Selam kısa da olsa yeni bölüm yazabildim 😿İyi okumalar 💙
**
Tepeye giden yokuşu koşarak çıkmaya başlarken elimdeki madalyayı sıktım. Diğer elimdeki telefondan atılan son mesaja dolu gözlerle baktım.
Cihan: 'Ruhum, eğer bir gün birini seversem, onu kırmaktan çekinirim. İstemeden onu kırarsam nasıl özür dileyeceğimi bilmediğimden. O yüzden ona kağıttan yıldız veririm. Sonra derim ki 'seni üzdüğüm için gökyüzümden bir yıldız kaydı. Ellerinin arasına düştü. Şimdi gökyüzüm aydınlığını kaybetti. Ruhum karanlıkta kaldı.' bu ne demek biliyor musun? Eğer seni kırdıysam , üzülen yine ben olurum. Ruhum yarattığım gökyüzünde parladığı için.'
Kulağa çok karmaşık gelse de bana göre özür dilemekten daha kolay. Umarım yıldızlarım,gökyüzümden kaymak zorunda kalmazlar. Etrafımı aydınlatan iki şeyden biri yıldızlar. Diğeri ise gökkuşağı...biliyorsun değil mi? "
Bunlar benim defterime bir başkası hakkında konuştuğum nadir satırlardan biriydi. Bunu atarken ne düşünmüştü bilmiyodum ama kalbimin iyi durumda olmadığı kesindi. Yokuşun sonunu dönüp nefes nefese etrafıma bakındım. Arkası dönük bedenini büyük ağacın gövdesine dayamıştı. Oturduğu yerden gökyüzünü izliyordu.
Yanına doğru yaklaştım. Yaklaştıkça ayak seslerimi duyup bana dönmüştü. Aşağıdan bana bakan gözleri en az yıldızlar kadar parlıyordu.
"Geldin."
Yana doğru kayıp bana yer açtı. Açtığı yere oturdum. Sessizliğimi koruduğum süre boyunca konuşmadı. Zaten çekingen duruyordu. Elimde sıktığım madalyayı ona doğru uzattığımda gözlerini elime çevirdi. Yüzünde tebessüm oluşurken madalyayı ipinden tutarak eline aldı. Dikkatlice inceledi.
"Başaracağını biliyordum. Tebrikler. "
Mesafeliydi.
"Bugün orada olmasaydın elimde dilekçe ile duruyor olurdum. "
"Lafı olmaz. Sana en azından bunu borçluydum. "
Kafamı iki yana olumsuzca salladım.
"Bana hiç bir şey borçlu değilsin. "
"Kızgın değil misin? "
Yüzünü bana döndüğünde bende ona döndüm. Cihan olarak göremiyordum. Çünkü onu Onur olarak tanımıştım. Alışabilecek miydim?
"Kızgınım.Anlam veremiyorum sadece neden yaptın bunu? Ben kendimi aptal gibi hissediyorum. "
Yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Mavisi Ruhum | GAY
Fanfiction"Ruhumu sana verdim. Kendi gökyüzüne katasın diye. " ➷Eşcinsel karakterlerin olduğu, yarı texting bir kurgudur.