Bölüm 10

242 13 29
                                    

Ajansa girdiklerinde haber çoktan yayılmıştır, fısıltılar eşliğinde ikisi de odalarına geçti. Haberi gören Kıraç ise soluğu Feris'in odasında alır.

"Gerçekten tebrik ediyorum çok iyi sakladınız."

"Ne saçmalıyorsun Kıraç?"

"Serkanla birlikteymişsiniz. İnkar etmeyeceksin herhalde, Ece emin olmadığı bir haberi yazmaz. Gerçi fotoğrafınız da var. Arkadan da olsa belli."

"İnkar etmeyeceğim de bu sinirinin sebebini anlamadım."

"En başından beri her şeyi birlikte planladınız di mi ? Ajansa gelmesi, satın alması... Helal olsun alkışlıyorum sizi!"

"Kıraç saçma sapan konuşup sinirimi bozma! Serkanla aramızdaki ilişkiyi kendi problemlerinize de alet etme. Aranızda ne olduysa sizin aranızda oldu. Günah keçisi aramayı da kes artık. Bir kendine bak önce. Hala kızınla aranı bile düzeltemedin. Pardon ya nasıl düzelteceksin ki ? Sen anca kendi yaptıklarının cezasını başkalarına kesmeye çalışırsın. Hatalarından ders almayı hiç düşünmezsin. İtiraf ettin her şeyi bitti mi ? Şimdi bu saçma düşüncelerini al ve çık odamdan bir daha da böyle bir şey için gelme. Serkanla derdin varsa git Serkanla çöz!"

Kıraç bir şey demeden çıkar. Feris sinirlendiği için kasılması olur. Elini karnına getirip sakinleşmeye çalışır. Çınar da gürültü üzerine Feris'e bakmaya gelir.

"Feris iyi misin? Çok kötü gözüküyorsun."

"İyiyim geçer birazdan, su verir misin ?"

"Al hayatım, noldu niye gerildin?"

"Kıraç yüzünden haberi görmüş geldi saçma sapan konuştu."

"Kıraç bu biliyorsun konuşur işte."

"Ben gerekeni söyledim zaten ama sinirlenince kasılmam oldu, geçti ama şimdi iyiyim. Serkan duymasın, sonra rahat bırakmıyor beni."

"Tamam hayatım ama bugün git dinlen. Yoksa söylerim Serkan'a."

"İşlerim var Çınar saçmalama."

"Dicle halleder, kötü gözüküyorsun hadi dinlen biraz."

"İyi tamam gidiyorum ben."

Önce asistanlar odasına gidip durumu Dicle'ye anlatır daha sonra Serkan'ın odasına çıkar.

"Serkan ben çok yorgun hissediyorum eve gidip dinleneceğim."

"Noldu az önce iyiydin ?"

"Korkulacak bir şey yok biliyorsun bu aralar çabuk yoruluyorum."

"Feris sen bunun için eve gitmezsin hatta ben ısrar ederim ama sen çalışacağım dersin."

"Doğru ama bugün böyle olmadı hadi gidiyorum." Serkan'ın yanağından öper ve gider. Serkansa Çınar'ın yanına gider.

"Çınar sen biliyorsundur Feris'e noldu? Yorgunum falan dedi ama inandırıcı gelmedi bana."

"Bilmiyorum ki Serkan, bana da yorgunum eve gideceğim dedi. Öyledir yani ne olacak başka."

"Ne biliyim neyse öyledir o zaman. Bak başka bir şey yok di mi ?"

"Yok Serkan merak etme. Benim de dışarıda işim vardı, uğrarım ona."

"Bana haber verirsin, bugün çok toplantım var aklım onda kalmasın. Şimdi toplantıya gidiyorum, kaçta biter bilmiyorum sen Feris'in yanında kalırsın."

"Merak etme sen hadi kolay gelsin."

Asistanlar Odası

"Haber üzerine konuşamadık, ben demiştim aralarında bir şey var diye. İkinizde bana inanmadınız."

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin