Gerçekten şu dersler adamı kanser eder. Zibilyon tane ezber :'(Pekala uzatmadan İYİ OKUMALAR 💜🌸💞
***
"Sen kafayı yemişsin! Seninle o şeye binmeyeceğim!"
Gökalp onu takmadıkça Salih sinirden kızarıyordu. Nereden düşmüştü bu gerizekalının eline?
"SURATIMA BAK! "
"Ne ağladın oğlum alt tarafı otobüse bineceğiz. "
"Sen zengin değil miydin amına koyayım? "
Gökalp 'ciddi misin'der gibi gözlerini üst devresine dikti.
"Demekki senin sandığın zenginlerden değilim. Bir ben iki sen okulda zenginliğiyle konuşuluyoruz ama görüyorum ki farklı galaksilerdeyiz. "
Salih yanında duran çocuğun gerçekten hasta olduğunu düşünüyordu. Bir insanın bu kadar tasasız gözükmesi imkansızdı.
"Hele şükür amına koyayım.. "
Uzaktan gelen otobüsü görünce söylenen uzun boylu çocukla Salih o kısa süreyi onu incelemekle geçirdi. Gözleri dışında özel bir şeyi yoktu ama öz güvenli olduğu duruşundan bile belliydi. Fark ettiki konuşmadığı zamanlarda boş bakıyordu. Konuşurken ise dünyanın en gevşek herifi gibi davranıyordu. Mavi gözler kendisine dönmeden önce gözlerini kaçırdı. Önlerinde duran otobüse iğrenen gözlerle baktı. İnsanlar üst üsteydi. Otobüse yönelip sıraya giren çocuğun kolunu tuttu. Kendine dönen yüze zor bela bakabildi.
"Saçmalama taksiyle gidelim. "
"Seni 500t ile istanbul turuna çıkaracağım daha ne istiyorsun. "
"Komikmiş... "
"Fazla kasıntısın. Böyle ömür geçmez söyleyeyim sana. "
"Fikirlerin umurumda gibi mi duruyor? "
"İstersen olmasın. Can'cığım bir telefon uzağımda. "
"Kes."
Gökalp eğlenen bir ifade yakınıp otobüse binmesi için yol açtı.
"First lady. "
"Sikiceğim.. "
Hayıflanarak otobüse binen çocuğun arkasından bindi. İkisi içinde akbil bastıktan sonra insanlara değmemeye çalışan çocuğun yanına gitti. Zor bela arka tarafa geçtiklerin Salihi önüne alacak şekilde demire tutunduğunda saçı burnuna sürttü. Saçından gelen hoş kokuyla göz kapakları kapanacak gibi olduğunda demiri sıktı.
"Nereye sürüklüyorsun beni? "
"Sürüklüyorsun falan hoş mu? Gezintiye çıkartıyorum seni. Az insan içine karış diye. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök Mavisi Ruhum | GAY
Fanfiction"Ruhumu sana verdim. Kendi gökyüzüne katasın diye. " ➷Eşcinsel karakterlerin olduğu, yarı texting bir kurgudur.