Lila, kulaklarının kızardığını hissetti, bu yüzden Lacias'ın ona nedenini sormaması için durumunu hemen etkisiz hale getirmeye çalıştı.
çok konuştum.
Lila, bir yıl içinde ortadan kaybolacağı zaman böyle şeyler hissetmesine izin verilip verilmeyeceğini merak etti. Yapmamaya kararlıydı ama duygularını kontrol edemiyordu.
Fazla açgözlü oluyorum. Kendi kendine açıkça düşündü.
Lila, Hir'e biraz yakın kalmak ve bunu yapmaması gerektiğini bilmesine rağmen Lacias'a daha yakın olmak istiyordu. Dolaylı sözlerine rağmen Lacias'ın ne demek istediğini anlamasını istiyordu. Bütün bunlar onun açgözlülüğüydü ve Lila arzusunu dolambaçlı bir şekilde de olsa Lacias'a ifşa etmekten utanıyordu.
Lacias sessizdi ve Lila onun öyle kalmasını ya da herhangi bir şey söylemesini umuyordu.
Sessizliği bir taşın üzerinden geçen arabanın sesi bozdu.
"Ben de kralın aptal olduğunu düşünmüştüm ama kaleyi bana verseydin bir adım bile atmak istemezdim. Çikolata yiyemesem bile mutlu olurdum.” Lacias, Lila'nın hikayesini düşünüyor gibiydi ve ifadesi yumuşaktı. Onun da aynı şeyi düşündüğünü duyunca şaşırdı.
“Kral çikolatayı bu kadar sevseydi, çikolatada ölmekten mutlu olurdu.” gülümseyerek ekledi.
Lacias'ın kalın sesiyle Lila'nın kalp atışları hızlandı. Bu genellikle olmadı. Gürültüden dolayı hızla göğsünü kavradı.
Duyabilir!
Durumunun duygularını göstermesine yardımcı olmaz. Geçmişte yaşanan trajik olayları düşünmeye çalıştı ama Lacias, bunlar yürürlüğe girmeden önce konuştu. "Beni geride bırakacağın anlamına geleceği için çikolatadan bir kalenin senin için iyi olacağını sanmıyorum."
"Hayır, bunu yapmazdım," dedi Lila kararlı bir şekilde. Çikolatadan kalenin dışında onu bekleyen Lacias'ı hayal etti. Hiç tereddüt etmeden yanına gidecekti. Araba yine sarsıldı ama yolculuk fena değildi.
"Daha ne kadar gitmemiz gerekiyor?"
"Bu zamanla ilgili." Lacias perdeleri açtıktan sonra dışarı baktı. "Biz geldik."
Araba onun sözleriyle durdu ve arabacı kapıyı açmadan önce Lacias aşağı atladı. Elini Lila'ya uzattı ve Lila onu aşağı çekmek için aldı ve güçlü eli onu yönlendirerek merdivenlerden dikkatlice indi.
***
"Ah, bir butik." Daha yeni benzer bir mağazada bulunduğu için nasıl cevap vereceğinden emin değildi.
"Evet." Sesi oldukça gururlu geliyordu.
Lila ona bir elbise hediye edip etmeyeceğini merak etti. Bunu gerçekten yapmak isteseydi, az önce bulundukları mağazadan ona bir tane alabilirdi. Ayrıca zaten çok fazla vardı.
“Uh… Merak etme, bugün annenden bir sürü elbise aldım.”
Elini hafifçe girişe doğru çekti. "İçeri girdiğimizde anlayacaksın."
Yerle ilgili özel bir şey var mıydı? Lila, Lacias'ın eskortuyla içeri girdi ama dükkanın içi özel bir şey değildi. İç mekan zarifti, ancak bir butikten bekleyeceğiniz şeyle ilgiliydi. Onu buraya getiren şeyi bir araya getirmeye çalıştı.
Eh, bir nedeni olmalı.
Lila beklemeye karar verdi ve Lacias, içeriden bir kıyafet getiren sahibiyle biraz konuştu. Bedeni çok küçüktü ve bir kadın için değildi.
"Bu Hir'in mi?"
"Evet."
Kıyafet Hir için özel olarak hazırlandı, beyaz bir ceket ve mavi bir papyonla geldi. Lila o andan itibaren onun içlerinde sevimli göründüğünü görebiliyordu. Aynı zamanda sevimli ve lükstü, ölümcül bir kombinasyon.
Lacias, Lila'ya dönmeden önce kıyafete bir göz attı. “Oğlumuzun törene katılması gerekiyor.”
"Anlıyorum."
Hir için bir kıyafet dikmeyi düşünmediği için kendini kötü hissediyordu ama aynı zamanda Lacias'ın oğlu için bir şeyler yapmak için kendi yolundan gitmesine de sevindi.
"Onu düşündüğün için teşekkür ederim."
"Unutuyorsun, o benim de oğlum."
"Onu buraya getirmeliydim, o zaman Hir'in mutlu yüzünü görebilirdin."
"Hayır, seninle yalnız kalmak istiyorum. Bu daha sonra olabilir.” Şekerlemeyi denemedi bile. Gelecekteki üvey oğlunun kıyafetini hazırlamış olmasına rağmen Lacias'ın reddetmesi kesindi.
"Hir'de çok güzel olacak ve o buna bayılacak."
Vikont Marshmell oğluyla ilgilenmediği için Hir bunu özel bir hediye olarak düşünecekti. Hir'in bunun Lacias'tan bir hediye olduğunu anlayınca kendinden geçeceğini düşündü.
Kıyafet çok tatlıydı ve Hir'in bunu giydiğini görene kadar bekleyemedi.
"Töreni daha erken yapmalıyız."
"Aklımı nasıl okudu?!"
“Mümkün olan en kısa sürede giymesini istiyor gibiydin.” Sanki bir kez daha aklını okumuş gibi kayıtsızca söyledi.
Lacias onun tepkisi karşısında bir zafer duygusu hissetti. Yüzünü okuyamadığını düşündü, ama Camerline ile birlikteyken, yüzü onun için çok belirgindi. Bunda daha iyi olmalıyım, diye düşündü kendi kendine gururla.
"Onu evde giydirebilirim."
"Karım pratiktir." Lacias, kıyafetlerin pahalı bir kutuya ve kurdelelere sarılmasını isterken gülümsedi.
"Marshmell Malikanesi'ne gönder."
"Teşekkürler bayım!" Sahibi eğildi ve Lila kıyafetlerin ne kadar pahalı olduğunu merak etti. Lacias, Lila'ya yaklaştı ve konuştu.
“Eğer kıyafet uymuyorsa, söyle. Ben sadece ona sarılırken tahmin ettiğim bedenle yaptım, arada fark olabilir. O zaman Hir ile gelebiliriz.”
"Sence de zahmet olmayacak mı?"
"Seni tekrar görebilirken nasıl böyle olabilir?" Lacias'ın sesi kendinden emin ve içtendi.
"Bizim için asıl hedefim burası değildi, sadece kıyafet için kısa bir mola verdik."
"Bu? O zaman sabırsızlanıyorum!” diye bağırdı, butiğin dışında onu takip ederek.
Tam arabaya geri dönmek üzereyken Lila, periferik görüşünde birinin onlara doğru geldiğini fark etti. Gördüğü manzara karşısında gözleri büyüdü, kim olduğunu hemen anladı. Baron Doug Blake. Neden Wipere topraklarındaydı?
Gelebilirdi ama Lila'nın şüphesi Doug'ı tatsız bir varlık haline getirdi. Blake'in öncekinden farklı bir aurası vardı ve artık kendinden oldukça emin görünüyordu. Lacias, belli bir yöne doğru yönelen Lila'nın bakışına başını eğdi.
"Neye bakıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️
RomanceTürkçe adı; Kötü Adamın Üvey Annesi Olarak Yaşamak Yıllar süren çocuk istismarından dolayı bir tiran olarak geri dönecek olan erkek başrolün ellerinde büyük acılar çekmeye mahkum kötü üvey anne oldum. Ben böyle ölemem. Hayır, hayatta kalmaya kararlı...