Účast v dnešním rozhovoru vyhrál Dambldór!
Byl happy jak dva grepy, takže doufám, že se vám kapitola bude líbit♡✨
________________________Ahoj, Brumíku!
Ahojky.
Jak moc ses těšil na dnešní review?
Když přejdu ty hloupé kecy Severuse a Remuse, kteří se účastnili minule, docela jsem se i těšil.
Počkat, on už mě pomlouval dokonce i Remus?
Ano.
Já... Radši to nebudu řešit. Dnešní review začneme touto otázkou:
1) Jaký máš názor na HP sérii?No... Štve mě, že tam toho není víc o Gellertkovi a o mně. Vem si, že o Severusovi a jeho vztahu k Lily tam je NĚKOLIK DLOUHÝCH STRAN a o mně a Gellertovi tam není NIC. Přitom nás příběh je daleko zajímavější, než si většina lidí myslí...
Na druhou stranu celá ta série je dobrodružná a zábavná, i když mě štve, že tam ze mě Rowlingová udělala senilního dědka.Aha... Ale tak co jiného měla o tobě psát, když ti bylo přes 100 let...
Jen pokračujte, slečno. Pokračujte a zjistíte, co všechno za kouzla umí ten „senilní dědek”...
Klid, Brumíku, klid! Jsi dneska nějaký toxický...
Ano, jsem. Dnes jsem totiž zjistil, že Gellert mezitím, co já jsem žil, si tady v záhrobí našel dalšího nápadníka...
Cože?
Ano, ale naštěstí jsem se ho už zbavil.
Jak jako „zbavil”? Vždyť už byl mrtvý, takže jsi ho nemohl zabít...
To nechtějte vědět, slečno.
Dobře, taaaak... Jdeme na otázku číslo dvě:
2) Co bylo mezi tebou a Gellertem Grindelwaldem?Gellertík býk vždy úžasný, krásný, hodný, chytrý a hlavně neobyčejně sexy mladý muž.
Já jsem ani nevěděl, že jsem na kluky, ale když jsem potkal jeho... Neodolal jsem.Jo aha... Hele, dere se to docela špatným směrem, je mi třináct, jo?
Však v pořádku, prvních několik let jsme se jen kamarádili a nic zajímavého jsme nedělali... To až později...
A Gellertkovi to vážně šlo...Dobrý, to jsem nepotřebovala vědět.
No nic. Mimo jiné „aktivity” jsme se taky učili základy černé magie a snili jsme o tom, že z nás vyrostou mocní čarodějové. Jak pošetilí jsme tehdy byli...
Ale splnilo se vám to, ne? Z tebe se stal mocný čaroděj a z Gellerta taky...
Ano, ale místo toho, abychom stáli vedle sebe a společně bojovali „pro větší dobro”, jsme stáli proti sobě a navzájem jsme se pokoušeli zabít.
To je mi líto, že to takhle skončilo... Grindeldore mám ráda...
Ano. Byli jsme oba hlupáci...
Dobře, takže... Mám pro tebe další otázku:
3) Jaký máš názor na Rowlingovou na Twitteru?No, udělala ze mě gaye, díky čemuž jsem mohl chodit s Gellertem, takže jsem spokojený.
Tedy byl jsem až do chvíle, než se na Twitteru objevila otázka, jestli jsem byl nahoře nebo dole... Opravdu lidi mají takovou drzost se na to Rowlingové ptát, opravdu?!
ČTEŠ
𝐉𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝𝐲
Fanfiction⚡ℙ𝕠𝕥𝕥𝕖𝕣𝕙𝕖𝕒𝕕𝕚 𝕧𝕚̄𝕥𝕒́𝕟𝕚!⚡ V téhle knize najdete takovou všehochuť Harryho Pottera, něco k pobavení, zamyšlení, a pro zábavu. Doufám, že se vám kniha bude líbit a aspoň v něčem se najdete. . . 100k reads! . V knize se občas vyskytují...