63. bölüm

1.1K 102 5
                                    

Zar zor aydınlatılan oda beyaz gibi görünüyordu ama bunun rengi aslında griydi. Lila biraz hüsrana uğradı, çevresinde toz parçacıkları uçuşuyordu.

'Bu sihirli bir taş mı?' Gözlerini kıstı ve burada terk edilmiş bir deponun ortasında ne işi olduğunu merak etti.

Lila parmak uçlarıyla tozu sildi ve aniden tüm vücudunu bir ürperti kapladı. Ürkütücü bir his duyularını sardı ve elini yanmış gibi geri çekmesine neden oldu.

Bir delikti ve ona dokunmak, Enrique'ninkiyle temasa geçtiği zamanı hatırlayarak birbirine yapışmış, iğrenç görünen lekeleri dürtmeye benziyordu. Parmaklarını delikten çekmesine rağmen, sürekli olarak Lila'nın yüzüğünü emdiği için eline yapışmıştı.

Wipere'nin eğitim alanında neden bir delik var? Lacias ve Roxana çoktan deliklerin izlerini aramaya çıkmışlardı ama görünüşe göre bunu gözden kaçırmışlar çünkü göze çarpmayan bir yerde saklanmıştı.

Aklı, bir casusun işi olabileceğini düşünerek düşüncelerle doluydu.

Lila'ya, bilgileri açığa vurduktan sonra casusun malikaneden kaybolduğu ve kimliği ortaya çıktıktan sonra bir casusun hemen hemen işe yaramaz olduğu söylendi.

Sadece bir casus, kullanılmayan bir depoda meraklı gözlerden uzakta bir deliği kasten gizleyebilirdi.

'Ama orijinal romanda casus bir gölge değildi..'

Eğer durum buysa, casus kasıtlı olarak deliği buraya saklamış olmalı çünkü efendisi bir gölgeydi. Lila bunu en kısa zamanda Lacias'a söylemeliydi ve şimdi gördüğü delik oldukça büyüktü. Daha yakından bakıldığında, Lila büyük olasılıkla başka bir şeyle karıştırıldığını tahmin etti ve şaşırtıcı bir şekilde küp şeklindeydi. Lila görüntüyü kafasında yaktı ve parmağına yapışmış olan deliği çıkardı. Delik, kapalı kapının çatlaklarına doğru uçmadan önce birkaç saniye titredi.

Yeni bir yüzük takmış olmalı.

Bir delik ancak emmek için yeni bir halka hissettiğinde böyle hareket ederdi ve bu sadece Lugar'ınki anlamına gelebilirdi. Lila depodan çıkan deliği takip etti ve kül rengi formun belirli bir yöne doğru hücum etmeden önce havada dolaştığını gördü. Büyük bir kiraz ağacının etrafında gelişigüzel döndü ve Lila, Lugar'ın yüzüğünün muhtemelen orada saklandığını düşündü.

Hemen ağaca doğru koştu. Lugar, kelebek yüzüğünü oraya sakladı çünkü renkler kirazlarınkine benziyordu, bu da ilk bakışta fark edilmesini çok zorlaştırıyordu. Etrafına baktığında delik hiçbir yerde görünmüyordu, bu yüzden görevine odaklandı ve Lugar'ın yüzüğünü gördü.

Lugar'ın bu yüzüğü en zayıfı gibi görünüyordu ve Lila bundan faydalandı. Nişan aldı ve vurdu. Bunu yaparken onu çevreleyen dallar titriyordu. Amacının ne kadar mükemmel olduğundan memnundu ama gülümsemesi çabucak düştü.

*

Beklediği bu değildi. Lila, tabancasından fırladığı anda deliğin yapıştığı ve kelebeği vurmasını engelleyen yüzüğünün nerede olduğuna bakarken saçını arkaya attı. Yüzüklerinden birinin bulunduğunu hisseden Lugar, yüzüğünü hemen güvenli bir mesafeye taşıdı ve onu Lila'dan uzaklaştırdı.

Lila homurdandı ve yüzüğünü geri verdi. Yüzüğündeki deliği çıkardı ve tabancasını bir kez daha doğrulttu. Lugar'ın kelebeği, herhangi bir doğrudan saldırıyı savuşturmak için havada zikzak çizdi, Lila ellerinde sıkıca tuttuğu tabancasıyla yüzüğe yakından baktı. Yüzük daha da uzağa uçmaya başladığında bile, Lila kesinlikle hareketsiz kaldı. Gözleri, avına saldırmadan önce doğru anı bekleyen bir avcı gibi lazer odaklıydı.

Birkaç dakika gibi gelen bir süre sadece birkaç saniyeydi ve sonunda ateş etme fırsatını bulduğunda, silahından altın kıvılcımlar fışkırırken hızla ateş etti ve yüzük yere düşerken sarsılarak yüzüğü tam anlamıyla inceledi. Lugar'ın kelebeği parçalara ayrıldı ve Lila kalanları avucuna aldı. Sahibine geri dönmek ister gibi kıpır kıpırdı.

Üçte birini aldı, Hizette'nin kaç tane almayı başardığını merak etti. Lila derin düşüncelere dalmıştı, arkasını dönmek üzereydi ki bir çift kol onu durdurup arkadan sarılarak onu şaşırttı. Lacias dudaklarını onun omzuna bastırdı.

"Lacia mı? Nasıl-"

“Daha yeni döndüm ve auranı hissettim. Yine de iğrenç bir şeyle karıştırılmış. ”

Lacias, Lila deliğe dokunduğunda hissetmiş olmalı. "Terk edilmiş bir depoda bir delik saklanıyordu." dedi, deliği daha sıkı sıkarak.

"Bir delik? Bir depoda mı?” Lacias kaşlarını kaldırdı.

"Şuna bak." Lila avucunu açıp Lacias'a gösterdi. "Casus muhtemelen orada saklamıştır."

Lacias'ın gözleri kısa bir süreliğine kısılarak Lila'nın varsayımına katıldı.

"Ama onu yok ettim, bu yüzden şimdi iyi." Delik parçalanarak toz haline geldi ve sanki kirden başka bir şey değilmiş gibi elini silkeledi.

Lacias konuyu tamamen değiştirirken ilgisizce sadece baktı. "Burada ne yapıyordun?"

"Yüzükleri nasıl kullanacağımı deniyordum ve bundan da bahse girdik." dedi Lila.

"Lugar'ın yüzüklerini vurmak anlaşmanın bir parçası mı?" Lacias merakla sordu.

Lila başını salladı.

"O zaman bu işi çabucak bitirelim, olur mu? Böylece günün geri kalanını benimle geçirebilirsin." Lacias ona gülümsedi ve birkaç metre ilerideki bir noktayı işaret etti. "Orada bir tane daha var."

Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin