Selam 💜 en geç gelen yazar ödülünü kendime taktim ediyorum müsaadenizle 😔
İyi okumalar💜
**
Hayatım boyunca kendimden kaçtığım bir dönem olmamıştı. Herkesten kaçmıştım ama asla kendi kimliğimden kaçmamıştım işte. İnkâr etmemiştim,olduğu gibi kabul etmiştim. Şimdi ise sahada gördüğüm Onur'dan kaçarken kendimden kaçıyormuş gibi hissediyordum. O beni öpmüştü ve ben öpüşünden etkilendiğimi inkâr ediyordum kendime. Tıpkı o gece oradan kaçmam gibi günlerdir sakınıyordum kendimi bakışlarından. O ise ısrarla beni arıyordu. Gökalp'in dediğine göre günde en az iki kere beni soruyormuş. Nasıl olduğumu. Kalbime dokunuyordu.
Sınıfta ve ortak beden dersinde ayaklarımı izlemekten, çarpık olduğumu fark etmiştim. Kendime defalarca sormuştum. Eşcinselken neden bu kadar korkuyorsun? Bir erkekten etkilenmen çok doğal Can neyi zorluyorsun? Bunların cevabını düşündüğümde önüme iki seçenek çıktı. Ya Cihan olarak arkadaşlığını benimsediğim Onur'u kaybetmek istemiyordum ya da onun 'özür dilerim hataydı' demesini duymak istemiyordum.
O eşcinsel değildi. Buna anın büyüsü adını bile takabilirdi. Eğer bana bu tarz bir şey söylerse o zaman onunla arkadaş da olamazdım. Yüzüne bakamayacak kadar çok utanıyorken ondan duyacağım imalı bir söz ile yıkılacağımı düşünüyordum. Aylar sonra birine güvenmiştim. Bütün tabularımı yıkacak kadar çok benimsemiştim. Şimdi aptal bir öpücüğün her şeyi alt üst etmesini istemiyordum.
Sahayı kontrol etmek için kafamı döndürüp sola saptığımda bir bedene çarptım. Tökezlediğim sırada belimde elini hissettim.
"Özür dilerim-"
Sözümün ardından Salih'in kızarmış yüzü görmüş ve susmuştum. Ondan hemen ayrılıp karşısına dikildim. Sahi ne kadar süredir benimle uğraşmıyordu? Gökalp'in taktiği işe yaramış mıydı gerçekten?
"Biri mi bulaştı? "
"Ha? "
"Nefes nefese kalmışsın biri bir şey mi yaptı? "
Ciddi ve endişeli hâli...uzun zamandır olan hâliydi.
"Bana bu okulda senden başka kim ne yapabilir Salih? Merak etme yerini alan yok. "
Sinirlenmedi. Omzumu itip üzerime yürümedi, tehdit etmedi. Öylece baktı. Bana kendimi kötü hissettirecek kadar derin baktı.
"Seninle konuşma fırsatı yakalamaya çalışıyordum. "
"Bizim konuşacak bir şeyimiz yok. Hiç olmadı. Zaten aynı dilden de konuşmuyoruz malum sen şiddet severken ben şiddet gören oluyorum. "
"KÖTÜ DE OLSAM-"
Birden bağırınca irkildim. O ise sesini ayarlamak ister gibi duraksadı.
"Kötü de olsam en azından dinleyebilirsiniz. Hepimiz aynı şeyi yapıyorsunuz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Mavisi Ruhum | GAY
Fanfiction"Ruhumu sana verdim. Kendi gökyüzüne katasın diye. " ➷Eşcinsel karakterlerin olduğu, yarı texting bir kurgudur.