çıkar.
"Vallaha Feris şanslı çıktın, hayırlı olsun."
"Belli olmaz Çınar ama benimle karşılaştıktan sonra sizi seçeceğini sanmıyorum. "
"İddialıyız yine." dedi Kıraç.
"Bilirsiniz ben her zaman iddialıyımdır. Neyse biz gidelim size kolay gelsin."
DicFer Set
"Aslıcım bu kıyafetler nasıl ?"
"Güzel Feris bunlar olur, çok sağ olun. Çok yardımcı oldunuz bugün bana. O zaman ben hazırlanıp, geliyorum."
"Tamam bekliyoruz biz." Aslı gider.
"Feris Hanım her şey çok güzel gitti."
"Aynen Dicle bir problem olmadan atlattık galiba."
Set biter, bir problem yaşanmamıştır. Aslı ise Serkan'ı arayıp kimi seçtiğini söylemiştir.
Akşam Ajans Toplantı
"Aslı Enver'in kimi seçtiğini söylemek için sizi topladım. Beni aradı aslında başından beri aklında olan ismi seçtiğini söyledi. Bugün için Feris ve Dicleye çok teşekkür etti."
"O kadar gittiniz ama seni seçmedi galiba Feris." deyip güldü Çınar. Serkan ise sözlerine devam etti.
"Bugün olanların fikrini değiştirmemiş olmasının sebebi zaten aklında olan ismin Feris olmasıymış. Yani Ferisle çalışmak istiyor."
"Çınarcım erkenden sevinmeyecekmişsin demek ki . Bir daha ki sefere sıkı bir rekabet istiyorum bu zevkli olmadı."
"Şanslıydın Feriscim şanslıydın."
"Bugün bir şeyler yapacaktık Çınar artık bunu kutlarız."
"Hıhı kutlarız."
"O zaman herkes evine, yarın da hafta sonu zaten bir son dakika gelişmesi olmazsa pazartesi görüşürüz diyorum." Herkes dağılır. Feris odasına geçip eşyalarını topluyordur, Serkan yanına gelir.
"Çıkmamışsın daha."
"Çınar'ın birkaç işi varmış, herkes gitti zaten. Ben de onu bekliyorken eşyalarımı topluyordum."
"Ben çıkıyordum da seni bir göreyim dedim." yakınlaşıp öper.
"Serkan biri görecek napıyorsun?"
"Kendin dedin herkes gitti diye, hem Çınar görse de bir şey olmaz. Hafta sonu bir şeyler yapalım mı ?"
"Olur konuşuruz yarın." Etrafı kontrol edip o da öper.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
RomanceBelki de anı yaşamak lazımdır, hesap etmeden, yarını düşünmeden kendini ana bırakmak...