İyi okumalar♡♡
***
Elindeki kokteyl bardağını sıkıp sırtını trabzanlara daha çok yasladı. Bulunduğu mekanın terasındaydı ve direkt içerideki sosyete topluluğunu görüyordu. Bardağını dudağına götüreceği sırada mekana anne ve babasının arkasında giren Salih'i görmüş dudağına kalkan elini aşağıya indirmişti. Sıkkın bakışlarını çevresine atan çocukla göz göze gelmesi saniyeler içinde gerçekleşmişti. Salih ona kaşları çatık bir şekilde bakarken Gökalp bardağını şerefe dercesine ona doğru kaldırıp ardından dudaklarına götürmüştü. Bunu gören Salih annesinin kulağına bir şeyler demiş ve babasına bakmadan Gökalp'e doğru yürümeye başlamıştı.
Cam kapıyı açıp yanına gelen çocuğu büyük bir dikkatle izledi Gökalp. O da buraya isteyerek gelmemişti o yüzden bir saattir kaçmanın yollarını arıyordu ama Salih direkt belli ediyordu burada olmak istemediğini. Ki orada durmaktansa yanına gelmeyi tercih edecek kadar sevmiyordu demek ki.
"Ne güzel tesadüf Salihcim. "
Kendi gibi sırtını korkuluğa vererek yaslanan çocuğa yan gözle baktı.
"Bilmiyordun yani öyle mi? Burada olacağımı? "
Gökalp elindeki bardağı yandaki küçük demir çıkıntının üzerine koyup ona döndü.
"Bilseydim gelmemek için annemle kavga etmezdim. Seni evden alır birlikte gelirdik. "
Dalga geçerek dediği şeyin üzerine Salih yüzünü buruşturdu.
"Bilseydim gelmemek için kendimi odama kelepçelerdim." diye karşılık verdiğinde Gökalp pis pis sırıttı.
"Güzel fantazi. Deneyelim bir gün. Ne de olsa siftah yaptık. "
Gözlerini kaçırışını izledi. Sinir etmeyi ayrı utandırmayı çok ayrı seviyordu.
"Ailen ne iş yapıyor? "Diye gelişi güzel sorduğunda Gökalp köşede bir takım insanla gülürek konuşan annesine baktı. Bakışları donuklaşırken duyduğu nefret yüzünden yine ruhsuzlaşmıştı.
"Sosyetelerin götünü yalayan bir Savcı. "
Salih bir baktığı kadına bir de Gökalp'e baktı. Şaşırmıştı onu gerçekten öfkeli gördüğü için. Ve ondan bu şekilde bahsetmesini beklemiyordu.Annesini ise tanıyordu. Bir ara şirketlerinin avukatlığını yapmıştı. Şimdilerde rakip firmayla çalıştığını biliyordu.
"Baban? "
Gökalp gözlerini tekrar ona çevirdiğinde bahsettiği kişi için öfkesini kenara atmıştı.
"Boşandılar kırsal bir kesimde yaşıyor şu an. Öğretmen. "
"Onu da sosyeteden sanmıştım. "
"Boşanma sebepleri oydu zaten. Annem değiştiği için. Babamın istediği hayat bu değil. Benim de aynı şekilde. "
"Neden onunla kalmıyorsun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Mavisi Ruhum | GAY
Fanfiction"Ruhumu sana verdim. Kendi gökyüzüne katasın diye. " ➷Eşcinsel karakterlerin olduğu, yarı texting bir kurgudur.