24. bölüm

2.6K 205 15
                                    

Lila, odadan tutarlı bir tıklama sesi geldiğini fark ettiğinde odasının penceresinden dışarı baktı. Bir taşıyıcı güvercin, ayak bileğine bağlı bir mesajla orada yatıyordu.

"Ne?" Yavaşça kuşu içeri aldı ve küçük kaptan mesajı çıkardı.

[Ne zaman geleceksin? Bütün gün boynum pencereden sarkarken senin gelişini bekliyorum ... Kırılmadan önce geleceksin, değil mi?]

Lila, not imzalanmamış olmasına rağmen mesajı kimin gönderdiğini biliyordu. Ton açıkça Lacias'a aitti ve Lila, kağıdın kendisinden kokusunu alabiliyordu.

"Boynunun sarkmasıyla ilgili bu ne?" Yüzünde bir gülümseme oluşarak kendi kendine sessizce mırıldandı "O, efendisini bekleyen bir köpek yavrusu değil."

Sözleşmeye yazacağı makaleleri düzenledikten sonra onu ziyaret edeceğine söz verir vermez onu ziyaret etmeyi düşünüyordu.

Sanırım bugünün zamanlaması uygun görünüyor.

Lila çekmecesinden kendi kalemini ve kağıdını çıkardı ve cevap yazmaya başladı:

[Bu akşam sizi ziyaret edebilir miyim?]

Taşıyıcı güvercin bir cevapla geri döndüğünde henüz odasından çıkmadı bile.

[Seni her zaman beklerim.]

Lila, Lacias'ın davetini gördükten sonra sözleşmesini onaylamaya gitti. Onu kolunun altına soktu ve bir geziye hazırlanmak için Jane'e gitti.

Jane, bir araba hazırlayabilir misin?

Jane paspasından başını kaldırdı. Nereye hanımefendi?

Dük'ün malikanesini ziyaret edin lütfen.

Jane neşeyle gülümsedi ve paspaslamaya devam etti. "Onu hazırlamam gerekeceğini sanmıyorum, leydim."

"Ne demek istiyorsun?"

"Dışarı bak." Jane pencereyi işaret etti ve Lila'nın bakışları doğal olarak Jane'in parmağını takip etti.

Mor sabah ihtişamı ve lavanta ile süslenmiş olağanüstü parlak bir araba Marshmell Malikanesi'nin önüne park edilmişti. Gerçek bir lüks işareti olan siyah meridyenden yapılmış eski vagonun yerindeydi.

Dük o vagon hanımefendisini gönderdi.

Lila şaşkına döndü, "Lacias böyle bir şey mi gönderdi?"

"Elbette!"

Lila, Lacias'ın bu kadar romantik olabileceğini hiç bilmiyordu. Orijinal romanda hiç eşi olmadığı için, ona bu şaşırtıcı işaretleri göndermesini beklemiyordu. Bu, Lacias'ın asla gösterilmeyen bir yanıydı, bu yüzden onunla her zaman önceki bilgilerine güvenemezdi.

"Ne kadar zaman önce geldi?"

"Oldukça uzun süredir. Çalışmaya başladığımdan beri oradaydı. "

Lila'nın kafa karışıklığı çok netleşti." Neden beni aramadın o zaman?"

"Üzgünüm hanımefendi. Ama süvari bana bunu yapmayacağıma dair söz verdirdi. "

"Ne? Neden?"

"Lütfu, atlıya size müdahale etmemesini ve uzun süre beklemek anlamına gelse bile size kolaylık sağlamasını söylemişti."

Lila'nın kafa karışıklığının yerini pembe bir floş aldı.

"Pekala, hazırlandıktan sonra aşağı ineceğim." Dedi, yüzünü kapatmaya çalışırken.

Jane'in gülümsemesi biraz daha genişledi. "Evet, atlıya haber vereceğim."

"Teşekkür ederim."

"Ah. Bir şey daha hanımefendi. "

"Evet?" Jane temkinli yaklaşıp ellerini Lila'nın kulaklarına kelepçeleyerek bir şeyler fısıldarken, Lila merdivenlerden yukarı çıkarken durdu.

"Endişelenme. Gerekirse bu gece geri gelmeyeceğinden kimsenin bahsetmemesini sağlayacağım. "

*

Lila, vagondan indikten sonra doğrudan Lacias'ın ofisine yöneldi, vagonun içi neredeyse dışının tam tersiydi, çünkü içinde altın astarlı lüks bir abanoz teması vardı. Aynı zamanda olabildiğince rahat olacak şekilde tasarlandı, bu nedenle Lila, yolculuk sırasında içinde yatmakta hiçbir sorun yaşamadı. Odasına vardığında, sanki onu bekliyormuş gibi kapı zaten açıktı.

"Neden bugün odanın dışında duruyorsun?"

Lacias kapının girişinde durup onu içeri girmeye çağırıyordu, Lila durumu şimdi anladı.

"İçeri gel, içeri gir. Bunca zamandır beni görmeni bekliyordum."

Odaya girdi ve çalışma masasının yanındaki hazırda çay fincanlarıyla her zamanki yerine geçti. Lacias'ın gülümsemesi güzeldi, keskin gözlerinin aksine dudakları yuvarlaktı.

"Beni ziyaret etmediğin için beni terk ettiğinden endişelendim."

"Yalan söyleme."

"Yalan söylemiyorum. Neden yalan söylediğimi düşünüyorsun? "

Lacias gerçek ifadesinden başını yana eğdi Lila, sebebini gerçekten anlamadığını anlayabiliyordu. Cevap vermemeye ve kararı ona bırakmaya karar verdi, bunun yerine asıl önemli konuyla başladı.

"Bu, yanımda getirdiğim sözleşme."

Lila, parşömen üzerine Lacias'a yazılmış bir sözleşme yaptı, onu küçümsedi ve fazla ilgilenmeden gözden geçirdi. Lila biraz sinirliydi.

Lütfen herhangi bir sorunuz varsa bana söyleyin.

"Biraz hayal kırıklığına uğradım. Birbirimizi uzun zamandır görmedik ve ilk konuşacağın şey iş mi? "

"Evet. Şimdi lütfen okumaya devam edin. "

İstemiyorum.

Lila, henüz Lacias'ın bu tarafına hazır değildi. Onu hâlâ işini çok ciddiye alan biri olarak görüyordu. İçini çekti ve masaya yaslandı. Bazen inatçı bir köpek yavrusu gibi davrandı. "Ne hakkında konuşmamız gerekiyor?"

Lacias'ın gözleri aniden parladı. "Biz birlikte çalışmıyorken boş zamanlarında neler yaptığını çok merak ediyorum."

Ciddi miydi? Lila biraz hazırlıksız yakalanmıştı ama yine de sesinde şaşkınlık göstermeden cevap verdi.

Kurabiye pişirdim.

"Gerçekten?" Gerçekten ilgileniyor gibiydi.

"Makaronlar ve madlenler de yaptım."

Lacias'ın ifadesi, sanki böyle bir hobiyi listelemesini beklemiyormuş gibi şaşkınlıkla değişti. Ancak Lila, Hir'in neyi sevdiğini bulması ve ona yakınlaşması için onları pişirdiğinden bahsetmedi.

En tatlılarını severdi, makaronlar. Özellikle kalın çikolata kreması ile doldurulmuş olanlar.

Lila birkaç kez başını salladı ve hemen nerede olduğunu hatırladı ve tüm zaman boyunca konsantre olmuş gibi davranmaya çalıştı. Lacias'ın şaşkın ifadesini hatırladı ve sanki ona neden öyle baktığını anlamamış gibi omuzlarını silkti. Lacias hızla yüzünü topladı ve her zamanki ses tonuyla cevap verdi.

"Tatlıları seviyor gibisin."

Evet, onlardan zevk alıyorum.

"Yani, onları kendin için mi yaptın?"

Hayır, onlar başkası içindi.

Lacias bu ifadeye kaşlarını çattı "Başka biri ... başka?"


Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin