Jaloezie

1.6K 157 19
                                    

Kevins POV

Ik liep door de tuin van het paleis. Hij was prachtig, overal waren bloeiende planten en vogeltjes spatterden rond in de fontein. Het was pas twee dagen geleden dat we Lewah hadden heroverd dankzij Tory kon deze tuin binnen 10 minuten in bloei staan. Ik zag een stenen bankje ga zitten en sla mijn enige arm om de bank. Genietend van de zon en de heerlijke bloemengeur. Niet ver van mij vandaan hoorde ik een enthousiaste jongens stem: "Dit heb je echt fantastisch gedaan!"

Nieuwschierig stond ik op en liep in de richting van het geluid. Ik zag twee personen. Snel ga ik achtereen struik staan maar zo dat ik ze goed kon zien. De 1 was een meisje met golvend blond haar net iets over haar schouders, grote zuivere grijze ogen en met een stralende glimlach op haar gezicht. De jongen was een halve kop langer dan het meisje. Hij had lichtbruin haar en felgroene ogen. Bij het zien van de jongen voelde ik een nare steek in mijn maag. De personen waren Tony en Tory. Ze hadden elkaars handen vast.

"Dank je" zegt Tory verlegen. Ze sloot haar ogen en snoof diep. "Het ruikt hier zo lekker en zo mooi"

"Dit is net zo prachtig als jij" zegt Tony hij pakt zachtjes haar kin vast en geeft haar een kus op haar lippen. Mijn ogen vernauwden zich de jaloezie glipte mijn lichaam in. De giftige jaloezie vermengde met mijn hete woede. Nijdig ren ik weg van het zoenende stel. Uit de tuin laat ik mijn woede los en ik trap met al mijn kracht tegen een boompje. Het valt met een krakend geluid om. Ik val op mijn knieën en begraaf mijn gezicht in mijn hand.

Vlak naast me klonk een rinkelend geluid. Ik kijk op en zie twee flesjes liggen. Ze rollen over de grond. Vluchtig raap ik ze op. De reden waarom ik ze bij me had schoot binnen. Dan glimlach ik.

"Ja ik ga het doen"

Yadines POV

"Tot uw dienst meesteres" zeg ik en ik buig diep voor haar. De schaduw voor me hield een bol in haar hand. In de bol zat een beeld van een zwartharige jongen. Lilith had een tevreden glimlach op haar gezicht. Dan ziet ze mij.

"Yadine, roep Every en maak het feestmaal klaar. Het is gelukt. Hij gaat het doen."

Lilith wrijft in haar handen en lacht. Haar schelle kakellach weergalmde in de zaal.

Ik grijns. "Maar natuurlijk mijn vrouwe. Zoals u wilt" ik buig weer en loop de zaal uit. Ik loop naar mijn eigen kamer en plof neer op een stoel.

Mijn wraak gaat eindelijk komen als de prins, prinses en koning dood zijn.

Ik lach. Ik weet niet waarom maar ik lach totdat ik niet meer kan. Als ik uitgelachen ben zucht ik diep en loop naar evi's kamer.

Sorry dat ik zo laat update. Maar ik was inspiratie loos :s maar dit is een hoofdstukje:)) enjoy!!
Vergeet niet te voten en te reageren tips zijn altijd welkom:)


uitverkoren - Het meisje met de storm ogenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu