"Merhaba toplantınızı bölüyorum ama çok acildi o yüzden bölmek zorunda kaldım. Serkan acil konuşmamız lazım." Herkes gelen kişinin kim olduğunu anlamaya çalışıyordu. Feris bakışlarını gelen kadının üzerinden ayırmadan ona bakıyordu.
"Tamam Melisa girişte Jülide var sen ona söyle seni odama çıkartsın ben de geliyorum hemen."
"Tamam tekrar özür diliyorum, kolay gelsin hepinize." diyip odadan çıkar, Serkan'ın odasına geçer. Melisa'nın çıkmasının ardından bütün gözler Serkan'ın üzerinde yoğunlaşır.
"Melisa ortağım yani buranın değil animasyon şirketinin. Şimdi çıkmam lazım, siz devam edin bir sıkıntı olursa haber verirsiniz zaten." Serkan çıktığında odaya sessizlik hakim olur. Bunu bozan Peride olur.
"Bir tanelerim bir problem yok herhalde herkes işine dönsün, toplantıyı bitirelim."
"Aynen Peride haklı sete gitmem lazım zaten benim de Feris daldın sen" dedi Çınar.
"Yok yok benim de sete gitmem lazım da onu düşünüyordum."
"Bugün sete gitmeyecektiniz sanki Feris hanım. Programınızda yok."
"Toplantıya girmeden önce çıktı Dicle, çıkıyorum ben kolay gelsin hepinize." Feris çıkar.
"Bana mı sinirlendi Feris Hanım."
"Yok Diclecim başka bir şeye sinirlenmiştir, hadi bakalım kolay gelsin sana da ." diyip Çınar da odadan çıkıp Feris'in yanına gitti.
"Feriscim ben de geleyim mi seninle sete?"
"Gel sete gitmeyeceğimi düşünüyorsun ama gerçekten sete geçicem, Çağatay'ın ilk set günü bir gidip bakacağım."
"İyi o zaman başka bir sıkıntı yok yani."
"Ne sıkıntı olabilir Çınarcım."
"Az önce gelen kişi biraz sinirini bozdu gibi geldi bana ama bilemedim."
"Niye sinirimi bozsun ortağı imiş Çınar."
"He ortağı olmasa bozabilirdi yani."
"Çınar senin işin yok mu boş boş dolaşıyorsun ?"
"Var var hatta gidiyorum, evet gittim."
"Manyak ya " Çınar'ın arkasından güler ve sete geçer.
SerkanMelisa Oda
"Sıkıntı ne Melisa, buraya kadar geldiğine göre baya büyük bir problem herhalde."
"Serkan biliyorsun Amerika'dan geleli 2 hafta oluyor ve işler hiç iyi gitmiyor."
"Nasıl iyi gitmiyor, en son konuştuğumuzda sıkıntı yok demiştin ."
"Ben halledebilirim diye düşündüm ama olmuyor, STA batıyor galiba."
"Nasıl batıyor Melisa, raporları falan getirdin mi ?"
"Getirdim al bak." Serkan raporları inceler.
"En başından niye bana haber vermiyorsun Melisa?"
"Ego ile uğraşıyordun zaten Serkan, bir de bu moralini bozsun istemedim."
"Neyse tamam ben halletmeye çalışacağım, sen kesin dönüş yaptın galiba."
"Şimdilik buradayım diyelim. Akşam yemek yiyelim mi ?"
"Çok yoğunum başka zaman yaparız olur mu ?"
"İyi gidiyim o zaman ben görüşürüz."
"Görüşürüz halledeceğim ben." Melisa çıkar. Serkan da Feris'in odasına gider ama Feris'i bulamaz. Dicle'ye sorar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
RomanceBelki de anı yaşamak lazımdır, hesap etmeden, yarını düşünmeden kendini ana bırakmak...