Ahoj! Jelikož je Harry Potter strašně známá série, vytvořilo se na něj spoustu různých her. Některé jsou hrozné, některé úplně úžasné a stanete se na nich závislí.
Proto jsem udělala kapitolu o těch třech nejlepších, které jsem sama osobně vyzkoušela a jsou zdarma.
Užijte si kapču!PS: Byla bych moc ráda, kdybyste mi napsali, jestli nějakou z těch her máte stáhlou, na jaké jste úrovni a jak moc vás baví. Děkuju!💞
____________________________________
Hogwarts Mystery
Tahle hra je z těch tří asi moje nejoblíbenější.
Ve hře si můžete vytvořit vlastního hrdinu, chodíte na hodiny s Kratiknotem, McGonagallovou, Severusem, Hoochovou...
Plníte různé úkoly, prožíváte dobrodružství, učíte se kouzla, můžete hrát famfrpál, starat se o kouzelné tvory a bojovat v kouzelnických duelech.
Taky získáváte body pro svou kolej, kterou si vyberete.
V Bradavicích studujete všech sedm ročníků, takže než hru hru dohrajete, bude to pár měsíců trvat.Mínusy: Ve hře se posouváte pomocí energií. Jednu energii získáte za plus mínus čtyři minuty, takže chvíli trvá, než danou misi doděláte. Hru taky můžete hrát jen online, nikoli offline.
Plusy: Hra má překrásnou grafiku, hezký příběh a možnost volit z několika možností, které zasahují do děje. Můžete se na ní stát závislí.
* * *
Harry Potter: Wizards Unite
Určitě znáte hru Pokémon Go.
Tak tohle je něco podobného, akorát s tématikou Harryho Pottera.
Prostě chodíte po přírodě, plníte mise a získáváte různé věci a tvory.
Můžete čarovat, učit se kouzla a jiné věci. Děláte taky různé kouzelnické duely.Mínusy: Stejně jako u Pokémon Go, i tady musíte hrát pomocí mobilních dat, které stojí dost peněz.
Takže pokud někomu rodiče nedovolí data, hru si nestahujte, protože bez dat prostě nemůžete čekat, že se dostanete v téhle hře daleko.
(Nebojte, já taky nepoužívám data, a ani si je nehodlám v blízké budoucnosti koupit.)Plusy: Ve hře je spoustu různých aktivit a věcí, takže vás neomrzí.
* * *
Harry Potter: Puzzles and Spells
Určitě znáte ty nekonečné hry s těmi bonbónky různých barev, kde vždycky musíte jeden posunout, aby byly tři stejné barvy vedle sebe.
Tak právě tohle je ono, akorát že na téma hp. Začínáte v Zobí ulici, a jak se levelově posouváte, posouvá se i příběh. Je to příběh z Harryho každého ročníku, a myslím, že než se dostanete k sedmému ročníku, přes rok vašeho hraní to určitě potrvá.Mínusy: Je to přece jen trochu neoriginální nápad na hru. Vývojáři prostě zkopírovali hru Kandy Crush, která je obrovsky populární, a přidali do toho jen tématiku hp.
Plusy: Hra má krásnou grafiku a je ohromně chytlavá. Můžete se tam učit i pár základních kouzel, kterými si můžete přilepšit, když vám nějaký level nepůjde dokončit. Navíc je tam hudba přímo z filmu Harryho Pottera, takže se máte jako v ráji.
____________________________________Jestli se vám kapitola líbila, můžete dát hlas nebo koment.
Doufám, že školu přežíváte ve zdraví, a že vás to tam aspoň trochu baví.Ily!💞
ČTEŠ
𝐉𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝𝐲
Fanfiction⚡ℙ𝕠𝕥𝕥𝕖𝕣𝕙𝕖𝕒𝕕𝕚 𝕧𝕚̄𝕥𝕒́𝕟𝕚!⚡ V téhle knize najdete takovou všehochuť Harryho Pottera, něco k pobavení, zamyšlení, a pro zábavu. Doufám, že se vám kniha bude líbit a aspoň v něčem se najdete. . . 100k reads! . V knize se občas vyskytují...