sonsuzluk 15.

2 0 0
                                    

Sabah saat 7de uyandık ve eve doğru yol aldık uzay beni bıraktı ve kendiside evine gitti birazdan okula gitmek için hazırlanmam gerekiyordu soğuk bir duş aldım birşeyler yedim giyindim ve anneme haber verip okula doğru yürümeye başladım yürürken uzayın parmağıma taktiği yüzüğe bakmadan dokunmadan yapamıyordum onun içim çok değerli bir yüzüğü taşımamın gururunu yaşıyordum ona gözüm gibi bakıyor başına birşey gelmemesine dikkat ediyordum. Bir kaç dakika sonra okula vardım uzay henüz daha gelmemişti sırama oturdum ve uzayın gelmesini bekledim.beklerken sıkıldım ve koridorda dolaşmak istedim sınıfın kapısından çıktıgım sırada uzayın korüdorun başında bir kızın onu öpmesine izin verirken gördüm...ve hızlıca sırama geri döndüm gözlerim dolmuştu elimde değildi çok öfkeliydim öylece kala kaldım uzay bunu bana gerçekten yapabilicek birimiydi?uzay beni aldatıyormuydu? Üstümden şoku atamıyordum ve o esnada uzay sınıfa girip yanıma geldi.

-merhaba güzelim
+merhaba
-nasılsın napıyorsun?
+gördüğün gibi uzay bişey yaptığım yok!
-Hayırdır bir sorunmu var su?
+yok canım ne sorunu!sorun morun yok!
-eminmisin?sabah böyle değildin bişey olmuş anlat
+uzay uzatma
-nasıl istersen kantine gidiyorum bişey istermisin?
+istemem!
-tamam gelirim birazdan

Cevap vermedim bide soruyo ya "bir sorunmu var su?" Kız senin yanağından Öpüyo ve bir sorun olmiycak!? Hemde sevgilin oldugu halde öpüyo benim oldugum halde! Neyim ben görünmez, hayalet falanmı? Dün bana yüzük versin bugün kızın öpmesine izin versin öylemi? Sıraya başımı koydum ve düşünmemeye çalıştım bir kaç dakika sonra kolumu biri dürtü uzay yanımda eğilmiş ve...

-sevgilim iyimisin su noluyo hastamısın?
+hayır hasta masta değilim gayette iyiyim TURP gibiyim!
-iyi olmana sevindim ama artık anlatman gerekiyo su noluyo dedim sana sabah iyiyiz şimdiyse bana neden bağırdığını bilmedigim halde bağırıyorsun?anlat biri bişeymi dedi yaptı eyer öyleyse herkezin canına okurum

Diye bağırdı beni bu kadar koruyosa düşünüyorsa aldatması saçma olmazmıydı? Ayağa kalktım uzayın karşısına geçtim ve konuştum.

+uzay bilmem gereken bişey varmı?
-ne gibi?
+herhangi bişey
-evet var konumuzu bir halledelim söylerim
+şimdi söyle ben zaten biliyorum ama söyle
-neyi biliyorsun?
+BENİ ARTIK SEVMEDİGİNİ!
-tamam sen iyice saçmalamaya başladın güzelim su bunu sana kim söylüyo nasıl böyle bişey düşüne biliyorsun bilmiyorum ama böyle bişey yok!
+sevseydin izin vermezdin!
-neye izin vermişim ben?
+o kızın seni öpmesine izin verdin gördüm uzay biz daha dün gece birbirimize söz verdik asla nolursa olsun birbizimizi bırakmiycağımıza ama biraz önce görüyorum ki uzayın yanında adını bilmediğim bir kız yanağından öpüyo!

Diye bağırdım göz yaşlarım akarken uzay şaşkın bir şekilde olayı çözmeye çalışıyordu.

+şimdi anlaşıldı su hanım önce bir sakin ol ve otur beni dinle hadi

Sırama geçip oturdum uzayda önümde çömelip ellerimi tuttu

-öncelikle keşke biraz daha kalıp seyretseydin bizi eyer biraz daha kalsaydın o kızı ittirip sevgilim oldugnu seni çok sevdigimi ve benden uzak durması gerektigini söyledigimi duyardın.
+ne?ciddimisin sen?
-o kız yanıma neden geldi biliyormusun su?
+neden gelmiş?
-okulun bir balosu varmış bütün okul davetliymiş 12 sınıfların mezuniyetide aynı gün olacakmis birlikte baloya gidellimi diye sormaya gelmiş bende evet dedim oda direk o sevinçle öptü
+ne?evetmi dedin!
-yani cümlem tam olarak şöyle olucaktı "evet gelirim ama sevgilimle"o cümlemin sonunu dinlemeden hemen öptü gerekni yaptım zaten bende merak etme.
+uzay ben çok özür dilerim ya-
-sevgilim keşke olayı gelip bana sormak doğrusunu benden öğrenmek yerine bağırıp çagırmasaydın
+ama sizi öyle görünce kendime hakim olamadım
-tamam bu konuyu kapatalım  herşey yanlış anlaşılmadan ibaretmiş seni sevmekten asla vazgeçmiycem sen benim suyumsun ben sensiz yaşayamam...

Uzayın boynuna sarıldım sımsıkı sarıldım oda karşılık verdi

-biz baloya odaklanalım
+ne zamanmış?
-çarşamba yani yarından sonra
+ne! Hiç bir hazırlık yapmadık nolucak şimdi neyse tamam telaş yok su hallediceksin halledebilirsinnn
-sakin ol meraklı bıdıgım yarın herşeyi hallederiz sonrası kolay zaten
+tamam

SCHMERZlICHÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin