Vakit öğleye varmadan Jongin'in evinde enfes bir kahvaltı hazırlayıp annesini uyandırdılar. KyungSoo, annesinin onu akşam yemeğinde göreceğini söylemesine rağmen Jongin sanki sevişmelerinden aldığı cesaretle bundan böyle benim kurallarım geçerli demiş sevdiği adamı da evine kahvaltıya almıştı.Ne KyungSoo tedirgin ne de annesi huzursuzdu. Annesi boşalan bardağını uzattığında KyungSoo çay koyuyor, KyungSoo tuz istediğinde annesi uzatıyordu. KyungSoo semiz otu ile yumurtanın güzel olduğunu söylendiğinde annesi haşlanmış yumurta diliminin üzerine birkaç yaprak semiz otu bırakmıştı. Annesi tereyağı üzerine reçelin yakıştığını söyleyince KyungSoo tereyağından sonra reçele uzanmıştı.
İkili birbirini mi sınıyor bu gizliden bir meydan okuma diğerini kabul etme soğuk savaşı mıydı kestiremiyordu. Oturduğu sandalye Jongine batıyordu artık. Neredeyse bir ooff çekecekti göğsündeki sıkleti atmak için.
"Ekmek isteyen var mı?"
İkisi de aynı anda "hayır.." diyerek başını salladı. Derken aynı anda salatalık tabağına uzanıp aynı dilime çatal batırdılar. İki metalin sürtüşmedeki çınlamasını duydu Jongin. Neredeyse parmaklarını ısıracaktı. Bütün cesareti kaçtı gitti olmuştu.
Neyseki KyungSoo "buyrun teyzecim.." diyerek geri çekilmişti.
Jongin masanın altından KyungSoo'nun ayaklarını bularak bacaklarını dürttü. Çay neredeyse boğazında kalıyordu. Jongin gülmemek için kendini tutarken su alma bahanesi ile kalktı. Dolaba kadar derin solukları, yaptığı felaketin sevincini attı üzerinden. Annesinden gizli pişti oynamak bir şekilde onu daha fazla heyecanlandırmıştı. Ya bu gece benim odada sevişsek diye düşünmeden edemiyordu..
KyungSoo'ya bir bardak suyu uzatırken "buyur ustam.." dedi, gizliden öpücük attı dudaklarının ucunda. KyungSoo ciddi kalmak için karşısındaki kadına çevirdi bakışlarını.
Gizli flörtleri dışında olaysız geçen kahvaltıdan sonra KyungSoo balkonda kahve içmeyi teklif etti. Jongin soğuk mu olsa diye önerdi. Annesi kahırlı bir iç çekişle orada olduğunu hatırlattı.
"Öğleden sonra balkona serinlik düşüyor, güzel oluyor." diye açıkladı Jongin annesine.
Annesi hiç oralı değildi. Bir gözü hâlâ KyungSoo'nun üzerindeydi.
"Ben kahveleri yapayım." diyerek kalktı Jongin. KyungSoo da peşinden gidecekken "Jongin yapar sen otur KyungSoo usta.." dedi annesi.
İkisinin bakışları birbirini buldu. KyungSoo salona mahkûm edilmiş gibi sıkıntıyla geri oturdu koltuğa. Televizyonun sesi aralarındaki belirsizliği dağıtmaya yetmiyordu. Açık kanaldaki pazar magazininde iki ünlünün ailelerindeki anlaşmazlık yüzünden ayrıldığını haber veriyordu.
"Ne okumuştun?" diye sordu kadın.
KyungSoo bir an boşluğa bakarak cevapları düşündü.
"Meslek lisesinden mezun olduktan sonra okumadım."
Kadının yüzü anında buruştu. Bunun üzerine KyungSoo devam etme ihtiyacı duydu. Belki kadının onda aradığı bu bile değildi ama Jongin için uygun olduğunu gösterme hırsı kalbini sıkıca tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Carino
FanfictionBen beni bir bulsam sende Öyle tamam ne eksik ne fazla Her şeyimi alsa da dünya Avunurdum bin kez bu aşkla..