Lacias, Enrique deliğini Lila'ya açtığında bulaştığını hissedebiliyordu. Her nasılsa kolye, Lila'ya bir gölge tarafından yaklaşıldığını anlamasını sağladı.
"Ve hizmetçin diğer ayrıntıları anlatmama izin verdi."
düşünce lila Jane olmalı.
"Bana her şeyi anlattığına göre iyi bir izlenim bırakmış olmalıyım."
Lacias gözlerinde memnuniyetle gülümsedi. “Neden daireler çizdiğimize şaşmamalı. Gölge, İmparator'un kendisiydi. Kim bilebilirdi ki?"
Wipere ailesi kirlenmiş halkaları araştırıyordu ve bir süredir bölgede belirli bir kullanıcıyı arıyorlardı. İmparator olarak izini sürmek kesinlikle zordu. Ancak Lacias, şimdilik Enrique'ye dokunamayacaktı.
Orijinal romanda, Lacias, kraliyet ailesi ve Wiperes arasında yapılan anlaşma nedeniyle gölgenin kim olduğunu keşfettikten sonra soruşturmayı durdurdu.
Ailenin kullandığı yüzükler kraliyet ailesi için bir tehdit oluşturmuş ve bu ulusun kurulmasına da katkıda bulunmuşlardır. Ancak Ahibalt İmparatorluğu, onları uygulamak yerine işbirliği yapmaya karar vererek daha da güçlenmeyi başarmıştı.
İmparatorluk Wipere ailesine ne verdi?
Hir, tüm Ahibaltları herhangi bir mazeret olmadan yürüttüğü için, orijinal çalışmada bahsedilmediği için Lila bilmiyordu. Ancak, anlaşma hala bozulmamışsa, çok büyük bir şey olmalı. Lila, Lacias'a baktı ve fiyatın ne olduğunu bileceğini düşündü.
"Kolyeyi nerede olursan ol...."
"Tamam. Yardımın için teşekkürler." Minnetle dedi.
Lacias o zaman ortaya çıkmasaydı Enrique, Lila'nın gitmesine izin vermezdi. Kesinlikle tüm yüzüğünü kendisi için emmeye çalışırdı.
"Böyle şeyler söylemene gerek yok."
"Neden?"
"Madem ki evleneceğiz, böyle önemsiz meseleler için bana teşekkür etmene gerek yok."
Lacias, yapılması gerekeni yaptığını söylerken Lila'nın elini ovuşturdu.
Çok zayıfsın.
Lacias, elinden çıkan ve yüzüne bakmayı başaran kemikleri öpme dürtüsüyle savaştı. Ne söyleyeceğini düşünürken bir karar vermiş gibi cevap verdi.
"Evli çiftler arasında böyle şeyler daha da gerekli, Lacias."
"Ah…"
Lila konuşmayı bitirdikten sonra Lacias elini göğsüne koydu ve gözlerini kapattı.
"Sorun ne? Yaralandın mı?"
Lila'nın yüzüne şaşkınlıkla baktı, keskin çenesini ve burnunu görebiliyordu. Dudakları gülümsedi ve gözleri ısındı.
"İsmimi söylediğinde kalbim titredi."
Garip bir şekilde tehlikede hissediyordu, bazen o kadar güzeldi ki, kendisini anormal derecede gergin hissettiriyordu. Ne kadar cezbedici olursa olsun, her zaman onun tarafından dikkatinin dağılmasına izin veremezdi.
**
Tereyağı, un ve şeker aroması bir kez daha havayı doldurdu, Lila'nın konağı son zamanlarda hep tatlı kokularla dolu gibiydi. Lila sütü beyaz çikolata parçalarıyla karıştırıyor, şimdiki kocasına hediye olarak kurabiye pişiriyordu, kocasının ona çok fazla verdiğini ve ona biraz geri ödemesi gerektiğini hissetti. Lila hamuru yuvarladı ve kurabiye kalıbını çıkardı ve bunun nasıl yanlış kalıp olduğu hatırlatıldı.
Neden bu olmak zorundaydı?
Lila, Jane'den Lacias'a hediye olacak kurabiyeler için kendi kurabiye kalıplarını almasını istediğinde, o sevimli kalp şeklinde kurabiyelerle geri döndü. Altın-kahverengi kalpleri fırından çıkardığında biraz utandı ama sonunda atlattı.
Lila, Lacias'ın çikolata parçacıklı kurabiyeleri sevmesini umuyordu çünkü pişirmeye başladıktan sonra ne tür tatlıları sevdiğini bilmediğini fark etti.
Bunları beğenmezse sade tereyağlı kurabiye yaparım. diye düşündü.
Lila kurabiyeleri çıkardı ve sıcak ve tatlı kokulu bir kurabiyenin tadına baktı. Kurabiyenin gevrekliğini hissetti ve zenginliği artırmak için çikolata eridi. Lila elini ağzına kapattı çünkü bu şimdiye kadarki en iyisiydi. Çok fazla kazandığından endişelenmişti ama bu kadar lezzetliyse başkalarına da verebilirdi. Fırında yaklaşık yüz tane vardı.
'Hir için bunları ayrı paketlemeliyim.'
Lila, Hir'in bir kurabiyeyi ısırdığını ve Jane'den paketlemede ona yardım etmesini isterken gözlerini genişlettiğini hayal ettiğinde gülümsedi.
***
Lila, Wipere malikanesinin önündeki arabadan atladı, onun ezici figürüne asla alışamadı. Tam o sırada ilk ziyaretinden gelen gardiyan tekrar önüne çıktı.
“m- merhaba!” dedi utanarak.
"Merhaba."
“Ziyaretinizden haberdar edilmedim.”
Muhafızın emirleri yerine getirdiği açıktı, bu yüzden Lila ondan soğumaya gerek duymadı. Lacias'ı ilk kez ziyaret etmesini nasıl kolaylaştırdığını hatırladığından bahsetmiyorum bile.
"Lacias'a sürpriz yapmak istedim." Hafif bir gülümsemeyle cevap verdi.
"Öyle mi!"
"Evet. Peki, ziyaretimi bir sır olarak saklayabilir misin?”
"Evet! Elbette!" Onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️
RomanceTürkçe adı; Kötü Adamın Üvey Annesi Olarak Yaşamak Yıllar süren çocuk istismarından dolayı bir tiran olarak geri dönecek olan erkek başrolün ellerinde büyük acılar çekmeye mahkum kötü üvey anne oldum. Ben böyle ölemem. Hayır, hayatta kalmaya kararlı...