🛠 7

261 21 34
                                    


Sonraki günler ya Jongin'de ya KyungSoo'da akşam yemekleri bir sevişme ile sonlanıyordu. Hafta sonu Jongin'in tatilini fırsat bilerek bu işi sabaha kadar sürdürmüşlerdi öyle ki biraz uyuyup sonra uyanıp yine devam ediyorlardı.. yatağın etrafı acıktıklarında yiyip içtikleri yiyeceklerle dağılmıştı. Hep çıplak oldukları için giysileri artık yoktu. Belki ilk salonda çıkarmışlardı ya da mutfakta, koridorda bile olabilirdi ama Jongin'in yatak odasında değillerdi..

KyungSoo susmak bilmeyen telefona elini atıp bir tuşa bastığında karşıdan gelen yüksekçe kadın sesi ile alarm olmadığını anladı. Gözlerini ovuşturarak kapatma tuşunu aradı. Ama ekrandaki kadın ona kim olduğunu sorup durduğu için kapatamıyordu.

"Sen de kimsin? Oğlumun telefonu neden sende? Yarabbim yoksa telefonunu mu çaldırdı bu oğlan?!"

KyungSoo boğuk çıkan sesini toparlamaya çalışarak "yok teyze .." dedi, "Jongin burda.."

"Orda mı? Yanında mı yatıyor? Üzerinde niye bir şey yok evladım senin!? Töbe yarabbim, ekrana bakamıyorum!"

KyungSoo kafasını çalıştırabilecek durumda değildi. Gözünün önünde sadece çıplak Jonginler vardı..

"Jongin.. Jongin.." yanında uzanan adamı kalçasından dürtükledi.

"Annen galiba Jongin! Seni soruyor!"

"Teyze seni sonra arasa olur mu? Uyanamıyor.."

Kadın bir bağırtı ile durdurdu onu.

"Neler oluyor orada? Odanın haline bak! Bana Jongin'i göster! Nerde şu evlat müsveddesi?"

"Ayıp oluyor teyzecim. Jongin harika bir insan. Şimdi aklıma gelmiyor ama çok yeteneği var.. her şeyden önce şefkatli biri, iyi bir vatandaş. Faturalarını zamanında öder, sokak hayvanlarına yem verir.. çöpleri dönüşümlerine göre ayırır. Her zaman güler yüzlüdür.. sevecen biridir benim aksime.. onu görünce yemek yiyesin gelir çünkü huzur veriyor ve insan huzurlu iken midesini keyifle doldurabiliyor."

KyungSoo esnemeden evvel elini ağzına kapattı.

"Özür dilerim teyzecim. Uykusuzum. Sonra arasak olur mu?"

"Âşık mısın sen benim oğlana?"

KyungSoo uykulu gözlerle kafasını sallayarak "çırılçıplak aşığım teyzecim. Aynı zamanda komşusuyum." dedi.

"Demek komşusun. Nalbur dükkânı olan komşusu mu?"

"Evet teyzecim. İşlerim de iyi çok şükür."

"KyungSoo ustam deyip durduğu da sen misin?"

"Adım KyungSoo evet, elektrik ustasıyım aynı zamanda.. ama elimden her tamirat gelir."

"Benim oğlanla da tamirat tadilat yapıyorsunuz herhalde?"

"Bazen teyzecim. Geçen mutfak lavabosundaki çatlağa bakmıştım."

"İyi bari.. başka tamiratlar da yapabiliyorsanız."

"Biz iyiyiz çok şükür teyzecim. Sizlerin de iyiliğini dileriz."

Carino Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin