Merhaba, Serkan'ın Ego'ya geldiği ilk zamandan kendime göre bir şeyler yazmak istedim.
Neler oluyordu bana, niye böyle hissetmiştim anlam veremiyordum. 12 yıldır görmediğin birini bir anda karşında gördüğünde şaşırman normaldir ama benim ki sadece bir şaşkınlık mıydı ? 12 yıldır hiç konuşmadığım, varlığını bile unuttuğum birisi nasıl beni bu kadar etkiledi? Serkan Ego'dan ayrıldıktan sonra onu hiç görmemiştim ta ki dün karşıma çıkana kadar. Diye aklından geçirirken, az önce olan şeye kadar olan her şeyi aklından geçirdi.DÜN
"Feris nasılsın?"
"Serkan sen sen ne arıyorsun burada? İstanbul'a kesin dönüş mü yaptın yoksa ? "
"Öyle olacak galiba. Ee sarılmayacak mısın? Özlemedin mi yoksa beni ?"
"Özledim tabii ki. Şaşırdım sadece, gel buraya" sarılırlar
"Vaktin var mı, bir kahve içelim mi? "
"Aslında bir görüşmem var ama bir kahve içebiliriz."
"Ee hadi gidelim o zaman."
Kafe
"Anlat bakalım Serkan, niye geldin, neler yaptın orada?"
"Gidiyim istersen Feris."
Gülerken kısılan gözleriyle karşında duran adama baktı Feris. 12 yıl geçmişti zaman ikisini de değiştirmişti ama hala güldüğünde kısılan gözleriyle mükemmel görünüyordu karşısındaki adam. Feris aklındaki düşünceleri yok etmeye çalışırken Serkan anlatmaya başladı.
"Amerika'da bir iş kurdum her şey yolunda bir sıkıntı yok ama Türkiye'yi çok özlediğimi fark edince artık dönmenin vakti dedim. Burada da bir şube açacağım ama asıl aklımdaki olay başka. Zamanı geldiğinde öğrenirsiniz."
"Gizemli takılacağım diyorsun?"
"Biraz ee sen anlat, sen neler yapıyorsun?"
"Oyuncular ve dertleri işte Serkan, başka bir şey yok."
"Ser veririm sır vermem diyorsun."
"Hiç değişmemişsin Serkan."
"Çok değiştim aslında."
"Kalkalım mı? Görüşmeye yetişmem lazım."
"Bırakayım ben seni"
"Arabam serviste çok iyi olur."
"İyi hadi kalkalım."
Hesabı ödeyip kalkarlar. Feris'in görüşmesi Ozan Dolunayladı, işini hallettikten sonra saatte geç olunca ajansa dönmez ve evine geçti. Üstünü değiştirip günün yorgunluğuyla kendisini koltuğa attığında bugün olanlar aklına gelir. Serkanla karşılaşması kafasını karıştırmıştı. Hep işine odaklanmıştı bu zamana kadar. İlişkileri olmuştu ama aldatıldıktan sonra bir daha kimseye güvenememişti. Her zaman kuşkuyla yaklaşmıştı karşısındaki insana. Nejatta da böyle olmuştu ama sadece ondan da değil, Nejat'a hiçbir zaman aşık olmamıştı. Peki şu an bunları niye düşünüyorum diye aklından geçirdi.
" Serkan'ın gelişi niye beni bu kadar etkiledi. Off uyu Feris iyice saçmalıyorsun, kendi kendine konuşmaya da başladın."
Sabah olduğunda yataktan kalktı ve üzerini değiştirip hazırlandı. Aynaya baktığında kırmızı gömleği ve hafif makyajıyla çok güzel görünüyordu. Aşağı indiğinde kapıda duran Serkan'ı gördü.
"Serkan ne işin var sabah sabah burada"
"Eee arabam tamirde demiştin, ben de seni almaya geldim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
Storie d'amoreBelki de anı yaşamak lazımdır, hesap etmeden, yarını düşünmeden kendini ana bırakmak...