Bahçedeki merdivenlerden üst kata çıktılar. Demek ki hiç görmediği alt kat komşusu KyungSoo ustaymış.. ve dükkânı içeriden kapatıp evine buradan çıkıyormuş diye her şeye bir cevap buldu Jongin.Girişteki terliklerden giyerken Carino yanlarına gelip kuyruğunu yabancı olmasına rağmen Jongin'e sevecen bir şekilde sallıyordu. Aynı ustası gibi ne şirin diye içi eridi Jongin'in.. eğilip sevimli yaratığı okşadı, kucakladı, öptü.
KyungSoo birkaç parça ile yanına dönünce saldı köpeği.. Carino koşarak kayboldu evin içinde.
"Banyoda giyinebilirsin.."
"Olur.."
KyungSoo'nun gösterdiği yere girerken eşikte bekleyişine baktı.
"Yardım lâzım mı?" diye sordu KyungSoo.
"Soyunup giyineceğim gerek yok.." dedi Jongin..
KyungSoo isteksiz bir şekilde eşikten sonunda ayrıldığında Jongin gerçekten adamın kendisini soyacağını düşünmüştü. Elleri hayalarına gitti. "Tıraşlı da değilim.." diye söylendi.
Üzerini tamamen soyduğunda tenine kadar geçen ıslaklığın karnını, bacaklarını yapış yapış ettiğini farkedince ofladı.
Banyo kapısını aralayıp "KyungSoo ustam duşu kullanabilir miyim? Yapış yapış olmuşum da!" diye seslendi.
"Elbette! Havlumu kullanabilirsin. Yeni yıkamıştım."
Jongin söz konusu havluya KyungSoo'nun kendisiymiş gibi bakınca utanarak ellerini önüne arkasına kapadı.
Suyu açıp belirli sıcaklığa ayarladı ve duş başlığına vermek için musluğu yukarı kaldırdığı anda hortum yerinden çıktı ve her yere su fışkırmaya başladı. Jongin ne yapacağını bilmeyerek hem suçlu hem şaşkın o telaşla bağırmaya başladı.
"KyungSoo! KyungSoo bu yerinden çıktı! Ayy kapatamıyorum da! Nedir bu başıma gelenler yarabbim!"
Kapı aniden aralandı, KyungSoo içeriye daldı. Olan biteni anlamaya çalışırken Jongin neresini örteceğini şaşırmıştı. Eski yapı olan binanın bereket versin ki geniş olan banyosunda KyungSoo'ya çarpmadan havlusuna uzandı ve beline yarım yamalak sardı.
Ustanın muslukla hiç işi yoktu, Jongin'in ne yaptığını seyrediyordu.
"Ustam şunu kapatmayacak mısın?"
"He onu.. kapatıcam tabi." diyerek işe koyuldu. Duş başlığını indirse de kapanmayan suyu vanadan kapatarak kesti.
Jongin klozete oturmuş kendisi kadar ıslanan adamın perişan hâlini karnında sancılar yayan düğümün sarhoşluğundan izliyordu. Bakışları buluşunca derince yutkundu.
"Kusura bakma.. her yeri batırdım.."
"Senin hatan değil.. tamamen aklımdan çıkmış, tamir edecektim zaten onu."
"Tamircisin bir de.." diye bozuk attı Jongin ona.
KyungSoo bir leğen su ve içinde el havlusuyla önünde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Carino
FanfictionBen beni bir bulsam sende Öyle tamam ne eksik ne fazla Her şeyimi alsa da dünya Avunurdum bin kez bu aşkla..