67. bölüm

1K 82 2
                                    

Lila, Hir'i kollarına aldı ve onu kendine çekti. Onu çılgınca sarsarken ağzından hiçbir kelime çıkmadı, çocuk hala tepkisiz kaldı. Lila korku dolu gözlerle Lacias'a baktı. "Ona ne oluyor?" Yutkundu, konuşurken sesi çatallaştı.

Lacias, Hir'e endişeyle baktı, neler olduğunu anlamaya çalışırken alnında kırışıklıklar oluştu. Çocuğun solgun yüzü dışında hiçbir sorunu yok gibiydi.

"Geri dönüp bir doktor çağıralım." Hir'i Lila'nın kollarından alıp onu taşıdı ve nazikçe elini çocuğun başının arkasına koydu. Lila, Hir'in tutmaya çalıştığı şeyin ne olduğunu görmek için göle bakmak için döndü ve hiçbir şey görmedi. Bildikleri kadarıyla, Hir sadece sularla oynuyordu ve bir sonraki saniye bayıldı.

"Burada hiçbir şey yok. Hir'in elinde bir şey mi var?" Lila dudaklarını ısırdı.

"Hiçbir şey değil." Lacias, çocuğun avuçlarını kontrol ederken karşılık verdi. Olağandışı bir şey olmadığını düşünerek, kollarında bilinçsiz bir Hir ile aceleyle gölden ayrıldılar.

Binayı terk etmelerinden kısa bir süre sonra, gölün yüzeyinden siyah kabarcıklar yavaş yavaş kaynamaya başladı.

***

"Sadece şok olmuş gibi görünüyor, bunun dışında yanlış bir şey yok." Doktor, Hir'i herhangi bir tıp doktorunun yapacağı gibi iyice kontrol ettikten sonra belirtti.

"O zaman neden uyanmıyor?" Lila endişeyle ileri geri yürüdü. Doktorun sözleri onu biraz olsun rahatlatmadı.

"Sadece mışıl mışıl uyuyor, hepsi bu. Birazdan uyanacak, merak etme."

Lila içini çekti ve hızla çarpan kalbini sakinleştirmeye çalışarak avuçlarıyla yüzünü kapattı. Lacias onun ne kadar perişan olduğunu görünce rahat bir şekilde omzunu ovuşturdu. Zihni karmakarışık bir düşünceydi ve yerinde duramıyordu.

“Bunu ne tetiklemiş olabilir?”

Doktor, Lacias'ın anlamlı bir şekilde sorduğu gibi düşüncelerini temizledi. "Olay olduğunda orada olmadığım için emin olamıyorum. İkinizden de duyduğuma göre çocuk teknede oynarken bayılmış.”

"Evet."

“Gölde bir şey yakalamaya çalışırken bayıldı.” Doktor devam etti.

Lacias, doktorun anladığı anda aceleci olmamasına kaşlarını çatarak başını salladı. "Doğru söyle bana."

"Evet. Gördüğüm kadarıyla, yüzeyin altında gördükleri karşısında tamamen şok oldu. Belki bir balığı bir tür canavara benzetmiştir? Ne de olsa çocuk oldukça genç.”

"Sırf bu yüzden saatlerce baygın mı?" diye sordu Lacias, doktorun bu sonucuna biraz çileden çıkarak.

“Çocuğun herhangi bir iç ve dış yarası yok. Başka bir sebep yok..." Doktor, Lacias elini sallayarak onu itmeden önce sakince cevap verdi.

"Dur." dedi. Konuşmanın bittiğini gören doktor derin bir şekilde eğilerek selam verdi ve topuklarının üzerinde dönerek odadan çıktı. Lacias yatağın yanında oturan Lila'ya baktı.

"Anlamıyorum." Sessizce söyledi.

"Hm?"

“Hir'in şok olduğu için bayıldığını sanmıyorum. Belki bir şey onu cezbetmiştir.."

***

Doktora daha fazla soru sormak isteseler de çıkmaza girdiklerinden bunun sonuçsuz olduğunu biliyorlardı ve tek yapmaları gereken Hir'in uyanmasını beklemekti. Lacias, Lila'nın yanında durdu ve omuzlarını yatıştırıcı bir şekilde ovuşturdu. "Hir'in birazdan uyanacağını söyledi. Uyandığında ne gördüğünü soralım, tamam mı?” dedi Lacias yumuşak bir sesle.

"Tamam."

"Bir şeyler yemeye gidelim mi?"

Lila başını salladı. Böyle beklemenin onu olduğundan daha fazla hüsrana uğratacağını biliyordu. Ayağa kalktı ve onları bir yemeğin beklediği yemek odasına gittiler. Lacias, önüne konmuş bir tabak balkabağı köpüğünü ona uzattı. "Bunu beğendin, değil mi?"

"Evet. Nasıl bildin?" diye sordu Lila.

“Dikkat ediyorum, bu yüzden nelerden hoşlandığını çok iyi biliyorum.” Lacias bunu bir gerçekmiş gibi ifade etti.

Lila gülümsedi, Lacias'ın moralini yükseltmeye çalıştığının tamamen farkındaydı. "Teşekkür ederim."

"Önemli değil." Ona bir gülümseme gönderdi, sonra aniden bir şey hatırladı. "Bu arada sana bir kart geldi."

"Bir kart? Buraya?"

Lacias başını salladı. "Evet, benim malikânemde."

"Ah. Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. Bunu hallettiğin için teşekkür ederim."

"Biliyor musun, bu konuda gerçekten iyi hissettim." Lacias eklendi.

Lila ona nedenini sordu.

"Buraya üzerinde adınızın yazılı olduğu bir kart gönderildi. malikanemde. Tabii ki iyi hissediyorum.” Lacias kısık bir sesle konuştu, sanki sadece ikisinin duyabileceği bir sırmış gibi. Arkasına baktı ve bir hizmetçiye kartı getirmesini işaret etti.

Kimden olabilir? Lacias'tan aldığı önemsiz kartlar dışında Lila, Vikont Marshmell'in ölümünden beri hiç kart almamıştı.

Enrique tarafından gönderilmiş olabileceğini düşündü, çünkü onunla son görüşmesi hoş değildi ve ondan bir şey istediğini hatırladı.

"İşte burada."

Hizmetçi onlara doğru yürüdü, kartı siyah kadife bir bezle kaplı bir tepside sundu. Düşününce, Enrique asla doğrudan Lacias'ın malikanesine kart göndermezdi. Kartı tepsiden aldı ve üzerinde, onu gönderen kişiyi belirtebilecek herhangi bir arma olmadığını fark etti, tamamen isimsizdi.





Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin