Bu dersler sadece bana sıkıcı gelmiyordur umarım,birbirinden sinir bozucu hocalar gelip geçti kimisi ögrenci ayırt bile ediyordu! Kimsenin umrunda değildik açıkçası onlarda benim.
Ders bitti uzay fazlasıyla durgun ve düşünceliydi onu böyle görmek benide kötü düşüncelere hapsolmama yol açıyordu aklımdan çıkaramadığım uzayı bir daha görememe ihtimaliyle hergün biraz daha yanıyordum.
"Hadi gidelim toplandıysan" uzay gözlerini bana dikmiş başımda duruyordu "gidebiliriz" diye mırıldandım,"ben eve gitmeden halletmem gereken bolo işleri vardı istersen sen gidebilirsin", uzayında işleri olabilicegini düşünmüştüm belki balo için oda hazırlanırdı yada dedesine intikam planları kurardı...
"Benimde bir kaç işim var yarın seni evden almaya gelirim olurmu? Gözleri gözlerime sabitlendi çok derinden bakıyordu uzayı bazen anlamak o kadar zorduki bazen bakışlarıyla anlatıyordu,bazende anlatıyomu ondan bile şüpe ettiriyordu,"olur tabi yarın görüşürüz"tebessüm ettim ve oda karşılık verip ilerledi.
Annemin benim için önerdigi "Melek butiğe" gidicektim evimizden yarım saat uzaklıkta bir yerdeydi çabuk varmak için seçtiğim dar ve ıssız sokaklardan geçerken arkamdan bişeyin geldigini fark ettim arkamı döndüğümde ise kimse yoktu ama hislerimde emindim! Ilerlemeye devam ettim ve melek butigin girişinden içeri girdim.
"Merhabalar?"uzun boylu sarışın sarı saçlı mavi gözlü üstünde beyaz gömlek altında ise siyah dar kalem etek giyen bir bayan bana doğru ilerledi.
"merhabalar hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim?"çok kibar ve güzel bir bayandı,"okulumuzun yarın bir balosu var elbise ve ayakkabı arıyorum" kadın sıcak bir gülümseme sonrası "hmm o zaman benimle gelin size bir kaç model gösteriyim siz hangisini beyenirseniz seçersiniz efendim" saygısından ödün vermeyen bu bayanın gittigi yöne doğru ilerledim.
Bayan kırmızı mini sırtı kalçaya kadar açık sırt dekolteli uçları uçuş uçuş fırfırlarla dolu bir elbise getirdi güzeldi ama diyer modelleride görmeme engel değildi
İkinci model olarak seçtigi ise siyah göğüs dekolteli sıfır yaka dizlerimin biraz üstünde kalçamdan aşagıya dar inen arkası iplerle çapraz şekiller verilmiş bir dekolteye sahip bir elbiseydi."Biraz daha sade ve şık istiyorum
aslında "diye mırıldandım bayana
"Size önerebilicegim bir model daha var bence size bu çok yakışır su hanım"
Diye karşılık verdi ve bahsettigi elbiseyi birden çok olan elbislerin içinden bana gösterdi,elbiseye baka kalmıştım ve ağzımdan ilk çıkan söz "bunu istiyorum "olmuştu bayan gülümseyip"bencede size çok yakışacak"diye karşılık verdi.Elbise siyah sırtı "V" şeklinde kalçamın biraz üstüne kadar derin dekolteli dizimin biraz aşagısında duran ama sol bacağım basenimin biraz üstüne kadar yırtmaçlı ve ince askılı bir elbiseydi resmen nutkum tutulmuştu elbiseyle aşk yaşıyordum!
"Buna uygum bir ayakkabımızda mevcut dilerseniz onuda göstere bilirim" aradıgım herşeyi bu mağazada bulabilmenin sevinciyle kadına hızlıca başımı aşagı ve yukarı salladım.bayan ayakkabıyada getirmeye gittiği esnada elbiseyi inceliyordum o sırada içeri başka müşterilerde girip alış veriş yapıyordu kafamı dükkanın giriş kapısına çevirdigimde ise butigin camından dışarda uzun boylu siyah takım elbiseli adamların durdugunu gördüm o sırada bayan gelmişti "buyrun su hanım getirdim umarım beğenirsiniz"başımı bayana doğru çevirdim ayakkabıyı incelemeden tekarar başımı adamların oldugu cama doğru çevirdim ama demin duran adamlar şimdi ise yoktu.
"Su hanım beğenmediniz herhalde hey!su hanım" başımı hızlıca bana seslenen bayana çevirdim "üzgünüm dalmışım ayakkabıyı çok beğendim teşekkür ederim bunları almak istiyorum" diyip beraberinde gülümsedim. Ayakkabı ince uzun topuklu siyah parmaklarımın gözüktüğü deri bir modele sahipti.
Bayan memnuniyetle tebessüm etti ve"süper ben bunları kasaya götiriyim"
Bende peşinden ödemek için gittim poşetimi alıp parayı ödedikten sonra dükkandan çıktım ve etrafıma göz attım tekrar görme ihtimaline karşı,ama kimse yoktu dikkatimi çeken eve doğru yürümeye başladım yol boyunca etrafımı kontrol ettim eve vardım kimse yoktu benden başka. annem iboyu çok istedigi futbola yazdırmaya götürmüştü.Odama çıkıp balo için aldığım kıyafetimi dolabıma astım ayakkabılarımıda aynı şekilde dikkatlice yerleştirdim. Üstümü değiştirdim elimi yüzümü yıkadım ,ve yatağa dinlenmek üzere kendimi saldım...
Uyumayı planlamasamda yorgunluğuma yenik düşmüştü gözlerim,uyandıgımda camdan yansıyan sokak lambasının ışığıyla havanın karardığını anladım.yatakta doğrulup aşagıya indim. Kardeşim sevinçle yanıma koşarak geldigi esnada futbol işinin sorunsuz hallolduğunu anlayabiliyordum.
"Ablaa futbola yazıldım çok mutluyummm" sözü kulaklarımda çınlıyordu, o sıra annemin mutfakta yemek yaptığını gördüm yanına gidip doğradığı salatalıklardan bir kaç tane ağzıma attım.
"Alabildinmi kıyafetlerini?" Aldım,aldım içime sinen tercihler yaptım. Annem memnuniyet dolu bir tavırla gülümsedi ve"sevindim balonun en güzel kızı sen olucaksın,benim kızım zaten güzel orası tartışılmaz tabi" diyip kıkırdamaya başladıgı esnada anneme karşılık verip aynı tonda kıkırdadım.
Aç değilim ben siz yiyin ben acıkınca yerim.annem başını onaylar bir şekilde aşagı yukarı salladı.odama çıktım telefonu elime aldım ve...
Devam ediyoruz...:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHMERZlICHÖN
ChickLit"bir bakışın var gitme diyor sanki birde sözlerin var kalbimi yerle bir eden gitsem gözlerin,kalsam sözlerin kovuyor beni kalbinden.söyle sevgilim napayım ben?" "Bakıyorum sana gitme der gibi anla çagresizligimden sözlerim hançerdir sırtını delen Al...