Každá HP postava má jinou osobnost. Každá proto tráví jinak svoje prázdniny.
O tom, co dělají v horkých dnech, tedy bude dnešní kapitola! <3Do komentáře mi napište, které z postav se podobáte nejvíc <3
PS: Ano, já žijuuuuuuu! (Neukamenujte mě za mojí neaktivitu, prosím, ale já vážně o prázdninách nemám skoro vůbec čas psát!😂🙏)
____________________Sirius Black
Sirius využívá krásného počasí a vyráží do Londýnských ulic ve vskutku... Ehm... Dost odhaleném oblečení. Remus, který musí chodit vedle něj, aby ho pohlídal, má radši na hlavě pytel, aby ho nikdo neviděl. Každou chvíli naráží do sloupů.
Albus Brumbál
Albík si ostříhal vousy, aby mu nebylo teplo a vypadal víc atraktivněji. Jel do Itálie se slunit ve svých překrásných nových plavkách na pláži u moře. Hledání viteálů přece počká, ne?
Severus Snape
Sevík se bojí vycházet z domu, zatarasil si proto všechny dveře a okna a udělal si zásoby na celé prázdniny. Na zeď si odškrtává dny, které zbývají do začátku školního roku. Z toho, že nemůže být sarkastický a hnusný ke svým studentům, začíná mít deprese.
Když k němu profesor Brumbál před pár dny přijel s nabídkou, jestli by s ním nechtěl jet do Itálie se opalovat, málem měl srdeční zástavu.Remus Lupin
Remík kromě hlídání Siriuse chodí ven s Nymfadorou (musí tajně, protože se k nim jinak Sirius vždycky přidá). S Dorou většinou chodí do parku a dávají si čokoládovou zmrzlinu. Vždycky si potom sedají na lavičku a kornout, který nikdo z nich nesní, dávají holubům. Holubi si na Remuse tolik zvykli, že když se o úplňku proměnil ve vlkodlaka, ani před ním neuletěli. Jejich problém...
Když Sirius Removi oznámil, že na něj zaútočilo přes třicet chlupatých agresivních holubů, Remus neodpověděl.Hermiona Grangerová
Učí se. Ano, to je vše. Pokud očekáváte slohovku, tak... Ehm, máte smůlu.
Minerva McGonagallová
Je s Brumbálem u moře v Itálii. Ano, první nechtěla jet s ním, ale když jí Brumbál slíbil, že jí zvýší plat, přemluvil ji.
Dovolenou si nakonec celkem užívá (což ji upřímně příjemně překvapilo). Zatímco se Brumbál opaluje na pláži, ona si prohlíží architekturu a jí v luxusních restauracích. Za Brumbálovy peníze, samozřejmě.Draco Malfoy
Jel do Disneylandu se svým úžasným otcem. Narcissa musela jet s nimi, aby platila náklady. Upřímně ji překvapilo, že ještě víc, než jejímu synovi, se v Disneylandu líbilo Luciusovi. Vidět ho na skluzavkách s cukrovou vatou v ruce bylo vážně divné. Dokonce i pro chudáka Draca.
Ron Weasley
Pomáhá matce plít záhony a připravuje večeři. Tetička Muriel ho před pár dny naučila plést, takže teď má rozkázáno uplést několik ponožek na zimu. So funny.
Pošuk Moody
První byl otrávený z toho, že nemůže najít sluneční brýle jen na jedno oko, ale nakonec se přes svou otrávenost nějak přenesl. Společně s Albusem a Minervou jel do Itálie, kde se jim ale hned ztratil, protože začal sledovat jednoho zmrzlináře s tím, že jeho vanilková zmrzlina byla moc přeslazená a zaslouží si důkladné bystrozorské prošetření. „Mohl by to totiž být uprchlík z Azkabanu, který kvůli letům stráveným ve vazbě zapomněl dělat zmrzlinu. Člověk nikdy neví,” svěřil se Albusovi a šel zjistit identitu tohoto příšerně nebezpečného zmrzlináře.
Fred & George
Fred s Georgem vynalézají další věci do jejich obchůdku Kratochvilné kouzelnické kejkle.
Několikrát kvůli nim sice málem vybouchlo Doupě, ale přes to se nějak přeneseme, ne?
Dělají to přece pro dobrou věc.Harry Potter
Je u Dursleyových a myje nádobí, lol
___________________
Upřímnou soustrast, Harry :')
Které z postav se podobáte o prázdninách nejvíc?
Nebudu vám lhát, já osobně jsem často zalezlá doma jako Sevík nebo Hermiona xd
A přiznejte se, kdo chodí v odvážném oblečení a předvádí se na ulicích jako Sirius?
(Já se stejně nemám před kým předvádět, bydlím na vesnici, lol)Laf ju aaal <3
ČTEŠ
𝐉𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝𝐲
Fanfic⚡ℙ𝕠𝕥𝕥𝕖𝕣𝕙𝕖𝕒𝕕𝕚 𝕧𝕚̄𝕥𝕒́𝕟𝕚!⚡ V téhle knize najdete takovou všehochuť Harryho Pottera, něco k pobavení, zamyšlení, a pro zábavu. Doufám, že se vám kniha bude líbit a aspoň v něčem se najdete. . . 100k reads! . V knize se občas vyskytují...