Çınar ağacının oraya doğru yol aldım.10 dakika sonra sonunda vardım.bu sefer uzay beni korkutmamıştı orda bekliyordu yanına gittim.
-hoşgeldin su
+hoşbulduk uzay
-naber nasılsın?
+iyiyim sen?
-bende iyi
Ve uzay arkama geçti ve elleriyle gözlerimi kapattı neler oluyordu?heyecandan kalbim durmak üzereydi
-sakin olurmusun biraz? Kalbin çıkcak yerinden hissedebiliyorum.
+neler oluyor?
-ufak bir süpriz.
+hmmm
Gözlerimi açtı ve gördügüm şey bir salıncaktı çok güzel bir salıncaktı
+uzay bu çok güzel!
+benim içinmi?
-beğenmene sevindim hadi otur.
+tamam.
Oturdum ve beni sallamaya başladı kanatlanıp uçucak gibiydim.
+bunların hepsi neden benim için?
-su sende biliyorsunki ikimizi birbirine bağlayan bir şey var.
+bu nedemek oluyor?
-yani söyleki bence biz birbirimiz için yaratıldık.
Ne!uzayda benden bişeylermi hissetmeye başlamıştı?
-yani bilmiyorum sana karşı daha önce hissetmedigim birşey var Su sürekli düşünüyorum ve ufacık birlikte olabilme ihtimalini bile varsa bunu sonuna kadar kullanmak istiyorum"Bu söylediklerine inanamıyordum aynı şeyleri bende hissediyordum ama tek taraflı olduğunu düşünüyordum.
-bisey söylemicekmisin
+Şaşkınım açıkçası ama seninle aynı şeyleri hissettigimi biliyorum
-bu evet demekmi oluyor
Onaylarcasına kafamı salladım ve "evet" dedim.Uzayın gözleri parlıyordu bu kadar kısa sürede bu kadar hızlı gelişmesi durumun açıkçası garip geliyordu ona karşı bir yabancılık hissetmiyordum ve eminim oda aynı şeyi düşünüyordu.salıncak keyfim bittikten sonra kalktık ve beni eve bırakmak istediği için eve doğru yürümeye başladık mutlu olduğu her halinden belliydi mutlu olduğunu görmek benide sevindiriyordu onunlayken ne ara geldiğimi anlamamistim eve halbuki yanlız olsam daha yürüyor olurdum.
-yarın görüşürüz iyi geceler
+Bıraktığın için sağol iyi uykular
Ve böylelikle bu geceyide atlatmıştık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHMERZlICHÖN
ChickLit"bir bakışın var gitme diyor sanki birde sözlerin var kalbimi yerle bir eden gitsem gözlerin,kalsam sözlerin kovuyor beni kalbinden.söyle sevgilim napayım ben?" "Bakıyorum sana gitme der gibi anla çagresizligimden sözlerim hançerdir sırtını delen Al...