Kdyby měly Bradavice Facebook #4

664 62 22
                                    

Harry: Hej, Voldy!

Pán zla: Co chceš, Pottere?!

Harry: Pořád nevíš, kde mě najít, co? Ministerstvo po mně pátrá, tvoji smrtijedi po mně pátrají, všechny vyšetřují, ale pořád nevíš, kde jsem. A to si říkáš Pán zla.

Pán zla: Ty mi jako píšeš, aby ses mi vysmíval??!

Harry: Ano. A taky proto, že už jsem tě tak dlouho neviděl, až je mi po tobě smutno. Tak dlouho už jsme si nepopovídali, co myslíš, Voldy...

Pán zla: Přestaň! Nemůžu za to, že hraješ tak blbě na schovávanou! Nemůžu tě kvůli tomu najít.

Harry: Hraju tak blbě na schovávanou, až mě nemůžeš najít. Wow.

Harry: Jinak, chci ti něco říct. Víš, co to jsou VITEÁLY?😏🤫😉 Protože takové věci, jako Viteály, hledám, abych mohl jednu nejmenovanou osobu zabít. Toho člověka neznáš 😉.

Pán zla: Jak... Ses... O... Nich... Dozvěděl???¿??????????¿?????????????????????!!!!!!!!!

Harry: Brumbál.

Pán zla: Najdu si tě. Mé Viteály nezničíš. Přísahám. Nevíš ani, kde jsou.

Harry: Že nevím, kde jsou? Ale vím. Pár už jsme jich totiž zničili, a btw zítra se chystáme vykrást Gringottovu banku, kde se další Viteál ukrývá, kdyby tě to zajímalo. Jen pro info. Ále, já hlupák zapomněl, že to vlastně všechno víš...🤫😂

Pán zla: A můžeš mi říct, proč mi to prozrazuješ? Teď přece vím, kde na tebe čekat. Nic proti, ale kdybych byl Harry Potter, neříkal bych svému nepříteli místo, kam chceš jít.

Harry: A jo, to jsem kapinku nedomyslel...😶 Omlouvám se, Voldy. Ale aspoň jsem ti ulehčil práci.

Hermiona: Harry! To nesmíš! Děláš si legraci??! Teď už nemůžeme na banku zaútočit, a Voldy mezitím schová Viteál někam jinam! To je skoro, jako kdybys prozradil, kde se právě schováváme!

(Uživatel Harry Potter poslal(a) fotku:)

(Uživatel Harry Potter poslal(a) fotku:)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Harry: Jo, ty myslíš tohle... Neboj se, Lasturovou vilu bych mu nikdy neposlal, protože je jediná v celé Anglii a on by přesně věděl, kde mě hledat. Taková pitomost! Kdo by to na Facebooku sakra zveřejňoval??😅

Pán zla: Hm... Takže Lasturová vila... Zajímavé... Velice zajímavé...

Hermiona: Harry Pottere, já tě zabiju! PROČ JSI TO SAKRA POSLAL VOLDYMU, TY HAJZLE! TEĎ NÁS VŠECHNY NAJDE A ZABIJE, ZNIČÍ LASTUROVOU VILU, ZMOCNÍ SE CELÉHO SVĚTA A BUDE TO JEN TVOJE VINA, TY PITOMČE!!!DEBILE!!!ČŮRÁKU! PROČ JSEM RADŠI NECHODILA S TÍM DRACEM MALFOYEM..?!

Pán zla: Tak, uklidníme se. Právě mířím do Lasturové vily, kde vás konečně zabiju. Jen klid. Buďte v klidu. Vše je tak, jak má být 😊💞.

Ron: To je zvláštní. Jen co otevřu Facebook, vidím, že si už Harry zase s někým píše. A když čumím dál, uvidím, že je to Voldy! Věděl jsem, že vám to vždycky bude klapat. Mám o tom i fotku:

(Uživatel Ronald Weasley poslal(a) fotku:)

(Uživatel Ronald Weasley poslal(a) fotku:)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Harry: Co... Co to... Co... To... M.. má.... Být..........?!😶

Ron: No přece ty a Voldy! Že je to ale krásný pár?!😍

Hermiona: Rone, nezačínej zase. Minule to dopadlo tak, že jsi málem skočil z Astronomické věže. A nech taky Voldyho, ať se vyjádří.

*Mezitím uživatel Pán zla:*

*Letí, letí, letí... Už se těší, až bude v cíli v Lasturové vile... Už je tak, tak blízko... A najednou pošle Ronald Weasley fotku. Pán zla se na ní podívá a zarazí se. Když si uvědomí, že byl odhalen, zhroutí se na zem. Duše ve Viteálech pocit studu ucítí také a zničí se. Pán zla padne mrtvý na zem.*

Ron: Harry, co mi k té fotce řekneš? Vím, že je Voldy pořádný kus chlapa s břišáky, nemusíš se za něj stydět, spíš by mě zajímalo, proč jsi mně o svém vztahu s ním neřekl. Jo, a odkdy podvádíš Draca Malfoye s Voldym?

* Mezitím uživatel Harry Potter*

*Harry se šokovaně dívá na fotku. Srdce mu vynechává několik úderů. Jestli tu fotku uvidí Draco, zabije ho. Harry se zhroutí na koberec v Lasturové vile. Jeho srdce šokem vynechá dalších pár úderů. A dalších. Jeho celoživotní tajemství je odhaleno. Určitě se i brzy odhalí, že je těhotný a že čeká Šmoulinku spolu s Voldym. Co s tou malou bude? S potomkyní Pána zla? Se Šmoulinkou Raddleovou?!
Harryho srdce zase vynechá několik úderů, ale tentokrát už žádný nový úder nepřijde. Harry Potter se mrtvý zhroutí na podlahu*

Ron: Harry? Harry! Kde jsi...? A proč mi neodpovídáš? Nemáš se za co stydět... Harry... Jo, a taky, všiml jsem si, že máš poslední dobou nějak kulaté břicho. Nechci tím říct, že jsi ztloustnul, to ne, spíš...  V kouzelnickém světě je možné všechno 😏😉.

Hermiona: .....

Snape: .....

McGonagallová: ....

Ron: Wtf?!

A tak zemřel Harry Potter, chlapec, který zůstal naživu.

Tak zemřel Voldemort, čaroděj, který splodil Šmoulinku.

* * * * *
____________________________________

No comment. Takovou retardovanou kapitolu jsem schopná napsat jen já. Ach bože, ta škola... Je to na mně prostě znát.

A ještě jedna věc: vše je myšleno sarkasticky!😅😂

Jestli se vám kapitola aspoň trochu líbila, můžete dát hlas. Moc děkuji za vaši podporu.💖

Ily!💞

𝐉𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝𝐲Kde žijí příběhy. Začni objevovat