TANITIM

661 54 184
                                    

Karakterleri tanıyalım ama değil mi?

Yorumlarınızı bu bölümde alabilir miyim bilmiyorum ama ayyy çok heyecanlıyım.

Sizi çok çok çok seviyorum.

Öpüldünüz.

Aşağıda görüşmek üzere.

Adı: Luhan
Soyadı: Xiao
Doğum tarihi: 12.09.1997

Luhan yeni yerler görmeye bayılır. Öyle ki, bir anda arabasına atlayıp ortadan kaybolma potansiyeline sahiptir. Bunun yanında yeni insanlarla tanışmayı bir o kadar sevmez. İnsanları tehlikeli bulduğu bir yanı vardır ve bunu törpülemeye çalışmaz çünkü mesafenin onu güvende tuttuğuna inanır. Luhan'ın sakin görüntüsünün altında, insanların şaşıracağı kadar çocuksu ve hareketli bir karakteri vardır. Bu yüzden başka insanların dikkatini kolayca çekebilir. Cazibelidir, girdiği ortamda göz alıcı giyinmemiş olsa bile dikkati kendi üstüne çekmeyi başarır.

Olumlu yanları: Luhan çabuk öğrenebilen, gördüğünü hemen kavrayabilen, detaycı bir adamdır. Öyle ki, başkalarının kolayca göremeyeceği bir şeyi anında yaklayıp ortaya çıkarabilir. Gizli saklı kalan hiçbir şeyi sevmese de çok iyi sır tutar. Araştırmacıdır.

Olumsuz yanları: Rahatına düşkündür. Sorumsuzdur. Tercih etmese de istediğinde çok iyi yalan söyleyebilir. Eleştiriden hoşlanmaz. Özellikle fiziksel olarak eleştirilirse önce öfkelenir ve sonra gece yatağına girdiğinde ağlar. Öfkelendiğinde gözü dönen bir yapıya sahiptir. İnsanları kırmaktan korkmaz, kırılmaktan da korkmaz. Sivri diliyle insanları yaralamayı iyi bilir. Flörtöz bir yapısı vardır, bu çoğu zaman onun başını derde sokmuştur ama Luhan için durmak asla yoktur.

Çocuğu gibi gördüğü sarı bir vosvos'a sahiptir. Onunla sayamayacağı kadar yolda kalmış olsada değiştirmeyi hiç düşünmemiştir. Hatta ona yeni araba alınmış olmasına rağmen, onun için üstü açılan küçük vosvos'u dünya üzerindeki en lüks arabadır. Henüz arabasından daha çok sevdiği biri çıkmamıştır.

Adı: Sehun
Soyadı: Oh
Doğum tarihi: 12.04.1994

Sehun yeni yerler görmeyi sevmez. Bağımsız ve cesaretli bir yapısı vardır. Yeni bir ortama girdiğinde liderlik vasfını anında parmakları arasına alır çünkü onun için geri planda kalmak katlanılmayacak bir şeydir. Çok dürüsttür ve hazır cevaptır. Sehun tüm bunlara rağmen çevresinde saygı gören, sevilen bir adamdır.

Olumlu yanları: Öncülük ve macera ruhu. Girişkenlik onun için olmazsa olmazdır. İşine olan tutkusu ise onu göz önünde tutar.

Olumsuz yanları: Kuralları sadece başkaları uyduğunda sever. Kendisine koyulan sınırlardan asla hoşlanmaz. Eğer bir sınır koyuluyorsa da onu yıkmaktan çekinmez. Saldırgan ve hiddetlidir. Oh Sehun kendine güvenen, sert ve ağır yapısıyla insanların içinde kolayca dikkat çekebilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır, hata yaptığında bunu kabul etmez. Çünkü Sehun asla hata yapmaz. Özgürlüğüne düşkündür. Emir almaktan hoşlanmaz, emir vermek onun işidir. Eleştiricidir, eleştirilerini sert bir dille yapar.

Kendisinin anlam yüklediği hiçbir şey yoktur. Somut şeylere anlam yüklemeyi saçma bulur. Onun için en önemli şey mesleğidir. Özel alanına başka insanların girmesinden nefret eder. Henüz kendisinden daha çok sevdiği biri çıkmamıştır.

Ve

Numara vermekten hoşlanmaz.

💥

İki zıt karakter.

Buradaki Sehun'u gördüğünüzde digerlerini arayacaksınız dkxmxkxkx

Ayyyy nasıl buldunuz bilmiyorum ama ben çok keyifle yazıyorum ve çoktan üçüncü bölümün sonlarına geldim bile

Umarım sizin de seveceğiniz, beğeneceğiniz, benimseyeceğiniz ve yorum yapacağınız -ki buna eminim- bir kurgu olur. Hepinizi çok öpüyorum.

Bunu da kütüphanenizin bir köşesine ekleyin lütfeeeen.

Yeni bölüm diğeri bittiğinde gelecek. Muaaaaah.

Now, I own a trouble-makerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin