"ne yazık ki. Bir başkasının senin yanında durmasına nasıl izin verebilirim? " Gülümsemesi güzeldi, ama Lila, onsuz hiçbir yere gidemezmiş gibi, iradesine bağlı olduğunu hissetti.
"Tamam, eğer gerçekten istiyorsan, o zaman benim partnerim olabilirsin."
Lacias'ın gülümsemesi tüm ihtişamıyla “İyi, güzel” olarak yeniden ortaya çıktı.
Lila o anda aklından geçenleri ağzından kaçırdı. "Yardım edemedim, ancak başka bir partnerle gitmekten bahsettiğimde bir şeyi sıkıca tuttuğunu fark ettim."
Ah, bu mu?
Lila, belinin kemerinden siyah bir nesne çıkarırken yakından izledi. Hemen fark etti.
"Bu ... bir silah mı?"
"Evet."
Lila yine de soğukkanlılığını korudu "Görebilir miyim?"
Onu iki kez sormasına izin vermeden uzattı. Lila siyah namluyu, düz karanlık gövdesi boyunca safirlere gömülü Wipere ailesinin arması ile birlikte okşadı.
Yani orijinal hikayede ortaya çıkan silah buydu, yakından görmek garip geliyor.
Tabancanın anormal olduğunu biliyordu çünkü romanda Hir'in Lacias tarafından kabul edildikten sonra ustalaşmasının sekiz yıl sürdüğü belirtilmişti.
Lila tabancayı incelerken Lacias'ın gözünün ucuyla ona doğru yürüdüğünü fark etti. "O silaha şimdiye kadar verdiğinden daha fazla ilgi gösteriyor gibisin, bu beni sana verdiğinden pişmanlık duyuyor."
Lacias bu fırsatı gördü ve silaha sert bir şekilde odaklanırken kollarını hızla Lila'nın beline doladı. Onu kendine çekti ve yüzünde kocaman bir gülümsemeyle başını omuzlarına koydu. Sanki ona sahip olduğunu iddia ediyordu.
Lila eylemleri hakkında yorum yapamadan çabucak konuştu. "Birkaç tur atmak ister misin?"
Lila omzundaki küçük köpeğe eğik bir kafa ile baktı.
"İzin verirseniz?"
Tabancayı sapına doğru kaldırıp ona verirken, "Elbette," dedi kendinden emin bir şekilde.
Lila tabancayı tuttu ve hiç tereddüt etmeden pencereye nişan aldı. Lacias'ın herhangi bir tepki vermediğini gördükten sonra şüphelerinin doğru olduğunu biliyordu ama yine de test etmek istedi. Yüksek bir ateşli silah sesi çaldı, ancak mermi atılmadı. Lila'nın düşüncelerinin doğru olduğu kanıtlandı. Tabancada cephane olmayacağını biliyordu.
"Çok hoş bir his ve görünüşe sahip, senin- yani Lacias."
“Sizi tutacak bir 'yüzüğünüz' olmasa bile iyi bir duruşunuz var. Bir mermi dışarı çıksaydı, camı kırardın. "
Lila, onun apaçık iltifatlarını kabul etmedi. Hâlâ kurgusal bir kitaptan bir şeyi saklamanın ne kadar tuhaf olduğunu düşünmekle meşguldü. Kulaklarının hala boş vuruştan çınladığını söylememe gerek yok.
Bir 'yüzük', yalnızca romanın aleminde var olan özel bir yetenekti, bir iradeye ve yıkıcı güçlere sahip olan halka şeklinde bir enerji biçimidir. Kullanıcı içinden bir mermi fırlatırsa, mermi bir bumerang gibi kullanıcısına geri döner. Kullanıcının yeteneklerine göre çeşitli şekillerde kullanılabilir.
Orijinal çalışma neredeyse her zaman bir silahla eşleştirildiğinden bahsetmişti, bu yüzden Lila bu yeteneğin nasıl kullanılacağını bilmiyordu. Bununla birlikte, yeteneğin sonsuz potansiyele sahip olduğu söyleniyordu ve güçlüler buna sahip olmak için çaresizdi.
Lacias, kulağının hemen yanında ona bir soru sorarak onu aklından çıkardı. "Silah tutmayı nerede öğrendin?"
Hala elinde tuttuğu tabancadan uzağa bakmadan ona cevap verdi. "Gençliğimden beri."
Bunu söylemek, Lila'nın bir gün babasını vurması gerekebileceği ihtimaline karşı, silah satın aldığı ve ateşli bir şekilde onunla eğitim aldığı günleri hatırlamasını sağladı. Şimdi işe yarayacağını asla bilmiyordu.
Lacias, Lila'nın ifadesini gördükten sonra kendi kendine mırıldandı, bu konu hakkında daha fazla soru sormayacağına karar verdi ve tabancayı elinden aldı ve onunla bazı oyunlar oynadı.
“Bunu namluya yüzüğü kapattıktan sonra çekiyorum. Kurşunları koymasam bile ... "
Silahı tuttuğunda Lacias'ın bileğinden yuvarlak bir çerçeve belirdi, renkleri kıyafetine uygun siyah ve mavi.
"Bir mermi yerine yüzük vuruluyor, bu da her şeyi çok daha temiz hale getiriyor. Merminin aksine, bir yüzük hedefini deldikten sonra kaybolur. "
Bir saniye Lila'ya baktı, sonra devam etti. “Ardından iz bırakmadan kullanıcıya geri döner. Gerçekten mükemmel bir cinayet aracı. "
Lila, Hir'i güçlü bir imparator yapacak olanın bu 'yüzüğün' gücü olduğunu biliyordu. Kendi yüzüğünü yaratmaya çalışırken uykusuz gecelerde çalışmıştı ve açıkça karşılığını almıştı. En azından Hir'in bu versiyonu için.
Lila, hikayenin o kısmının ayrıntılarını hatırlamaktan hiç hoşlanmadı ve baştan sona okumayı da sevmedi. Çok fazla eğitim ve kan dökülmesini içeriyordu. Bununla birlikte, yaratılan yüzük sayısının kişiden kişiye farklılık gösterdiğini ve daha fazla yüzük yaratmanın, doğruluğunuzun ve yıkımınızın aralarında eşit olarak yayılacağı anlamına geldiğini biliyordu. Yani bir yüzüğe sahip olmak daha fazla isabet ama daha az ateş oranı anlamına geliyordu.
Hir, yeni versiyonunda avuçlarını yararak sekiz yıl geçirdikten sonra, üç ayrı halka yaratmayı başardı. Yine de bir ton güç ve doğruluğu korudu, bu da genel halk tarafından neredeyse durdurulamayacağı anlamına geliyordu. Bir daha aynı şekilde bitmeyeceğinden emin olmalıydı.
Lila odada beliren tüm siyah ve mavi halkalara baktı. Onları beğendin mi Lila? Çok zarif bir bakış atıyorlar, değil mi? "
Lila gördüklerine inanamadı, düşünceyi sindirmeden önce kendi kendine ürperdi. Ondan önce yapılan yüzüklerin sayısının sonu yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️
RomanceTürkçe adı; Kötü Adamın Üvey Annesi Olarak Yaşamak Yıllar süren çocuk istismarından dolayı bir tiran olarak geri dönecek olan erkek başrolün ellerinde büyük acılar çekmeye mahkum kötü üvey anne oldum. Ben böyle ölemem. Hayır, hayatta kalmaya kararlı...