"Beni bilgilendirmeden bu kadar önemli bir olaya nasıl karar verirsin?"
Lila, Camerline'ın soğuk sesine gerildi. Camerline, Buz Düşesi lakaplı keskin bir kadındı ve hızlı ve keskin duyularıyla tanınmıştı.
Lila şimdiye kadar başardıklarının mahvolmasına ve dudaklarını sıkıca kapatmasına izin veremezdi. Dikkatli olmalıyım.
Düşes, Lila'ya döndü ve ona buzdan daha soğuk bir bakışla baktı. "Ah? Sen oğlumun evlenmek istediği kadın mısın? "
"Henüz imzalamadım ama evet, kadın benim. Sizi bilgilendirmediğim için özür dilerim- "
Camerline devam etmeden önce Lila'nın sözünü kesti "Ah endişelenme, daha uzun konuşmana gerek yok."
"Giriş." Parmaklarını şıklattığını söyledi.
Kapının dışında bekleyen birkaç sert adam Camerline'ın işaretiyle içeri girdi ve hepsi ellerinde ağır bir şey tutuyorlardı.
"Lütfen onları buraya bırakın."
Adamlar, Lila'nın ayaklarının altına ağır kutular yerleştirdiler ve Camerline'ın tuhaf bir şekilde heyecanlanan sesi ofisi çaldı.
"Hey! Ayakkabı ve topuklu ayakkabı sever misin? Mücevherler nasıl? Umarım zevklerimiz eşleşir. "
"…." Lila tamamen hazırlıksız yakalandı. Söyleyebileceği hiçbir şeyi yoktu.
“Bu, koleksiyonumda size uyan değerli bir kolye. Şimdi bunu sana koyalım, olur mu? "
Lila'nın önünde yığılmış bir lüks eşya dağı.
Lila şaşkınlıkla mücevherlere baktı. "Bu nedir?" Bu, başına gelebilecek en şaşırtıcı sonuçtu.
Düşes, Lila'nın şaşkınlığı sırasında konuşmaya devam etti "Yıllardır bana işkence eden bir oğlun bu sıkıntısını evlilik önerilerimi reddederek ve tamamen kendi şartlarında yaşayarak kabul edeceğini düşünmek!"
Camerline bir mendil çıkardı ve onun nemli gözlerine vurdu.
"Ohh, teşekkürler! Çok müteşekkirim. Oh, sanırım ağlayabilirim."
Lila hâlâ kelime bulamıyordu. Zihni hâlâ olanları işliyordu. Orijinalinde ona Buz Düşesi deniyordu, ama soğuk kesinlikle onu şimdi tarif edeceği bir şey değildi. Bu dünyanın bu açıdan ne kadar farklı olduğundan Lila alnına içten dokundu.
Görkemli lüksler, gereksiz oldukları için Lila'nın dikkatini çekmedi ve bedelsiz hiçbir iyi niyet ortaya çıkmadı. Lila'nın, Camerline'ın mantıksız taleplerini kabul etmesi halinde reddedemeyeceği ihtimali vardı.
"Ekselanslarından zaten yeterli miktarda hediye aldım. Ancak, size çok teşekkür ederim, ”Lila dolaylı konuşarak nazikçe reddetmeye çalıştı.
"Kocan olacak birine karşı çok katı değil misin? Onu ismiyle çağırın! "
Lila böyle bir cevap almamayı umuyordu ve şimdi konu tamamen değişmişti. Lacias bile evet diyerek olumlu yanıt veriyordu. Lila, Camerline'ın sözlerini geçmeye devam etti.
"Bu nedenle, düşesin sebepsiz yere bu hediyeleri kabul edemem."
"Camerline özür dilercesine Lila'ya kaşlarını çattı. Neden bana düşes diyorsun? Lütfen bana anne deyin. "
Lila şaşkına döndü. Öz oğlu Lacias bile Camerline anne demedi. Lila şaşkınlığını gizleyemedi. Dolaylı konuşma planından vazgeçti ve taktiğini değiştirdi.
"Bol param var, bu yüzden sorun değil."
"Evet, bende daha var."
"——"
Lila ne söyleyeceğini bilmiyordu. Zaten başka bir şey söyleyemezdi çünkü doğruydu. Bu yükleri kabul etmesi gerektiğini anladığında, yüz hatlarına bir yenilgi görüntüsü yayılmaya başladı.
"Burdan başının döndüğünü duyuyorum tatlım." Düşes düşüncelerine girdiğini söyledi.
"Üzgünüm?"
"Neden kendine bu kadar baskı yapıyorsun? Bunları veriyorum çünkü sen güzelsin. "
"——"
"Ve geri bir şey beklemiyorum. "Somurtarak dedi.
Lila kesinlikle bu tür muameleye alışık değildi. Daha önceki hayatında bir kez bile bedeli ya da sonucu olmayan güzel bir şey almamıştı. Sadece yemek masasında yemek yemek için babasının ona ne kadar işe yaramaz olduğunu hatırlatmasını dinlemek zorunda kaldı.
Düşes, Lila'nın mağlup tavrını fark etti ve başını eğerken yüzüne bir gülümseme yaydı “Peki. Bir oğlun olduğunu duydum. "
"Evet. Evet hanımefendi. "
"Ona bir hediye verdiğinizde ondan bir şeyi geri almayı düşünüyor musunuz? Ve bana anne de dedim."
Lila biraz heyecanla yanıtladı. "Hayır, ben ... Anne."
"Gördün mü?" Camerline nazik ve sempatik gözlerle Lila'ya baktı. Lila, güneş kadar sıcak bir bakışla onu izleyen birinin tuhaflığına dayanamayınca bakışlarını indirdi. Başka birinin ona iyi davranma olasılığını anlamadı.
Camerline önünde duran zavallı kıza baktı ve sessizce ona yaklaştı "Bu küçük şeylere göre hareket etmeyeceğim, bu yüzden tekerleklerinizi yuvarlamayı bırakın."
Benim… Tekerleklerim
"Tıpkı oğlunuzdan hiçbir şey beklemediğiniz gibi, ben de senden hiçbir şey beklemiyorum."
"Anlıyorum."
Ah, bir rocky kadar inatçı olacağını düşünmüştüm. Ama bir şeyleri nasıl kabul edeceğini bildiğin ortaya çıktı. "
Lila başını eğdi ve önündeki kolyeye dokunuyormuş gibi yaptı ve Camerline'ın bakışlarından kaçınmak için elinden geleni yaptı. Ama mücevheri toplarken bir çift sevgi dolu elin etrafına dolandığını hissetti. Yukarı baktı ve birkaç dakika önce odanın diğer tarafında duran kadının şimdi ona sarıldığını gördü.
Nasıl fark etmedim!
"İyi olacak canım, şimdi bunları deneyelim."
Lila gözyaşlarına boğulmanın eşiğindeydi. "E-evet aa-anne."
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️
Lãng mạnTürkçe adı; Kötü Adamın Üvey Annesi Olarak Yaşamak Yıllar süren çocuk istismarından dolayı bir tiran olarak geri dönecek olan erkek başrolün ellerinde büyük acılar çekmeye mahkum kötü üvey anne oldum. Ben böyle ölemem. Hayır, hayatta kalmaya kararlı...