Lila, Hir'in salıncağınıı işaret etti. Şaşırdı ama kendini aynı şekilde başını sallarken buldu. Lila bunu bu kadar içtenlikle önerdiğinde, nasıl yapamazdı? Salıncağın olduğu yere yürüdüler ve bir bakışta sığamayacağını anladı. Salıncak Hir gibiler için tasarlanmıştı. Salıncağın desteğine dokundu ve düzgün bir şekilde sabitlenip sabitlenmediğini görmek için hafifçe salladı ve Lila'ya döndü. "Ya kırılırsa?"
"Kırılmazzz." dedi Lila kendinden emin bir sesle.
Lacias kıkırdadı. "Aslında kırılıcağını düşünüyorum."
"O zaman bir tane daha yapacağım." Lila, kararlı bir şekilde cevap verdi. Lacias'ı salıncağa oturmuş bir şekilde görmekte kararlı gibiydi.
"Pekala, öyle diyorsan..." Lila'nın ısrarı sonunda işe yaradı, ama o hala salıncağın onu tutabileceğinden şüpheliydi. Lila'ya bir kez daha baktı ve ona güvenmesi gerektiğini söylermiş gibi yumruğunu göğsüne vurmasını istedi.
"Kırırsa beni yakalamalısın, tamam." Lacias kendi kendine mırıldandı.
"Düştüğünde seni sırtından çekerim."
Lacias, birbirleriyle ne kadar rahat olduklarına gülümsedi. Bu duyguyu en son ne zaman hissettiğini hatırlayamıyordu ve lilanın varlığıyla karmaşık zihnini sakinleştirdi. Bu hissin kaçıp gitmesine izin vermek istemiyordu. Onunlayken ne kadar rahat hissettiğini görmesin diye bakışlarını onun gözlerinden ayırdı ve itaatkar bir tavırla salıncağa oturdu.
Salıncağı destekleyen ipler Lacias'ın ağırlığı altında gerildi ama beklediği gibi kırılmadı. Öte yandan Lila, orijinal romanda Hir üzerine oturduğunda gerçekten istikrarlı olduğu için salınımın iyi olacağından emindi. Kendi kendine sağlamlaştırması, dayanıklılığı ve gücü konusunda da ona bir güvence verdi.
"Seni iteceğim." dedi Lila ve onun arkasına yerleşti.
Lacias omzunun üzerinden baktı. "Yapabilecek misin?"
"Tabii ki."
Ancak, itmeyi yapanın Lila olduğu düşüncesi ona pek iyi gelmiyordu. "Onun yerine seni itmeye ne dersin?"
Lila başını sertçe salladı. "hayır."
Onu aksine ikna edemediğini gören Lacias, onun isteklerine boyun eğdi. "Tamam."
"Sabit kal." Lila avuçlarını onun sırtına dayadı. Lacias'ın sırtını görmek ona Hir'i düşündürdüğünde onu itmeye başladı. O da büyüdüğünde Lacias'ınki gibi aynı yapıya sahip olacaktı.
"Lila, bu işe yaramayacak." dedi Lacias.
"Neden mi?"Bacaklarım çok uzun, anladın mı?" Lacias, iddiasını kanıtlamak için ayaklarını uzattı. Bacaklarının serbestçe sallanması için boşluk bırakmadan doğrudan yere damgalanmıştı. Lila'nın onu ittiğinde biraz direnç hissetmesinin ana nedeni buydu. Yere hayal kırıklığıyla baktı, Lacias'ı ayağa kalkması için zorladı ve Lacias onu salıncakta oturması için nazikçe aşağı itti.
"Salıncak sana daha çok yakıştı, anladın mı?" Yatıştırdı ama Lila tepkisiz kaldı.
"Ve burası olmam gereken yer." Lacias onun arkasında yerini aldı.
Aniden, Lila kalbinin ne kadar hızlı attığını hissetti, ellerinin titremesini durdurmaya çalışırken dudaklarını kapadı, iki yanında sallanan iplere sıkıca tutundu. "Pekala, beni olabildiğince zorla." dedi titrek bir sesle.
Hissettiği korku bir nebze olsun azaldı. Lacias'ın gözleri Lila'nın ince formuna kaydı ve sanki bir dokunuşta kırılacakmış gibi görünüyordu. Bu düşünce, Lila'nın saçları rüzgar tarafından hızla uçuşurken zihnine yerleşti. İçinde hiç bu kadar büyük bir duygunun kıpırdadığını hissetmemişti, olduğu yerde kıpırdamadan kaldı.
"Lacia."
Lacias kendine gelmiş gibi gözlerini kırpıştırdı. "Evet?"
"Ne yapıyorsun?" diye sordu Lila.
Düşüncelerine o kadar dalmıştı ki, hâlâ bir heykel gibi olduğunun farkında değildi.
"Yaralanmayacağım, merak etme." dedi Lila, onun arkasında durmasına rağmen onun endişelerini hissederek.
"Üzgünüm." Lacias onu ancak yeterli bir güçle itti, salıncak alçak bir yükseklikte ileri geri gidiyordu. Yumuşak esinti yanaklarını okşarken Lila mutlu hissetti ve ona küçük bir çocukken salıncaklara bindiği zamanları hatırlattı.
"Memnun musunuz?" diye sordu Lacias.
Lila başını salladı. "Güzel bir duygu."
"Bunu duymak güzel."
"Beni biraz daha hızlandıra bilir misin?" Lila rüzgarın uğultusuna karşı konuştu.
"hayır. Bu çok tehlikeli." Sesi sertti, aşırı korumacıydı ve orijinal eserdekinden çok farklıydı. Lila'nın yalvarmasına rağmen kararında tereddüt etmeden kaldı ve yanıt olarak sadece başını salladı.
Onun isteğine boyun eğmeyeceğini anlayınca, salıncak yavaş yavaş inip çıkarken bu duygunun tadını çıkarmaya karar verdi. Bir daha ata binebileceğini sanmıyordu.
Salıncak durunca Lacias itmeyi tamamen bıraktı. Kollarını onun arkasına doladı ve çenesini omzuna yasladı. "Seni benden istediğin gibi zorlayamam, özellikle de ne kadar korktuğunu gördüğümde."
"Bu kadar açık mıydı?"
"Bu." Lacias parmaklarını saçlarının arasından geçirdi. “Salıncakta olmaktan ne kadar korktun?”
“Gerçekten korkmuyorum…” Lila ikna edici olmayan bir şekilde yanıt verdi ve Lacias, ipleri sıkarken ellerinin ne kadar titrediğini hatırladı.
“Salıncaktan neden korkuyorsun?” Tekrar sordu, bu sefer yumuşak bir sesle.
"Uh..." Lila mırıldandı ve gözlerini kapadı, çocukluğunda meydana gelen olayları hatırladı. Geçmiş hayatının anıları ona saldırıyor. Lacias'ın sıcak kucağında olmak onu çok rahatlatmıştı.
"Babam iyi bir adam değildi." Lila, Lacias'ın sözleri karşısında kaskatı kesildiğini hissederek irkildi. Yüzünün yan tarafına baktı ve devam etmesini bekledi. “Gençken, beni aramaya geldiğinde bazı arkadaşlarla oyun alanında oynadığımı hatırladım. Beni görünce saçımdan tutup sürükledi. Salıncaklardan pek korkmuyorum. Gerçekten güzel hissettiriyor."
Lacias yatıştırıcı bir şekilde sırtını ovuşturdu. Madam Marshmell'in ailesinin geri kalanı onun bilmediği sebeplerden dolayı öldüğü için bu kadarını söyleyebileceğini düşündü. Lacias'ın yüzü kaya gibi sertti ama elleri nazik ve sıcaktan başka bir şey değildi. Babasıyla nasıl başa çıkacağını düşünürken yüzünde soğuk bir ifade vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Ana Karekterin Anası Oldum - [NOVEL ÇEVİRİ] REENKARNE ✔️
RomanceTürkçe adı; Kötü Adamın Üvey Annesi Olarak Yaşamak Yıllar süren çocuk istismarından dolayı bir tiran olarak geri dönecek olan erkek başrolün ellerinde büyük acılar çekmeye mahkum kötü üvey anne oldum. Ben böyle ölemem. Hayır, hayatta kalmaya kararlı...