Sabah Ajans Toplantı Odası
"Dün Melisa'nın gelişi üzerine konuşamadık, çok uzun süre burada kalacağını sanmıyorum yakında sıkılıp geri dönecektir ama o zamana kadar dikkatli olmamız lazım."
"Bir tanem şu an nerede?"
"Bugün geleceğini sanmıyorum bazı toplantılar vardı onlar ile ilgilenecek."
"Bütün toplantılara onu mu yolladın Serkan?"
"Evet Kıraç patron olmak kolay değil." Hepsi güler. "Ee neler yapıyorsunuz bugün?"
"Kıraç ve ben Barış ve Melis'in reklam çekimine gideceğiz.Emrah ve Gülin de bizimle gelecek."
"Birkaç genç oyuncu var ben onlarla görüşeceğim bugün bir tanem."
"Ben bir oyuncumun deneme çekimine gideceğim. Sonra ajanstayım." dedi Dicle.
"Feris sen?"
"Setlerde bir problem çıkmadığı sürece ajanstayım. Alican gelecek öğleden sonra. Birkaç proje var onları değerlendireceğiz."
"Güzel o zaman herkese kolay gelsin." Herkes çıktığında Feris ve Serkan odada yalnız kalmıştı. Ayağa kalktığında Feris'in başı dönünce Serkan hemen belinden kavradı.
"İyi misin, ne oldu?"
"Başım döndü, iyiyim şimdi sakin ol. Bir şeyler hatırlıyor gibi oldum ama tam değil sonra da başım döndü zaten."
"Tamam yorma kendini. Gel bakalım odana geçelim de otur."
"Serkancım sakin ol. Ben iyiyim bir şeyim yok. Hadi sen işinin başına geç ben odama giderim."
"Tamam ama (elini karnına koyar) yorma kendini."
"Tamam babası merak etme hadi."
"Tamam gidiyorum." Yanağından öpüp odadan çıkar. Feris de arkasından gülümseyip odasına gider.
......
Asistanlar odasına gelen çiçek dikkatleri oraya çekmişti ama Dicle'ye geldiğini düşündükleri için işlerine devam ettiler.
"Gülin bu çiçekler sana gelmiş."
"Bana mı? Emin misin Jülide ?"
"Evet hayatım, al bakalım."
"Kimdenmiş, not var mı?"
"Şşşt Gülin niye sırıtıyorsun? Hadi söylesene." dedi Emrah
"Bir çocukla tanışmıştım da o göndermiş."
"Gülin de artık sap değil tek sap ben kaldım. Of!"
"Ben de varım Emrah."
"Gel Jülideciğim biz birbirimize yeteriz aman boş ver."
"Emrah ya."
"Her şeyi cıvıtıyorsun Emrah. Daha ortada bir şey yok zaten. Neyse ben Kıraç beyin yanına gidiyorum."
"Kaç bakalım Gülin hanım." Gülin Emrah'a kalem fırlatıp Kıraç'ın yanına gider.
"Emrah uğraşmasana kızla."
"Napıyım hoşuma gidiyor uğraşmak. Sen deneme çekimine gitmiyor muydun?"
"Çıkıyorum şimdi hadi görüşürüz."
"Görüşürüz canım."
.......
"Girebilir miyim Feris?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
RomanceBelki de anı yaşamak lazımdır, hesap etmeden, yarını düşünmeden kendini ana bırakmak...