O knize Harry Potter a Prokleté dítě se vážou už dlouhou dobu různé spekulace.
Já osobně to chápu, protože to prostě není Harry Potter a jen narychlo udělaný scénář, který má vyhovět fanouškům a Rowlingová za něj určitě dostala hromadu peněz jen proto, že se to jmenuje "Harry Potter".
"Cože, ono je pokračování?!" divili jste se možná před pár lety, kdy se kniha vydala, a všichni samozřejmě běželi tu věc koupit, protože prostě 'Harry Potter'.
Většinu lidí ale kniha zklamala, a já to chápu.
Proto jsem se rozhodla, že sem napíšu 8 důvodů, proč neberu knihu Harry Potter a Prokleté dítě jako součást kouzelnické ságy a dost mě zklamala.PS: Je to jen můj názor a nikomu ho nevnucuju. Plně respektuji všechny, kteří mají tuhle knihu rádi.👌
____________________________________/Důvod č. 1/
Kniha je udělaná jako scénář. To by mi ani tolik nevadilo, kdyby za to nechtěli tolik peněz, jako chtějí za normální knihu.
Scénář se jinak špatně čte, ale po pár stránkách si zvyknete....
/Důvod č. 2/
Knihu nepsala samotná Rowlingová. Podílel se na tom i Jack Thorne, který nepíše rozhodně tak dobře jako Rowlingová a je to v mnoho místech vidět.
...
/Důvod č. 3/
Jak už jsem zmínila u bodu 1, peníze. Tedy cena knihy. Když pomyslím na to, že je to jen pracovní scénář, doopravdy bije do očí ta cena. Mám pocit že to stálo okolo 400 - 500 Kč, za což se prodávají normálně psané, kvalitní knihy, ale jenomže si Rowlingová a spol. řekli, že "Je to přece Harry Potter! Z toho bude peněz! Nevadí, že je to pracovní scénář, lidi po tom půjdou přece i tak, protože prostě Harry Potter!"
...
/Důvod č. 4/
Proč vůbec Rowlingová tuhle knihu psala? Jo, hlavně kvůli penězům. Teď se omlouvám všem, kteří mají Rowlingovou rádi, ale poslední roky je prostě jasně vidět, že ní skoro na ničem nezáleží. A o Twitteru ani nemluvím.
...
/Důvod č. 5/
Vše se motá kolem obraceče času. Ne nadarmo se říká, že každá kniha, která se týká cestováním v čase, obvykle stojí za prd.
A tohle je jasný u téhle knihy. Samotné to téma ohledně toho obraceče už bylo vyčerpávající. Pořád dokola se někam přesouvali – kdo se v tom má potom vyznat....
/Důvod č. 6/
Obrovský poprask.
Pamatujete, jak kolem téhle knihy, těsně než měla vyjít, bylo spoustu reklam, článků a všude se o ní mluvilo? Všichni očekávali další právoplatné pokračování Harryho Pottera a byl to obrovský intenternetový výbuch.
A kolem žádné jiné knihy, která byla třeba i mnohem kvalitnější, žádný takhle velký poprask nikdy nebyl. Přijde mi to trošku... Nefér....
/Důvod č. 7/
Samotný ten název. Tohle není přece Harry Potter. Tohle je divadelní scénář. Tak proč se to sakra jmenuje Harry Potter?! Úplně to špiní tu úžasnou sedmidílnou sérii plnou magie!...
/Důvod č. 8/
Samotný děj. Jsem ochotná říct, a budu si zatím stát, že na Wattpadu, jsou desítky fanfikcí, které jsou dějově, způsobem psaní a zápletkou desetkrát, možná i stokrát lepší, než tahle kniha. Jestli se vydalo Prokletý dítě, měly by se v tom případě vydat i tyhle knihy. To mi přijde fér.
*****
ZÁVĚR:
Neberte mě tak, že bych na té kníže byla zasedlá, nebo bych ji nesnášela. To vůbec! Jen říkám, co mi na ní vadí. Každá kniha má chyby.
Harry Potter a Prokleté dítě má i mnoho kladných stránek a jsem ráda, že vyšlo aspoň nějaké pokračování Harryho Pottera, i když v takovéhle podobě.
Rozhodně nelituju toho, že jsem si knihu koupila, a doporučuju jí každému potterheadovi. Pro ty, co po hp tolik nejdou, to tolik nedoporučuji, protože je to opravdu drahé a je zbytečné, abyste si to kupovali, když Harryho Pottera jen znáte z vidění.Jestli máte na tuhle knihu stejný názor jako já, nebo naopak, nebojte se to napsat do komentářů. Nikoho tady nezhejtíme za jejich názor, vždyť každý má právo říct, co si o tom myslí.
Moc děkuju za vaši podporu!❤️
ČTEŠ
𝐉𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝𝐲
Fanfiction⚡ℙ𝕠𝕥𝕥𝕖𝕣𝕙𝕖𝕒𝕕𝕚 𝕧𝕚̄𝕥𝕒́𝕟𝕚!⚡ V téhle knize najdete takovou všehochuť Harryho Pottera, něco k pobavení, zamyšlení, a pro zábavu. Doufám, že se vám kniha bude líbit a aspoň v něčem se najdete. . . 100k reads! . V knize se občas vyskytují...