Selam Onur'u daha iyi anlayacağınız, tanıyacağımız bir bölüm ile geldim 💙
İyi okumalar💙🦋
**
Elim dudaklarımda, bir bacağımı sallanırken yeni damat gibi salonda oturmuş Onur'un ailesinin mutfaktan gelmesini bekliyordum. Birden elime vurulduğunda irkilip yanıma döndüm. Tırnaklarımı kemirdiğim için elime vurmuştu.
"Daha sakin olamaz mısın? "
"Sevmediler sanki beni. "
"Sevdiler Can. Babam bayıldı hatta sana. Onu bu kadar sevecen yapan sensin. "
"Diyorsun? "
Gülerek saçımı karıştırdı.
"Evet her şey yolunda. "
Gülüp yüzünü inceledim. O da bugün mutluydu. Gözlerinin içi parlıyordu. Ve ailesine karşı yansıttığından daha sevecen bir yapısı vardı. Annesine yardım edişi, babasıyla futbol konuşması oldukça iyi anlaşıyor gibi duruyorlardı.
"Çocuklar. Hadi gelin,masa hazır. "
Pınar abla içeriden seslendiğinde Onur yerinden kalktı. Onu takip ederek mutfağa girdim. Evleri çok büyük değildi çünkü Onur'un dediğine göre burası sadece onun için alınan bir evdi. Dediğine göre ailenin büyük bir villası vardı.
Seyfi amca bizi gördüğünde gülüp,masaya salata tabağını bıraktı. Onur sandalye çekip otururken yanına geçip oturdum. Annesi tabanlarımızı doldurup kendisi de sofraya oturduğunda benim için bu kadar zahmete girmesi değerli hissettirmişti. Çünkü bir tane arkadaşım olmuştu şu hayatta ve onun annesi de gaddarın tekiydi. Bu duygu ilkti benim için.
"Hadi başlayın. "
Babası eliyle yemekleri gösterirken kaşığı elime alıp çorbaya daldırdım.
"Can evladım istediğin bir şey varsa çekinme söyle. "
"Her şey harika gözüküyor Pınar abla keşke bu kadar zahmet etmeseydiniz. "
"Ne zahmeti oğlumuz ilk defa arkadaşını bizimle tanıştırmış az bile. Ayrıca abla demen için çok yaşlıyım. "
Gülerek dediğine bende gülüp konuştum:
"Asıl teyze demem için çok genç gözüküyorsunuz.
"Ay Seyfi çok tatlı değil mi Can? "
"Öyle Onur'dan beklenmedik şekilde. "
Onur'a döndüğümde göz devirdiğini gördüm.
"Ben de ne zaman laf sokacaksın diye bekliyordum. "
"Neden ki? "
Merakla sorduğumda Seyfi amca cevapladı.
"Bir kaç kere denk geldim Anıl'a falan da ağızlarından bal damlıyordu. Yeni yaratıcı küfürler öğrendim sayelerinde. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Mavisi Ruhum | GAY
Fanfiction"Ruhumu sana verdim. Kendi gökyüzüne katasın diye. " ➷Eşcinsel karakterlerin olduğu, yarı texting bir kurgudur.