sonsuzluk 3.

16 2 3
                                    

Annemdi. yorgun görünüyordu
+hoşgeldin anne
-hoşbuluk kızım
+yorgun görünüyorsun bugün çok yorulmuş olmalısın
- evet bugün yorucu bir gündü ve dinlenip uyiycam
+tamam sen dinlen bende dışarı çıkıyorum
-tamam dikkat et
Evden çıkıp biraz yürüyüş yapmak istedim her zamanki oturduğum parka gittim gölgedeki bankın birine oturdum biraz oturduktan sonra dikkatimi bişey çekti siyah kapşonlu siyah dizleri yırtıl kotlu siyah çantalı biri bana doğru geliyordu bu oydu! Esrarengiz çocuk bana doğru ilerliyordu,peki neden? Ve geldi karşıma oturdu yavaşca kafasını kaldırdı ve kapşonunu açtı oda neydi! Kalbim yerinden çıkcak gibi atıyor gözleri beni büyülüyordu adeta kokusu ise deniz ve rüzgârı andırıyordu.
+neden burdasın?
-adın ne?
+su
+ peki senin?
-kaç yaşındasın?
+soruma cevap verirmisin? Adın ne?
-bakıyorumda baya meraklısın
+ee adın?
-uzay
+işte bu kadar kolaydı adını söylemek
-zor diyen olmadı aslında ama neyseee
-kaç yaşındasın su?
+neden soruyorsun bütün bunları?
-tanışıyoruz
+yaşım 16 senin?
-17
+sanırım arkadaşın yok arka sırada tek takılıyorsun
-arkadaşa ihtiyacım oldugnu düşünmüyorum
+neden?
Sorum öylece kala kalmıştı ayağa kalktı ve ilerledi arkasından baka kaldım neydi bu şimdi? Sorguya çekti ve gitti o kimdiki? Bende ayağa kalktım ve eve doğru ilerledim eve geldiğimde annem hâlâ uyanmamıştı ibo ise televizyon izliyordu bende odama çıktım.ve yatağa uzandım ve düşündüm.benim parkta oldugmu nerden biliyordu?o kim? Ve neden bütün bunları ögrenmek istemişti? Bunları düşünmeden edemiyordum siyah gözleri tehtit eder gibi soğuk bakıyordu belkide sadece normal biri gibi tanışmak istemişti? Her ne oluyosa yakında ortaya çıkıcagnı biliyorum.

SCHMERZlICHÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin