42. bölüm

1.9K 127 2
                                    

"İyi günler Bayan Hiln."

Uzun topuklu ve kırmızı bir elbise giymiş kadın hemen arkasını döndü ve Lila'ya tüm dikkatini verdi. Kesinlikle güzel görünüyor. Lila kendi kendine düşündü. Ve yine de bir mil öteden bir konukçuya benziyor. Lila'nın gözleri, parlak turuncu saçları ve geniş gözleri tarafından hızla yakalandı. Senior onu fark ettiğinde hızla karakterine geri döndü.

"Ah ... Madam Marshmell." Hiln Senior'un gözleri önünde duran kadına odaklandığında bir an için duygusuzlaştı. Kim olduğunu hatırlamaya çalıştı ve dul kaldığını ve yeniden evlenmeyi planladığını duyduğunu hatırladı. Senior sosyalleşme ifadesini bir maske gibi tekrar taktı ve Lila'yı düzgün bir şekilde karşıladı.

"Hoş geldiniz, hoş geldiniz Madam Marshmell." Bu tür bir selamlama konusunda açıkça tecrübeliydi. "yeniden evlenmeyi planladığını duydum. Tebrikler!"

"evet. Teşekkür ederim, ”dedi biraz garip bir şekilde.

Lila'nın odak noktası Kıdemli Hiln'di ama söylediklerine değil. Yaptığı şey buydu. Yardım edemedi, ancak Senior'un bir sonraki avını arayan bir leopar gibi şiddetle sola ve sağa bakmaya devam ettiğini fark etti. Ancak, Senior'un aradığı şeye parmağını koyamadı.

Daha önce kendisine verilen ilgi yok olmuş gibiydi. Lila, bir kez daha sağa bakarken Senior'un bakışlarını takip etmeye çalıştı ve şaşkınlık içinde, kendi aile üyesi Dawson Hiln ile aynı hizaya gelmişti. Dawson'a bakarken Senior'un dişlerinin sıkdığını duydu.

Güzel yüzü kızgın bir ifadeyle örtüldü. Lila, başka biriyle yaptığı bir sohbet sırasında kendi duygularını bile kontrol edemediği için Kıdemli Hiln ile iletişim kurmayı iki kez düşündü. Her zaman böyle olsaydı, Senior kesinlikle Hiln ailesinin başı olmaya uygun değildi.

"Bayan Hiln. "

"Lütfen." Kayıtsız bir şekilde "Beni Kıdemli olarak çağır" dedi.

Lila ona baktı. "Pekala ... Bayan Senior-" Lila ondan daha özel bir yere gitmesini talep etmek üzereydi, ancak Senior'un gözleri hala sağına sabitlenmişti.

Hâlâ Dawson'ı mı izliyor?

Lila, tekrar dönmenin çok dikkat çekici olacağını düşünerek bu kez dönmemeye karar verdi. Bir kez daha Senior'un dikkatini çekmeye çalışmak için ağzını açtı ama Bayan Senior onu dövdü.

"Demek evleniyorsun… Kont Lacias."

Lila nasıl bildiğini görünce şaşkına döndü. Sanki çok iyi bilinen bir gerçekmiş gibi ifade etti. Kıdemli Hiln gerçekten bu kadar dikkatli olabilir mi? Lila sormak zorundaydı.

"Nasıl bildin?"

"Hm. Seni efendisinin dönüşünü bekleyen bir köpek yavrusu gibi izliyor, ”dedi Lila'nın arkasındaki çenesini işaret ederek.

Lila ona inanamadı. Balkondan ayrıldığında Lugar'a danışmaya gittiğini düşündü, ama onun yerine arkasında kalıp izlemeyi seçti. Bu utanç duygusunu yaşayamazdı. Yine de, bu Senior açısından oldukça cesur bir varsayımdı. Zeki biri gibi görünüyordu.

Lila gülümsedi ve Lacias'a geri dönmeden Senior'a bir öneride bulundu.

"Özel bir yerde konuşmaya ne dersin?"

"Üzgünüm?"

Söyleyecek hassas bir şeyim var. O detaylandırdı.

Senior'un bakışları şüpheyle soğudu. Neden Dawson değil de ben?

Lila'nın ifadesi sabit kaldı. "Bu sadece sizin kulaklarınız için, Bayan Kıdemli."

Şüpheli görünüyordu ama sonunda başını salladı. "Tamam."

Sessiz bir yer biliyor musunuz Bayan Senior?

Kıdemli, Lila'nın yanından geçti ve onu takip etmesi için elini işaret etti. "Benimle gel." Lila kısa bir süre sonra onu takip etti.

"Ne demek istiyorsun?" Köşedeki sert kapılı bir odaya yaklaştıkları sırada sordu.

"Oraya vardığımızda size söyleyeceğim ... sakıncası yoksa Bayan Senior."

Kıdemli bir kaşını kaldırdı ama yine de cevap verdi. "Öyle olsun."

*

Oda misafir yatak odası gibi görünüyordu. Üzerinde uyuyacak kadar uzun, havada hafif bir lavanta kokusu olan uzun turuncu bir kanepe vardı. Lila, daha önce konuşurken onun üzerinde kokladığına yemin edebileceği için, Büyükler parfümü olabilirdi.

Kapı, boş odadan gelen her sesi boğacak kadar kalındı, bu yüzden Lila tatmin oldu.

"Kıdemli Hilns'in başı olmak istiyorsun. değil mi?

Senior'un yüzü kasvetli bir hal aldı. "Neden bahsediyorsun? Beni neden buraya getirdin ?! "

"Sakin ol. Sana karşı gelmek için burada değilim. " Hafifçe yalan söyledi. Kıdemli, ani soru karşısında temkinli görünüyordu ve tepkisi ani bir korku oldu. Ona uymadı.

"Buraya sana bahis oynamaya geldim, yoksa neden özel bir yer isteyeyim ki?" Ona biraz daha yaklaştı. . "Yoksa yanılıyor muyum? Hiln den daha iyi yöneteceğini düşünmüştüm. "

Ah, ciddi misin?

Elbette Lila öyleydi, çünkü Lacias'ın sözleşmesini yerine getirmek için buna ihtiyacı vardı. Ama bunun dışarı çıkmasına izin vermedi.

Düşünmek için biraz zamana ihtiyacım var. Senior, avucunu nazikçe yüzüne koyarak uzaklaşmaya başladığını söyledi.

Üzgünüm ama vaktim yok! Lila onu geri getirmeye çalışmak için ağzından kaçırdı.

Senior geri döndü ve kafası karışmış bir ifadeyle dudaklarını ısırdı. Ağır bir şekilde iç çekti ve tekrar Lila'ya baktı. "Sana bir şey soracağım. Yetenekleriniz var mı? "

"Yetenekler mi?"

"Beni Hilns'in tepesine çıkarmak için. "

Tereddüt etmeden, Anlıyorum, dedi. "Ama özellikle benim yardımımla, lider olma 'yeteneklerine' sahip olduğunuzu düşünüyorum."

Senior, Bayan Marshmell ile konu hakkında konuşurken çok tuhaf hissetti. Madam Marshmell'in daha önce sadece güzel bir yüz olduğunu düşünüyordu.

Gerçekten lider olabileceğimi mi düşünüyorsun?

"Evet. Bu neden mümkün olmasın? " Tamamen normalmiş gibi konuştu.

Senior onun gözlerinin içine baktı. Kendinden oldukça eminsin. Bu tür bir tavrı sevdiğini ve buna aldırmadan devam ettiğini söylemedi. Lila yorumu duymazdan geldi ve devam etti.

"Pekala, sana bir sorum var, O halde, lider olmak istiyorsun değil mi?"

Kıdemli tereddüt etti, tüm hayatı boyunca Dawson'ın gölgesinde yaşadığını söyleyemedi. Yine de Lila bu gerçeği iyi bilerek devam etti.

"O zaman unut gitsin. Kendinize inanmazsanız, bu imkansız olacaktır. " Lila odadan çıkmak üzereymiş gibi masalar nasıl dönmüş gibi davrandı. Sonra ne olacağını çok iyi bildiğini düşündü.

"Ah ... Madam, bekleyin!"

Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin