Teşekkür ederim, dedi. Lila kolyeyi taktı, elmasın içinde dönen yüzüğe hâlâ hayran kalmıştı.
Lacias gülümsedi. Lila kolyeye hayran olmaya o kadar odaklanmıştı ki. "Sana daha fazlasını vermek istememe neden oluyor," dedi, "Dikkatinin çoğunu ona yönelteceğini bilseydim, yalnızca senin için daha fazla şey yapardım."
Büyüleyici, dedi. "Farklı kullanıcıların farklı renkli halkalara sahip olduğunu duydum." Hala elmasın içinde dönen koyu mavi yüzüğe bakıyordu.
Evet, dedi, bu doğru.
"Bana onlar hakkında her şeyi öğreteceğini söylediğini hatırlıyor musun? "diye sordu, gözlerini elmastan ayırıp ona baktı.
"Yaptığımız her konuşmayı hatırlıyorum", dedi.
"Kullanabilseydim benimki ne olurdu?" diye heyecanla sordu Lila.
Lacias, "Bilmiyorum, ama benimkiyle aynı renk olmasını isterdim," dedi.
Lila sırıttı ve sırtını okşamak için döndü. "Ne yapıyorsun?" diye sordu kafası karıştı.
Sırtını okşayarak ve ovuşturarak, "Bir şey arıyorum", dedi.
"Sırtımda mı?" O sordu.
"Hayır, daha aşşağısında," diye cevapladı, hâlâ her tarafını okşayarak.
"Bu bir sorun olacak," dedi, ama o dinlemedi. İçini çekti. "Orada değil."
Lila durdu.
"Benimle dalga geçmeye devam et," dedi üzgün bir şekilde.
"Ben mi?" diye sordu Lila, onu gücendirdiğinden korkarak.
"Beni bazen deli ediyorsun," dedi ona bakarak, "Seninleyken doğru düşünemiyorum." Ona öyle yoğun bir bakışla baktı ki, Lila yanağına dokunmak için elini kaldırdı.
"Bugün bana yüzükleri öğretecek misin?" diye sordu.
"İstediğin kadar," dedi şefkatle.
Lila ayağa kalktı. Lacias hayal kırıklığına uğramış görünüyordu ama sonunda rahatlamıştı. Lacias'ın sertleşmiş kalçaları gerçekten yastık gibi bir rahatlık sağlamamıştı.
*
"Daha önce hiç öğrencim olmadı," dedi Lacias, "Öyleyse, öğretmenlikte iyi miyim bilmiyorum."
"Sorun değil," diye temin etti Lila, "Öğrenmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım. Buna rağmen başarısız olursam, kötü bir öğrenci olduğum anlamına gelir. "
"Böyle bitmesini istemediğim için," dedi gülümseyerek, "Ben de elimden gelenin en iyisini yapacağım."
Lacias, Lila'ya namlunun yüzeyine dolanan birkaç safir çizgisi olan bir tabanca verdi. Mavi çizgiler boyunca dokunarak, "Bu daha önce gördüğümden farklı görünüyor," dedi. Bu senin değil, değil mi? diye sordu, tabancası farklı bir tasarıma sahip olduğunu hatırlayarak.
"Benim değil. Senin, "dedi," Sana ikinci hediyem. " Lila şaşırmıştı. Bugün ona pek çok hediye veriyordu. Ona teşekkür etti.
"Biri size saldırırsa, onları vurun ve silahını vücuduna bırakın," dedi, "Böyle bir şeyin olması pek olası değildir ama asla bilemezsiniz."
Lila dikkatle dinleyerek başını salladı. Silahı vücuda bıraktıktan sonra ne olur? diye merakla sordu.
"Bunun için endişelenmene gerek yok," dedi, "Ben ilgilenirim."
Lila, kabzadaki Wipere amblemine baktı. Bu silah nereye konursa konsun, meseleyi kendi eline aldığını göstereceği anlamına geliyordu. Lila tabancayı kavradı ve nişan avuçlarının altında kayboldu.
"Doğduğum zamandan beri yüzük kullanabildim," diye açıkladı, "Benim için her zaman nefes almak kadar basit oldu."
Orijinal eserinde Lacias'ın yüzükleri iyi kullanabileceğini okumuştu, ancak hikayenin ana konusu her zaman Hir'e odaklanmıştı. Bu aslında Lila'nın Lacias'ın yüzükleri kullanma konusunda çok becerikli olduğunu ilk kez görebildiği zamandı.
"Öyleyse, Hizette sizin için daha iyi bir öğretmen olabilirken ..." dedi Lacias düşüncelerini bölerek.
Lila, kaşını kaldırarak ona baktı. "Senden bana öğretmeni istedim, değil mi? öyle değil, ”dedi," Bu kadar sinirli olma. "
Lacias sırıttı. Lila'nın tuttuğu tabancanın namlusuna dokundu. Parmağı namlunun ucunda durarak, "Buradan," dedi, "buraya." Lila silaha dikkatle baktı, ancak uzun, narin parmaklarına hayranlık duymaktan kendini alamadı. "Yüzük merminin içine gönderilmeli," diye devam etti, "Bu, onu bir uçtan diğerine, içeriden, kurşunun içine girmesini öngörerek göndermeniz gerektiği anlamına geliyor."
Lila başını salladı. "Az önce söylediklerimi anlarsan çabuk öğrenirsin," dedi, "Bazı insanların bunu anlaması aylar sürer."
Lila gözlerini devirdi. Belli ki kendisini iyi hissetmesi için ona iltifat ediyordu. Bunca zamandır parmaklarına bakıyordu.
"Bir kez dene," diye talimat verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️
RomanceTürkçe adı; Kötü Adamın Üvey Annesi Olarak Yaşamak Yıllar süren çocuk istismarından dolayı bir tiran olarak geri dönecek olan erkek başrolün ellerinde büyük acılar çekmeye mahkum kötü üvey anne oldum. Ben böyle ölemem. Hayır, hayatta kalmaya kararlı...