57. bölüm

1.3K 116 6
                                    

Lila içten güldü, onu ikna etmesi fazla sürmedi. Sepetinden sıcacık sarılmış bir kurabiye çıkardı ve gardiyana verdi.

“Bunları kendim pişirdim, aç olduğunuzda yiyin.”

“Ne güzel… teşekkür ederim madam.” Muhafız, onun ne kadar melek gibi olduğuna bir kez daha hayran kaldı. Onun gibi birinin geleceğin düşesi olacağı için mutluydu.

Lila girişin önünden geçti ve şövalyelerin antrenman sahasını izledi.

Bir dahaki sefere burada yüzük kullanma alıştırması yapmalıyım. Düşündü.

Süreci Hir'e açıklamak için tabancaya halka yerleştirme alıştırmasını tekrarlamak istedi. Orijinal hikaye çok değiştiği için ona bir tür kendini savunma öğretmeye istekliydi. İşler öngörülemez hale gelmeye başlamıştı ve Hir'in başı belaya girerse kendini affetmeyecekti.

'Orijinal hikaye saptığından, kimse daha sonra ne olacağını bilmiyor. Hir, beklenmedik bir tehlike durumunda halkalar oluşturmak zorunda kalacak.

Yüzünün yanında uçan kar beyazı bir halka düşünce sürecini böldü ve aynı zamanda onu şaşırttı. Lugar'ın yüzüğü olduğunu hemen anladı. Lila ona döndü ve onun bir çocuk gibi zıpladığını ve ona el salladığını gördü, gözleri buluşur karşılaşmaz görgü kurallarını hatırladı ve ona eğildi. Lila, birinin arkasından tehditkar bir şekilde gizlice yaklaştığını fark ettiğinde geri sallamak üzereydi.

Bam

Lila, darbeyi durduğu yerden duydu, acıtmış olması gerektiğini biliyordu.

Ah! Bu ne içindi?!" Acıdan başını tutarak inledi.

"Eğitimini neden bıraktın?" kollarını kavuşturmuş Roxana'yı istedi.

Tam o sırada Roxanna müstakbel Düşes'in ayakta olduğunu fark etti ve hemen ona yaklaştı.

"Üzgünüm hanımefendi, sizi görmedim, size nasıl yardımcı olabiliriz madam?"

Lila sepetini kaldırdı “Kurabiye yaptım ve hepinizle paylaşayım dedim.”

Roxana'nın gözleri büyüdü ve gülümsemesini gizleyemedi. "Kurabiye?"

"Roxana, onları beğendin mi?"

"Onları seviyorum." Dürüstçe cevap verdi.

"Onlar çikolatalı."

"Seni selamlıyorum." Roxana selam vermek için elini kaldırdı ve Lugar tüm bu kargaşaya karşı aceleyle geldi.

“Vay! Sepet dolu ve harika görünüyorlar.”

"Bu sadece bir hobi ve bunu sık sık yapıyorum çünkü Hir tatlıdan hoşlanıyor."

“Demek genç efendi de onlardan hoşlanıyor! bu iyi."

Lila başını kaşıdı. "Çok?"

Bir umut ışığı vardı. Bu, Lacias'ın tatlıları da sevdiği anlamına gelebilir mi? Bu rahatlatıcı.

"Hepimiz tatlıları severiz ama efendimiz onlardan nefret eder. Bu yüzden nadiren böyle tatlı kokulu kurabiyeler yeme şansımız oluyor.” Dedi Roxanna, Lila'nın ışıltısını karartarak.

"Lacias tatlı sevmez mi?"

"Onlardan nefret ediyor ve görünenleri kaldırmamızı emredecek."

"İyi." Sadece ona sıcak çikolata verdiği için hoşuna gideceğini düşündü. Ancak şimdi yanlış karar verdiğini fark etti. Bütün bu kurabiyelerle ne yapmalı?

"Bir tane alabilir miyim?" Lila, Lugar'ın sorusunun yerinde olduğunu düşündü ve yavaşça başını salladı.

"Evet, onları senin için pişirdiğime göre, şövalyeler arasında paylaş."

"Gerçekten mi?"

Roxana'nın yüzü aydınlandı ama aniden temkinli oldu. “Ancak… Hepsini alabilir miyiz? Efendimizin biraz alması gerekmez mi?”

Lila cevap verirken başını salladı. "Ona verecek başka bir şeyim var, merak etme."

"Ah! O zaman onları yemek bir onur olacak. Teşekkür ederim hanımefendi. "

Roxana sevinçle sepete sarıldı ve Lila, Lacias için başka bir şey yapacağını düşündü. Roxana ve Lugar, Hir'in müstakbel müttefikleri olduklarından, kurabiyeleri yemelerine aldırmadı.

***

Lacias, kendisi için çok önemli birinin varlığını hissettiğinde kayıtsız bir yüzle belgeleri imzalıyordu.

"Lila mı?"

Yüzüğünün Lugar'la birlikte olduğunu hissetti, Lacias hiç tereddüt etmeden ayağa kalktı ve eğitim alanına baktı.

"O burada mı?" Aceleyle aşağıya inerken düşündü.

Lugar, Lacias'ın gözü önünde sakladığı lezzetli bir kurabiyeyi hâlâ çiğniyordu. "Usta?"

Lacias cevap olarak başını salladı ve aramaya devam etti.

"Usta, seni buraya getiren nedir?"

"Lila gelmiş gibiydi." Cevap verdi, kovalamacayı keserek.

Evet, daha yeni çıktı.

Lacias'ın gözleri soğudu ve Lugar dondurucu bakışla yüzleşirken nefesini tuttu.

"Ne? Beni görmeden mi gitti?

"Evet. Size haber verilmedi mi?"

Lugar hızla her şeyin hızla cehenneme gittiğini düşündü. Konağın girişine yakın duran kişi neden o olmak zorunda kaldı?

"Kimse bana bir şey bildirmedi."

Lacias'ın bakışları Lugar'da kaldı ve şövalye uğursuz hissediyordu.

"Nöbetçi oynuyor olmalı ve onu hemen çağıracağım!" Bağırdı Lugar kendini kurtarmaya çalışırken.

Lugar, gardiyanı azarlayarak bir gösteri yaptı ve bu onun son kaçış şansı olduğu için geri adım attı. Ancak Roxana elinde bir kurabiyeyle Lacias'a doğru koşuyordu.

"Usta! Madam harika!”

Lugar Roxana'ya tüm gücüyle başını salladı, ama Roxana onun varlığını bile fark etmemiş gibiydi. Kollarıyla büyük bir X çizerken o devam etti.

"Sen de biraz içtin, değil mi? Tatlı olsalar bile, onları o yaptı!”

Oh, Tanrım ... Lugar gözlerini kapattı.

"Eğitim gören herkes onları yedi ve hepsi aşık olmuştu!" Roxana böbürlenmeye devam etti.

Bütün alan soğudu ve Lugar başını zar zor çevirmeyi başardı. "Kurabiye … ?"

Lacias'ın soğuk gözleri Lugar'a sabitlenirken ölümcül korku dalgalar halinde yuvarlandı.

Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin