Whatsapp uygulamasına tıkladım ve uzayın kurmuş olduğu ateş,sarp
Ve bizim olduğumuz guruba tıkladım.+selam
ATEŞ-selam
SARP-selam yenge
ATEŞ-bir sorunmu var su?
+hayır yok sadece canım sıkıldı ve selam vermek istedim.
SARP-iyi yaptın yenge ya bu arada bizimki nerde?
ATEŞ-harbi lan bizimki nerde?
Bizimki diye bahsettikleri kişi uzaydı ve onunla irtibatta geçmemişlerdi.
+sizinle konuşmadımı hiç? bişey söylemedimi
ATEŞ-hayır sadece sabah bugün işleri olduğunu halledip geleceğini söyledi o kadar bu saate kadar halletmiştir diye umuyorum.
SARP-halletmiştir olm sabah gitti şuan saat gecenin 11'i
+arasanız yada ben ariyım?
ATEŞ-yenge biz arar haber veririz.
+tamam peki bekliyorum.
Uzay işlerinin ne olduğundan bahsetmemişti ve anlaşılan sarp ve ateşinde napıcağından habersiz,
Bu saate kadar hiçbirimizle iletişime geçmemesi stres yapıp korkmama neden oluyordu ve bu demek oluyorki karnımın kesintisiz agrıyacağı.Whatsapp'tan ekranıma bildirim düştüğü esnada meraklı ve endişeli bir şekilde ateşten gelen haberi okumaya başladım.
ATEŞ-aradım açmadı yenge şimdi biz ona bakmaya gidiyoruz sarpla sen korkma bulup getiririz.
SARP-evet yenge biz alır geliriz onu sen merak etme.
+bende gelicem.
ATEŞ-anlamadım?!
SARP-yenge senin gelmen tehlikeli sen bekle biz ilgileniriz.
+bende gelicem dedim nerdesiniz?
SARP-yenge tamam bekle bari biz alalım seni geliyoruz ateşle evin önüne
+tamam bekliyorum.
Uzayı bu kadar merak ediyorken evde duramazdım.telefonlari açmaması içimdeki korkuyu körüklemesine yardımcı olmuştu, uzay nerdesin?!
Yarım saat kadar süren, süre içersinde pencereden gördüğüm ateşlerin arabasının yanına indim ateş sürücü koltuğunda, sarp ise oturmam için ön koltugu boş bırakıp arka koltuğa yerleşmişti.
ATEŞ-hoşgeldin
SARP-hoşgeldin yenge
+hoşbulduk nereye gidiyoruz?
SARP-bizim genelde plan yaptığımız,ve göz önünde bulunmak istemediğimiz zaman sıgındıgımız yere.
+nerden bahsediyorsun?
ATEŞ-dağ evi,uzayın babasından kalma bir zamanlar dağ evine gitmek için yola çıkıp arabanın gazabına uğrayıp,lanet olası köşkü buldugu zamanlardaki gelmek istediği eve.
Sarp elini ateşin omzuna koyup sakinleşmesini istercesine sıkıp okşadı ateş ismi gibi ateş gibiydi o köşke karşı. gözlerinde gördüğüm alev intikam aleviydi .sarp'da anlayamadığım şey şuydu sarp sinirini yansıtmıyordu ateşin aksine, o neşe dolu ve zeki biriydi olayı toparlayan ve yönlendiren taraftı.
Ateş nihayetinde arabayı dağ evine doğru harekete geçirmişti.yol boyunca uzayın orda olma ona kavuşma hayalleriyle kendimi avuttum geliyoruz uzay! geliyoruz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHMERZlICHÖN
ChickLit"bir bakışın var gitme diyor sanki birde sözlerin var kalbimi yerle bir eden gitsem gözlerin,kalsam sözlerin kovuyor beni kalbinden.söyle sevgilim napayım ben?" "Bakıyorum sana gitme der gibi anla çagresizligimden sözlerim hançerdir sırtını delen Al...