Milý deníčku,
myslel jsem, že když to tenhle rok Potterovi zavařím, už se nebude tak chvástat. Mýlil jsem se.Potter byl totiž tento rok zase za hvězdu.
A to neprávem.Hned první den, když jsme jeli vlakem do Bradavic, Potter místo toho, aby jel vlakem, přijel v létajícím autě a tím si vysloužil obrovský obdiv od všech studentů. Podle zákona by ho mělo Ministerstvo vyhodit za to, že před zraky tolika mudlů letěl v létajícím autě, ale očividně i Ministerstvo Potterovi nadržuje.
Ale já, jelikož jsem byl vždycky nadaný pro Famfrpál, jsem poprosil otce, jestli by mi nekoupil místo Zmijozelského chytače. Otec mě poslechl a ještě celému našemu týmu koupil Nimbusy 2001. Takže jsme měli lepší košťata než Nebelvír.
Bohužel, při famfrpálovém zápase Potter zase podváděl a kvůli tomu Nebelvír zas vyhrál.
A aby toho nebylo málo - náš nový profesor na OPČM byl jeden egoistický pitomec Lockhart. Nic neuměl, pořád se jenom vychvaloval a tvářil se, že je lepší než já.
Tenhle Lockhart zavedl ve škole soubojnický klub, při kterém nás rozdělil do dvojic a řekl, ať se navzájem odzbrojíme. Já jsem dostal do dvojice Pottera. V tu chvíli jsem věděl, že nad ním zvítězím, protože souboje mi vždycky šly nejlíp z celých Bradavic. Dokonce bych i vyhrál, kdyby Potter nedělal, že s tím hadem, kterého jsem vyčaroval, mluví. Protože kvůli tomu se v síni strhl povyk a všichni splašeně šli ven z místnosti, aniž by se koukali, jak Pottera odzbrojím. Prostě na sebe zase upoutal pozornost pitomostí, že mluví s hady. Takový kec...A aby to s tou pozorností Potter dotáhl, psal na zeď různé "strašidelné" vzkazy, jakože Tajemná komnata je znovu otevřena. Všichni si o něm potom mysleli, že je Zmijozelův dědic.
Pff... Taková kravina... Když už by někdo měl být dědicem Salazara Zmijozela, byl bych to já, ne ten nebelvírský pitomec.No, a na konci roku to posral tak, že se vydal do nějaké podělané Tajemné komnaty a tam osvobodil tu krvezrádkyni Ginny Weasleyovou. Tím si vysloužil další body pro Nebelvír a už zase získal školní pohár.
Já, kdybych se dostal do té podělané Tajemné komnaty, udělal bych dvakrát víc hrdinských činů než ten hlupák Potter.
Na příští rok mu připravím opravdové peklo. Společně s Pansy a Crabbem a Goylem se proti Potterovi spiknem.
Těš se na příští rok, Pottere!😈
ČTEŠ
𝐉𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝𝐲
Fanfiction⚡ℙ𝕠𝕥𝕥𝕖𝕣𝕙𝕖𝕒𝕕𝕚 𝕧𝕚̄𝕥𝕒́𝕟𝕚!⚡ V téhle knize najdete takovou všehochuť Harryho Pottera, něco k pobavení, zamyšlení, a pro zábavu. Doufám, že se vám kniha bude líbit a aspoň v něčem se najdete. . . 100k reads! . V knize se občas vyskytují...