Lila, imparatorun özel odasına girerken neredeyse tökezledi. Oda zarif ve benzersiz bir tasarıma sahipti, bu oda imparator için olduğu kesindi.
İlişkilerinden orijinal eserde bahsedilmediği için genellikle yaptığı gibi bir üstünlüğü yoktu, ancak Lila bu talihsizliğin onu alaşağı etmesine izin veremezdi. İmparator şaşkın bakışını fark etti ve küçük bir masanın üzerindeki fincanı işaret etti.
"Bunu dene. Daha önce beğendin. "
Lila önüne serilen çay fincana baktı ve yüzeyinde uçuşan yaprakları olan bir çiçek çayıydı. Kenara itti.
"İyiliklerin için minnettar olsam da, içecek bana uymadığı için çayı sevmiyorum."
"Bu doğru değil. Bu çayı ne kadar sevdiğini çok iyi biliyorum. "
"Hayır, çay sevmem." Dedi, saygılı kalmak için elinden geleni yaptı.
"Evden uzakta geçirdiğiniz süre boyunca zevkleriniz değişti mi?"
"Sözlerinin benim için olduğundan emin misin? Anlamını anlayamıyorum. "
"Hmm ..."
Enrique, Lila'nın ittiği çay fincanına baktı ve alnında bir el ile kol dayamasına yaslanırken alay etti.
"Oldukça çaba harcıyorsun."
"Sana sadece doğruyu söylüyorum. çayı hiç sevmedim. " Bir yanlış cevap geçmişte birbirlerini tanıdıklarını kanıtlayabileceği için Lila sakince konuştu.
"Hakikat. Gözünüzün önünde bir gerçek olduğunda bunu söylemeye devam edebilir misiniz? "
Enrique gözlerinden dudaklarına bakmak için öne doğru eğildi.
"Ne yapıyorsun?"
Bunu görmeyecek misin?
Enrique bir parmağıyla Lila'nın pürüzsüz çenesini okşadı ve bu rahatsızlığa daha fazla teşebbüs etmekten kaçındı. Lila'nın yüzüne henüz dokunan parmağın etrafında bir yüzüğün izleri asılıydı.
Ancak Lila, ikinci görüşte delik denilen kirli bir yüzük olduğunu biliyordu. Rengi, Lacias'tan gördüğü parlak koyu mavi ışıktan tamamen farklıydı. Soluyormuş gibi görünen fare deliği, nereye döneceğini bilmiyormuş gibi havada titremeye başladı.
Aniden hareket etmeyi bıraktı ve Lila'nın parmak uçlarına doğru uçtu. Orada yattı ve gitmesine izin vermedi. Lila, Enrique'ye bakmak için başını kaldırdı.
Yüzükleri zaten kullanabileceğimi biliyor.
Tüm yüzük kullanıcıları, deliklerin halkaları takip ettiğini bilirdi ve Enrique, onun bir yüzük kullanıcısı olduğunu bildiğini bildirmek için kasten deliğini göstermişti. Bu, Madam Marshmell'in bir kullanıcı olduğu ve Enrique'nin onu kirlenmeyi temizlemek için kullanmaya çalıştığı anlamına geliyor.
Lila, Enrique'nin Madame Marshmell'i kullanarak güçlü yüzükler kullanabildiğini fark ettiğinde yapboz parçalarının bir araya geldiğini hissetti. Enrique taht için avantajlı bir konumda değildi, ancak güçlü yüzükleriyle destek alarak imparator olmuştu. Gücünün kaynağının cevabının kendisi olduğunu asla bilemezdi.
Belki Madam Marshmell gücüyle Lugar ile aynı şekilde uyanmıştı.
Yüzüklerini uyandırmak için eğitilmesi gerekmeyen birkaç seçilmiş insan vardı. Bayan Marshmell bu seçkin birkaç kişiden biri olabilirdi. Yüzüğü bir gün bulmuş olabilir ve imparator da öğrenmiş olabilir.
Normalde gölgeler, sahte oldukları ve bir gerçek halkadan çok daha zayıf oldukları için sonsuz çemberi çağırabilirdi. Bununla birlikte, normal bir halka ile beslendikten sonra, gücünü kolayca yok edebilir ve gerçek bir halka olmak için kendilerini arındırabilirler. Gölgeler arasında çok yaygın bir eylemdi.
Enrique'nin deliği bulanık gri rengini kaybetti ve yavaş yavaş Lila'nın yüzüğü olan canlı altın rengine kavuşuyordu. Yüzükler tamamen canlı olmasa da Lila bu süreçten garip bir şekilde tiksindi.
İmparatorun gülümsemesi yavaş yavaş kötü bir sırıtmaya dönüştü." Yüzüğün beni hatırlıyor, Lila."
Enrique, böylesine uzun bir süre sonra nihayet güçlü bir yüzük almaktan mutluluk duyduğu için kesin olarak mırıldandı. Madam Marshmell ve Enrique'nin birbirlerini tanıdığı belliydi, ancak Lila'nın bunu kabul edeceğini düşündüğünde çok yanılıyordu. Nazik bir gülümsemeyle konuştu.
"Lacias birkaç gün önce bu yüzüğü uyandırmamda bana yardım etmişti ve henüz tabancasız onu kontrol edemiyorum."
“Lacias…? Dük ona böyle demene izin verdi mi? "
Bana yalvardı.
Enrique'nin yüzü, evcil hayvanının kuyruğunu başka bir sahibine salladığına tanık olmuş biri gibi, Lila'nın mırıldanmasıyla kararmıştı.
"Sizin tahmininizin aksine, yüzüğümü birkaç gün önce ilk kez kullandığıma eminim."
Enrique, ona tekrar sormadan önce Lila'nın cevabında bir an kıpırdamadan kaldı. "Bir kedi evden kaçtıktan sonra sertleşir mi?"
Yine kedilerden bahsediyordu. Lila yorgundu ama yine de hoş bir yüz ifadesi vardı. "Majestelerinin bahsettiği kedi hakkında hiçbir şey bilmiyorum, ama yanlış kişiyi bulmuş olmalısın."
"Öyle mi?"
"İnsan olarak doğdum ve hiç kedi olmadım," dedi doğrudan gözlerinin içine bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️
RomanceTürkçe adı; Kötü Adamın Üvey Annesi Olarak Yaşamak Yıllar süren çocuk istismarından dolayı bir tiran olarak geri dönecek olan erkek başrolün ellerinde büyük acılar çekmeye mahkum kötü üvey anne oldum. Ben böyle ölemem. Hayır, hayatta kalmaya kararlı...