Ahoj! Tahle kapitola bude o studiích hp v Londýně. Já jsem tam byla a moc doporučuji, bylo to tam naprosto boží! Dám sem nějaké fotky, které jsem tam nafotila, a k tomu přidám info, co všechno tam bylo a jak to chodilo.
Taky chci jen říct, že se nechci vychloubat, jen vám chci ukázat, co vás tam čeká a co si můžete vyzkoušet, ať jste orientovaní.Užijte si kapitolu!💞
____________________________________Hned u vstupu vás čeká kontrola, kde se přesvědčí, zda nemáte zbraně, protože víte co... To, že je Harry chlapec, který zůstal naživu neznamená, že tak zůstane i nadále 😂
*Harry s prostřelenou hlavou*Potom hned vstoupíte do obří haly, kde je začátek prohlídky, obchůdek s čarodějnickými předměty a občerstvení.
Já jsem si obchůdek nechala až nakonec, takže jsem rovnou šla na prohlídku.Ze začátku prohlídky vstoupíte do takového kinosálu, kde vás přivítá průvodce a na plátně vám pustí Daniela Radcliffa a jeho uvítací proslov.
Hned poté už jdete na cestu studiemi, kde se natáčel Harry Potter.
Je tam toho strašně moc, takže to malinko shrnu: Kabinet Umbridgeové, Kouzelnické obchůdky, Příčná ulice, trezory v Gringottově bance...
Masky, skřeti, Velká síň, ložnice, Zapovězený les, kde je mlha a jsou tam Hippogryfové, jednorožci, Aragog a jiní lesní tvorové...Můžete si vyzkoušet naprogramovat Dobbyho, projít si Bradavický expres, prohlédnout si Lockhartovy knihy plné "zajímavých" faktů o něm...
Taky tam uvidíte obří model Bradavic se všemi věžemi a detaily, obřího draka v Gringottově bance...
A dozvíte se spoustu zajímavostí, jak se hp natáčelo.
Taky si budete moci vyzkoušet Famfrpál (jako že vás počítačově naprogramují a bude to vypadat, jako když lítáte na koštěti)
A taky tam točí opravdový Máslový ležák, né žádný fejkový z internetu.
A zbytek vám prozrazovat nebudu, přece se musíte nechat taky trochu překvapit.
Abych studia ohodnotila: 10000000000000000000000000000000000000000000/10
Vše je tam nádherně propracované, všude je něco zajímavého, je to i kreativní...
Jen mají trochu nevýhodu ti, kdo neumí moc dobře anglicky, protože průvodci hodněkrát říkají dost zajímavé věci, nebo záměrné vtipy, a vy jim prostě nerozumíte... Ale skoro o nic tím nepřijdete.Po prohlídce si můžete zajít do obchůdku, kde prodávají snad... úplně všechno.
Hůlky, čarodějnické sladkosti, hábity, oblečení, hry, zvláštní vydání hp, fanknihy, obraceče času, čarodějnické šachy, kolejní dresy... No, uvidíte sami.Jediná nevýhoda je, že tam něco mají dost drahé, ale né všechno... A navíc, za ty peníze to stojí.
Já osobně jsem si tam koupila repliku Hermioniny hůlky a obrovskou fanknihu na hp. Vyšlo mě to jen na něco přes tisícovku, a přitom to tam patřilo k těm nejoblíbenějším věcem.Moje kamarádka, která tam byla se mnou, si koupila obrovskou krabici Bertíkových fazolek tisíckrát jinak a čokoládové žabky. Tomu se říká žrout 😂!
Takže takhle to v těch studiích nějak vypadá a chodí. Zbytek vám nebudu prozrazovat, ať se taky necháte překvapit...
...
...
...
A teď už ty slíbené fotky:
(Jen chci upozornit, že jsem je fotila já mobilem a nejsou úplně dokonalé a vyšperkované jako na různých reklamních ukázkách)
ČTEŠ
𝐉𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝𝐲
Fanfiction⚡ℙ𝕠𝕥𝕥𝕖𝕣𝕙𝕖𝕒𝕕𝕚 𝕧𝕚̄𝕥𝕒́𝕟𝕚!⚡ V téhle knize najdete takovou všehochuť Harryho Pottera, něco k pobavení, zamyšlení, a pro zábavu. Doufám, že se vám kniha bude líbit a aspoň v něčem se najdete. . . 100k reads! . V knize se občas vyskytují...