🌟Bölüm~7🌙

565 91 239
                                    

Medya: Madrigal ~Dip ......
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

🌼
•••••••

*Ölene kadar sorumlusun gönül bağı kurduğun her şeyden....
                (Antonio de Saint-Exupéry)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Yazar'dan:
•••••••••••••••••

"Sürpriz," salonu dolduran arkadaşlarına şaşkın bakışlar atan Masal, Barın'ın karga sesine benzeyen sesiyle bağırmasına yüzünü buruşturmadan edememişti.

"Kulaklarımıza acısaydın keşke Barın!" dediği gibi de Barın'ın ensesine tokat patlatan Poyaz'la genç adamın karga sesine taş çıkartan ses tonu odada tekrar yankılanmıştı.

"Elinin ayarını...., kardeşim" dilinin ucuna kadar gelen küfrü son anda durduğunda ve son kelimeye vurgu yaptığında çatılı kaşlarının altından Poyraz'a ters bakışlar atmayı ihmal etmiyordu. Fakat Poyraz'sa bunu pek takıyor gibi durmuyordu.

"Ay bir durun yaa, buraya sizi mi dinlemeye geldik," diye yakınan Hazan'a hak veren taraf Safir olmuştu.

"Merhaba güzelim, nasılsın?" Kollarını arkadaşının boynuna dolayarak ona içten bir şekilde sarıldığında, Masal'ın da kolları onun  narin bedenini çevrelemişti.

"Merhaba, Hoş geldiniz," diyerek hâlâ şaşkınlığı süren bakışlarını arkadaşlarında gezdiriyordu. Açıkçası böyle topluca gelmelerini beklemiyordu. Ama unuttuğu bir şey vardı ki, çok muhteşem takımı hafife almamak gerekiyor.

Kısa hâl-hâtır sorma ve hoş geldiniz fasıllarından sonra gençler koltuklarda olan yerlerini almışlardı. Bu süre içinde çalışma odasında olan Fatih de gelmiş, genç takımla selamlaşmıştı.

"Eee abi, evine gelen misafirlere bir şey ikram etmeyecek misin?" Bakışlarını ağır ağır kıvırcık kafa dediği kuzenine çeviren Fatih eş zamanda kaşlarını da çatmıştı.

"Mutfağın yerini benden iyi biliyorsun zevzek herif," diye terslendiğinde surat asmak yerine iyice keyiflenerek arkasına yaslanmıştı Barın.

"Kıvırcık kafadan zevzek'e terfi etmişim, duydun mu sevgilim?" bakışlarını hemen yanında oturan kızıl güzeli sevgilisine çevirdiğinde sesi alayvari çıkıyordu.

"Bence sussan iyi olacak sevgilim," her kelimeye vurgu yaparak konuşan Hazan'ın yanağından makas alarak kolunu omuzuna dolamıştı. Diğerleriyse onların bu hallerini gülümseyerek izliyordu. Masal'sa yüreğini saran kasvetin az da olsa dağıldığını hissediyordu.

"Sevgilini dinlemezsen eğer zevzekten yamuk surata terfi edeceğim seni," yumruğunu gözüne sokmak ister gibi havaya kaldıran Fatih'le, Barın ellerini havaya kaldırarak teslim olur gibi yapmıştı.

"Herkes pizza istiyor değil mi?" Konuyu hızlıca değiştiren kişi, koltukta sipariş vermek üzere hareketlenen Safir olmuştu. Evde içecek olduğunu bildiğinden dolayı, pizza söylemelerinin yeteceğini düşünüyordu.

"O zaman ben sipariş veriyorum," herkesten onaylar cevaplar aldıktan sonra şortunun cebine sıkıştırdığı telefonunu almıştı genç kız.

"Bana söyleme kelebeğim, şirkete gitmem gerekiyor, size iyi eğlenceler," dedikten sonra Safir ve Masal'ın yan yana oturduğu koltuğun tam karşısında durmuştu.

Aşk Bir MasalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin